آخرین بروز رسانی: 14ام مرداد, 1401

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی Mi Band 7: مقایسه دو ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت

مفهوم ردیاب تناسب اندام دیگر جدید نیست. این پوشیدنی های […]

مفهوم ردیاب تناسب اندام دیگر جدید نیست. این پوشیدنی های هوشمند تحولات قابل توجهی را در حوزه ساعت های هوشمند به ارمغان آورده اند . و بازارهای عظیمی را در سطح جهانی ایجاد کرده اند. امروز، ما دو پوشیدنی هوشمند تناسب اندام .یعنی آمازفیت Band 7 و شیائومی Mi Band 7 – از تولید کنندگان معتبر جهانی در دو طرف مقیاس داریم . تا آنها را از نظر طراحی، ساخت و تخصص های فنی مقایسه کنیم. مقایسه Mi band 7 و Amazfit Band 7 به شما امکان می دهد تا قبل از تصمیم گیری برای خرید . تک تک جوانب آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

شیائومی Mi Band 7 در مقابل آمازفیت Band 7: بازتاب طراحی مشابه و مشخصات بالا

شیائومی و آمازفیت هر دو برترین سازندگان فناوری در چین هستند. با تحقیق و توسعه مداوم و فرآیند تفکر نوآورانه، آنها همیشه تمایل دارند با راه حل های عملکرد محور و در عین حال مقرون به صرفه در بخش پوشیدنی ها به مشتریان خدمات ارائه دهند.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

شیائومی می بند 7 به عنوان نسل هفتم از سری معروف Mi Band . با ویژگی های کاملاً چشمگیر و قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. پس از رونمایی از این دستگاه در ماه می امسال . این شرکت وارد مرحله راه اندازی شد تا این محصول را در ماه ژوئن در بازار جهانی عرضه کند. این گجت پوشیدنی دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی در بالا با وضوح 490x192p و تراکم پیکسلی 326 PPI است. صفحه نمایش همیشه روشن از 500 نیت روشنایی، شیشه 2.5 بعدی و تصاویر پس زمینه پویا Mars پشتیبانی می کند.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

علاوه بر این، Mi Band 7 از 120 حالت ورزشی، دستیار هوش مصنوعی xiao و گواهی ضد آب 5ATM پشتیبانی می کند. از نظر سنسورها . این باند دارای سنسور ضربان قلب PPG . ردیاب خواب، محاسبات VO2 Max، نظارت بر استرس، SpO2 و چندین الگوریتم دیگر است. علاوه بر این، جدیدترین Mi Band 7 شیائومی دارای باتری 180 میلی آمپر ساعتی است . با پشتیبانی از برنامه، سازگاری Android/iOS، NFC، بلوتوث، GPS و چندین ابزار دیگر است.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

آمازفیت Band 7 :

Amazfit Band 7 چند روز پیش با یک برگه مشخصات برتر برای مبارزه با رقیب در این زمینه عرضه شد. این دستگاه با بیش از 120 حالت ورزشی و رده بندی ضدآب 5ATM راه اندازی شد . اما مکانیزم GPS داخلی را ندارد. قسمت جلویی دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 282 PPI و وضوح 368x198p است. باتری 232 میلی آمپر ساعتی احتمالاً با یک بار شارژ تا 28 روز کار می کند.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

در برخی دیگر، آخرین Amazfit Band 7 با چندین سنسور سلامت، از جمله اسکنر ضربان قلب، سازگاری Android/iOS، دستیار صوتی الکسا آمازون داخلی، 50 صفحه ساعت و چندین ویژگی مهم دیگر ارائه می شود.

شیائومی Mi Band 7 در مقابل آمازفیت Band 7 :مقایسه دقیق برای برجسته کردن تفاوت!

هر دو Amazfit Band 7 و Mi Band 7 مونتاژ شده اند تا با ترکیب پیکربندی های درجه یک در بدنه جمع و جور، به چیزی خارق العاده دست یابند. این مرحله از راهنما این است که از هر گوشه عبور کنید تا توانایی ها و معایب آنها را در منطقه مربوطه یاد بگیرید. بیایید مستقیم وارد شویم!

طراحی و ساخت :

به نظر عاقلانه است که در وهله اول ساختار فیزیکی و ظاهر هر دو پوشیدنی را بررسی کنیم. Amazfit Band 7 از طراحی شیک و ساده با صفحه ای مستطیلی شکل در جلو بهره می برد. از نظر ابعاد فیزیکی کوچکتر از همتای خود است اما با توسعه سنگین تر. این صفحه نمایش 1.47 اینچی در جلو دارای بندهای TPU در هر دو طرف است . میتوانید این پوشیدنی را در رنگ‌های بژ و مشکی انتخاب کنید . در حالی که بند‌های قابل تعویض در رنگ‌های سبز، نارنجی، صورتی و آبی موجود هستند.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

از سوی دیگر، شیائومی می بند 7 نیز یک مونتاژ زیبا به همان شکل اما صفحه نمایش کمی بزرگتر (1.62 اینچی) دارد . که با شیشه 2.5 بعدی پوشانده شده است. این پوشیدنی در بدنه پلی کربنات و سگک آلیاژ آلومینیومی خنک و عالی به نظر می رسد. تسمه های ضد باکتری TPU با چندین گزینه رنگی، از جمله سفید، صورتی، نارنجی، سبز، سیاه و آبی و غیره قابل تعویض هستند. ابعاد آن 46.5×20.7×12.25 میلی متر و وزن آن 13.5 گرم است.

