آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

دومین ساعت هوشمند شیائومی

دومین ساعت هوشمند شیائومی

شرکت شیائومی با کسب موفقیت در ساخت محصولات پوشیدنی الکترونیکی مخصوصا ساعت هوشمند Amazfit خود که ساعتی ساده،شیک و ردیاب فعالیتها بود قصد دارد ورژن دوم این ساعت را با تاخیر فراوان نسبت به اولین ساعت خود،رونمایی کند

ساعت هوشمند شیائومی

بصورت رسمی نام این ساعت Amazfit Smart Sports Watch 2 اعلام شده است و همراه با Amazfit Smart Sports Watch 2S Premium Edition  رونمایی خواهد شد.

ساعت هوشمند 2 شیائومی

در واقع این سایت با ساعتهای اندرویدی دیگر متفاوت است و پلت فرم مخصوص خود را دارد.که این ممکن است تنها نقطه ضعف این گجت پوشیدنی باشد.

ویژگیهای این ساعت از نظر امکانات و کیفیت ساخت نسبت به ورژن قبلی تفاوت زیادی کرده است.

جنس ساختار اصلی این ساعت از کزبن است که در حاشیه آن از سرامیک صیقل خورده استفاده شده است.و دکمه های تنظیم آن استیل زد زنگ میباشد.شیشه آن کریستال ضد خش 2.5D میباشد.

ساعت هوشمند شیائومی

در حال حاضر توضیح راجع به سخت افزار این ساعت سخت است.اما شنیده ها حاکی از آن است که صفحه این ساعت 1.34 اینچ با رزولوشن 320 x 320 pixels است.سی پی یو دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی دارد همراه با رم 512 گیگی و حافظه 4 گیگابایتی.

تمام این مجموعه را یک باطری 280 میلی آمپری همراهی میکند که بر طبق گفته سازنده آن مدت زمان استفاده از آن پنج روز بدون استفاده از Gps و 35 ساعت با استفاده حداکثری(استفاده مداوم از جی پی اس و چک مداوم ضربان قلب) میباشد.این مدت زمان باطری در بین ساعتهای هوشمند با برندهای بزرگ قابل رقابت است.

ساعت هوشمند اسپورت شیائومی

 ساعت شیائومی Amazfit 2 دارای حسگرهای شتاب سنج سه محوری،ژیروسکوپ،سنسور ژیومغناتیسی،فشارسنج و حسگر نور محیط میباشد.همراه با جی پی اس 28 نانو متری ساخت سونی.

این ساعت 11 نوع حرکت ورزشی را میتواند تشخیص دهد و همچنین تا عمق 50 متری ضد آب میباشد.ساعت شیائومی Amazfit 2 تلاش دارد تا نشاندهنده انداره های پیشرفته دیگری نظیر میزان استفاده از اکسیژن(VO2 max) تاثیرات ورزش(TE)میزان ورزش(TD) و زمان ریکاوری باشد.

amazfit 2

از نظر سخت افزاری هر دو ساعت هیچ تفاوتی با هم ندارند،تنها تفاوت آنها بند مورد استفاده در آنهاست.به احتمال زیاد نسخه پرمیوم آن با دو بند اسپورت و بند چرمی 22 میلی متری به بازار عرضه خواهد شد.

شما میتوانید از همین امروز با 150 دلار ساعت Huami AMAZFIT 2 را از سایتهای معتبر پیش خرید کنید.که در تاریخ 31 دسامبر عرضه خواهد شد.

نسخه پرمیوم آن در تاریخ 9 ژانویه به بازار می آید.به احتمال زیاد محدوده قیمت 226 تا 200 دلار خواهد داشت

Huami AMAZFIT 2

دسته‌بندی: اخبار فن آوری