آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

همان سرعتی که شما نیاز دارید تیزر تبلیغاتی oneplus 6 است

همان سرعتی که شما نیاز دارید تیزر تبلیغاتی oneplus 6 است

به زودی گوشی  OnePlus 6 عرضه خواهد شد و امروز شرکت چینی تصمیم دارد  بازاریابی خود را برای این دستگاه به طور جدی آغاز کند. به این ترتیب، OnePlus در اولین ویدیوی تیزر رسمی ، گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود را معرفی کرده است. این تیزر فقط چهار ثانیه طول می کشد، اما موفق به تایید نام OnePlus 6 می شود. همچنین به ما می گوید که این گوشی ‘سرعت مورد نیاز شما’ را فراهم می کند.

Pete Lau، مدیر عامل OnePlus، قبلا تایید کرده است که گوشی بعدی شرکتش توسط چیپ ست Snapdragon 845 Qualcomm طراحی شده است و این سرعت از آن چیپست به دست می آید. او همچنین گفت که رونمایی این گوشی در ماه ژوئن اتفاق می افتد، اما ما در این رابطه دچار شک و تردید شده ایم، با توجه به تعداد شایعاتی که اخیرا در رابطه با OnePlus 6 و تیزرهای امروز مشاهده کردیم.

علاوه بر این، Carl Pei، یکی از بنیانگذاران OnePlus، پذیرفته است که OnePlus 6 دارای یک صفحه نمایش با یک شکاف است . این شکاف دقیقا 19.62 x 7.69 میلی متر اندازه دارد. این باعث می شود آن بزرگتر از گوشی  Essential باشد اما کوچکتر از آیفون X است. OnePlus 6 احتمالا دارای حداقل یک نسخه با طرح  چوب  در پشت است، که  بسیار منحصر به فرد به نظر میرسد.

oneplus 6

دسته‌بندی: اخبار فن آوری