آخرین بروز رسانی: 26ام تیر, 1401

نگاهی گذرا به جدیدترین ساعتهای آمازفیت GTR 4 و 4 GTS

جدیدترین ساعت هوشمند Amazfit – این بار با نامهای آمازفیت […]

جدیدترین ساعت هوشمند Amazfit – این بار با نامهای آمازفیت GTR 4 و GTS 4 به بازار خواهند آمد . اینها گزینه های برتر Amazfit خواهند بود که جایگزین GTR 3 و GTS 3 سال گذشته خواهند شد. این دو ساعت دارای سخت افزاری تقریباً یکسان با تفاوت عمده در ظاهر فیزیکی میباشند .

 آمازفیت GTR 4 و 4 GTS

آمازفیت GTR 4 :

Amazfit GTR 4 یک صفحه نمایش لمسی گرد 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 پیکسل و عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) را ارائه می دهد. دارای پوشش آلیاژ آلومینیوم در رنگ های نقره ای و مشکی با دکمه کناری و عنصر تاج در سمت راست برای کنترل لمسی است. این ساعت با بند چرمی، سیلیکونی یا نایلونی در دسترس خواهد بود.

 آمازفیت GTR 4 و 4 GTS

آمازفیت GTS 4 :

GTS 4 یک AMOLED حتی بزرگتر 1.75 اینچی با رزولوشن 390 در 450 پیکسل اما به شکل مستطیل دارد. همچنین دارای یک پوشش آلومینیومی و عنصر تاج در کناره است. GTS 4 بدون بند تنها 9.9 میلی متر ضخامت و 27 گرم وزن خواهد داشت. این ساعت در رنگ های مشکی، رزگلد و قهوه ای با بند ساعت سیلیکونی یا نایلونی عرضه خواهد شد.

 آمازفیت GTR 4 و 4 GTS

مشخصات آمازفیت GTR 4 و 4 GTS :

Amazfit بیش از 200 واچ فیس از جمله گزینه های اصلی و AoD مشابه و همچنین 30 نسخه متحرک را ارائه می دهد. GTR 4 و GTS 4 قادر به ردیابی بیش از 150 حالت ورزشی با تشخیص خودکار، هدایت ورزشی و تجزیه و تحلیل تمرین خواهند بود. همچنین GPS دو بانده با پشتیبانی از هر پنج سیستم موقعیت یابی جهانی وجود دارد.

سخت افزار آمازفیت GTR 4 و 4 GTS :

هر دو ساعت مجهز به بلندگو و میکروفون با پشتیبانی از تماس بلوتوث و پخش مستقل موسیقی خواهند بود. آمازفیت همچنین سنسور نوری جدید 4PD BioTracker 4.0 PPG خود را اضافه می کند که باید اندازه گیری دقیق تری در طول روز برای ضربان قلب، اکسیژن خون و سطح استرس ارائه دهد.

 آمازفیت GTR 4 و 4 GTS

نرم افزار آمازفیت GTR 4 و 4 GTS :

بخش نرم افزار توسط رابط کاربری Zepp OS 2.0 پوشش داده خواهد شد. کاربران در برخی مناطق با آمازون الکسای داخلی نیز میتوانند کار کنند . هر دو ساعت با تعدادی برنامه Amzfit از قبل بارگذاری شده اند، اما از اکوسیستم Mini App غنی شده با برنامه هایی مانند GoPro و Home Connect و همچنین چند بازی کوچک پشتیبانی می کنند.

Amazfit GTR 4 دارای یک باتری 475 میلی آمپر ساعتی است که با 12 روز استفاده معمولی رتبه بندی شده است، در حالی که GTS 4 دارای یک سلول 300 میلی آمپر ساعتی است که تقریبا 7 روز شما را از شارژ مجدد بی نیاز میکند .