صفحه نمایش :

جلوی هر دو پوشیدنی Mi Band 7 و Amazfit Band 7 تقریباً پیشرفت مشابهی را با تغییر جزئی در اندازه صفحه نمایش نشان می دهد. Amazfit Band 7 یک پنل 1.47 اینچی HD AMOLED را با محافظ شیشه سکوریت نگه می دارد. رزولوشن 368x198p و تراکم پیکسلی 282 PPI را ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران در تمام سناریوها تجربه تماشای خوبی خواهند داشت. همچنین، بیش از 50 صفحه ساعت به علاوه 8 صفحه ساعت قابل ویرایش را ارائه می دهد.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

برعکس، شیائومی Mi Band 7، صفحه نمایش AMOLED 1.62 اینچی کمی بزرگتر را با محافظ شیشه 2.5 بعدی، تراکم پیکسلی 326 PPI، روشنایی 500 نیت و وضوح 490x192p برجسته می کند. صفحه نمایش همیشه روشن، حتی در زیر نور مستقیم خورشید، دوز خوبی از تصاویر را به نمایش می گذارد.

حسگرها :

آمازفیت در حین مونتاژ پوشیدنی مچ دست Band 7 تلاش کرده است تا یک ردیاب تناسب اندام قوی را متحد کند. چندین نوع الگوریتم های تناسب اندام و اسکن سلامت را نصب می کند تا به کاربران وضعیت سلامت و عملکرد را در زمان واقعی ارائه دهد. در بسته بندی، این پوشیدنی شامل مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، ردیاب استرس، مانیتور اکسیژن خون، ردیاب چرخه قاعدگی و ردیاب خواب است.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

به طور مشابه، Mi Band 7 ساخت شیائومی همچنین وعده داده است که با طیف وسیعی از امکانات ردیابی تناسب اندام بر روی مچ دست به کاربران ارائه دهد. همچنین از مانیتور ضربان قلب، SpO2، مانیتور استرس، ردیاب خواب و ردیاب سلامت زنان پشتیبانی می کند.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

علاوه بر این، هر دو پوشیدنی هوشمند بیش از 120 حالت ورزشی را نیز ارائه می دهند.

باتری :

یکی از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید، عمر باتری در هنگام خرید گجت های مبتنی بر باتری است. خوب، در این بخش، دو نفر رقابت سختی با باتری های سالم داخل شکم دارند. آخرین Amazfit Band 7 دارای یک باتری 232 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت است که گفته می شود تا 12 روز کارایی در مصرف زیاد و 28 روز در حالت صرفه جویی در باتری ارائه می دهد.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

در کمپ Mi Band 7، یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی کمی کوچکتر را ضبط خواهید کرد که قرار است با یک بار شارژ تا 15 روز در خدمت شما باشد. 2 پین POGO را برای شارژ مغناطیسی اجرا می کند.

ارتباطات :

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

خوشبختانه، گجت‌های پوشیدنی هوشمند عصر کنونی، پتانسیل ایجاد ارتباطات بی‌سیم با دنیای بیرون را می‌گیرند. در مسابقه Amazfit Band 7 در مقابل Xiaomi Mi Band 7، می‌توانید هر دو شرکت‌کننده را با بسته‌ای عالی از گزینه‌های اتصال ادغام کنید تا طعم آزادی بیشتری را بچشید. هر دو Amazfit Band 7 و Mi Band 7 مجهز به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 هستند تا به شما کمک کنند دستگاه ها را با تلفن هوشمند خود متصل کنید. علاوه بر این، پوشیدنی‌ها با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS برای خدمات بیشتر سازگار هستند. Mi Band 7 با GPS داخلی کمی چشمگیر به نظر می رسد در حالی که آمازفیت همین را از دست می دهد.

ویژگی های دیگر :

جدا از این پیکربندی های قابل توجه، شیائومی Mi Band 7 و Amazfit Band 7 دارای چندین کیفیت ارزش افزوده دیگر هستند. کاربران به سنسور حرکت 6 محوره، 100+ صفحه ساعت، Alipay بدون تماس، پشتیبانی WeChat Pay، XiaoAI، اعلان تماس/اس ام اس، زنگ هشدار، کنترل موسیقی، کنترل دوربین، رتبه بندی ضدآب 5ATM، پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Fitness، اپلیکیشن Zepp Life دسترسی خواهند داشت. پشتیبانی، سنسور ژیروسکوپ، حسگر شتاب سنج و چندین ویژگی دیگر در هر دو پوشیدنی.

آمازفیت Band 7 در مقابل شیائومی  Mi Band 7

در نهایت، دو آمازفیت بند 7 و می بند 7 از نظر طراحی و مشخصات فنی، صلاحیت های تقریباً مساوی را نشان می دهند. قیمت گذاری عامل مهمی است که باید هنگام نهایی کردن دستگاه برای خود در نظر داشته باشید.