آخرین بروز رسانی: 26ام مرداد, 1401

بررسی کامل ساعت شیائومی MI Watch S1 Pro

شیائومی با معرفی Mi Watch S1 وارد بازار ساعت های […]

شیائومی با معرفی Mi Watch S1 وارد بازار ساعت های هوشمند پریمیوم شد . شیائومی Mi Watch S1 Pro امروز به طور رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند وضعیت ممتاز S1 را حفظ می کند و از نظر زیبایی شناسی، پیچیدگی یک ساعت سنتی را با فناوری مدرن ترکیب می کند.

شیائومی Mi Watch S1 Pro ترکیبی از ظاهر یک ساعت قدیمی :

اضافه کردن تاج، معمولی ساعت های مکانیکی، و دادن سیستم عامل جدید به Mi Watch S1 Pro، بزرگترین تغییر در ظاهر دستگاه است. این ساعت عملی تر است، تاج بسیار نرم می چرخد، و ساعت روانی خوبی دارد، که باعث می شود تجربه عملیاتی شهودی تری داشته باشید.

شیائومی Mi Watch S1 Pro دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی است. نسبت صفحه نمایش بیشتر به دلیل صفحه نمایش انعطاف پذیر و بهبود فرآیند بسته بندی به دست می آید. اندازه صفحه نمایش بزرگتر است و نسبت صفحه نمایش در شرایط مشابه با نمایش قبلی بالاتر است. 72.7 درصد به دست آمد که جلوه نمایش را بهبود بخشید.

صفحه نمایش :

صفحه نمایش ساعت دارای وضوح 480 در 480، تراکم پیکسلی 326 PPI، صفحه نمایش نور، حداکثر روشنایی 600 نیت است و هنگام استفاده در خارج از خانه هیچ مشکلی ندارد.

پوشش شیشه ای یاقوت کبود شیائومی Mi Watch S1 Pro هنوز وجود دارد و از آنجایی که در استفاده معمولی در برابر خش مقاوم تر است، مشتریان ممکن است با اطمینان بیشتری از آن استفاده کنند.

بدنه :

بدنه شیائومی Mi Watch S1 Pro از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . سطح آن برای بهبود بافت ساعت صیقلی شده است. این بار، شیائومی Mi Watch S1 Pro دارای طراحی فوق‌العاده کوچکی است که ظاهر فشرده‌تری به ساعت می‌دهد.

بند لاستیکی فلوئور که به صورت استاندارد در شیائومی Mi Watch S1 Pro ارائه می‌شود . از تکنیک پوشیدن پلاگین استفاده می‌کند و با ظاهر کلی قوی‌تر پوشیده می‌شود. یک شیار عرق در قسمت داخلی بند تعبیه شده است تا راحتی پوشیدن را افزایش دهد. شیائومی Mi Watch S1 Pro همچنین دارای بند های چرمی و نوارهای فلزی از جنس استیل ضد زنگ است . تا خواسته های تنظیمات مختلف را برآورده کند.

یاقوت کبود همچنین پنجره ضربان قلب را در پشت شیائومی Mi Watch S1 Pro می سازد. این گوشی زمانی که روی دسکتاپ قرار می‌گیرد، مقاومت بیشتری در برابر خراش دارد و همچنین می‌تواند نتایج تست دقیق‌تری را ارائه دهد.

شیائومی Mi Watch S1 Pro

باتری :

باتری داخلی 500 میلی آمپری در شیائومی Mi Watch S1 Pro امکان شارژ بی سیم و عمر باتری 14 روزه را فراهم می کند. در کمتر از 85 دقیقه کاملا شارژ می شود. شارژ 10 دقیقه ای می تواند دو روز عمر باتری را در مواقع اضطراری فراهم کند.

شیائومی Mi Watch S1 Pro دارای بلندگوهایی نیز هست. بلندگوهای دامنه بزرگ و PA ولتاژ بالا می توانند صدای خارجی را تقویت کنند. شیائومی Mi Watch S1 Pro همچنین دارای ویژگی کاهش نویز تماس است . بنابراین زمانی که از ساعت برای پاسخگویی به تماس ها استفاده می کنید، شخص مقابل می تواند صدای شما را بشنود.

شیائومی Mi Watch S1 Pro دارای اتصال بلوتوث 5.3 است . و از WiFi دو باند و GPS پشتیبانی می کند و عملکرد اتصال قوی تری به آن می دهد.

شیائومی Mi Watch S1 Pro

شیائومی Mi Watch S1 Pro دارای MIUI کاملاً جدید برای Watch

Xiaomi Mi Watch S1 Pro از سیستم عامل MIUI for Watch استفاده می کند که به طور خاص برای ساعت های هوشمند ایجاد شده است. این سیستم طوری پیکربندی شده است که با حالت عملکرد ساعت بهترین عملکرد را داشته باشد. مصرف انرژی سیستم و افکت انیمیشن با استفاده از طیف وسیعی از موتورهای شتاب دهنده گرافیکی متعادل می شود. IMG

Xiaomi Mi Watch S1 Pro طیف گسترده ای از گزینه های شماره گیری را ارائه می دهد . از صفحه نمایش پشتیبانی می کند که می تواند داده های زمان را در زمان واقعی نشان دهد .و حس یک ساعت سنتی را تقلید کند.

می توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه، اطلاعات موجود در صفحه اصلی را تغییر دهید. ویژگی‌هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند در صفحه اصلی MIUI برای Watch به عنوان کارت نمایش داده می‌شوند . و انتخاب و دسترسی سریع به برنامه‌های پرکاربرد را برای کاربران آسان می‌کنند.

شیائومی Mi Watch S1 Pro

عملکرد راحت تر با تاج :

تاج عملکرد و راحتی ساعت را افزایش می دهد. برای دیدن همه برنامه های ساعت، تاج را فشار دهید. با چرخش تاج، نمادها به سمت بالا و پایین حرکت می کنند و هر بار که حرکت می کنند . یک اثر لرزشی کمی به حرکت بافت اضافی می دهد. برای سهولت استفاده از ساعت Xiaomi Watch S1 Pro با تلفن های همراه شیائومی . MIUI for Watch اتصال و تعامل را در سطح سیستم پیاده سازی می کند.

اتصال سریع پاپ آپ گوشی های هوشمند شیائومی توسط Mi Watch S1 Pro پشتیبانی می شود . که به اندازه اتصال هدفون های TWS کاربردی است. علاوه بر این، می‌توانید به سرعت تنظیمات گوشی مانند حالت مزاحم نشوید، رمز عبور Wi-Fi، تنظیمات اعلان، برنامه‌های فهرست کارها و غیره را بدون نیاز به تکرار عملیات روی ساعت همگام‌سازی کنید.

اطلاعات نوتیفیکیشن شیائومی می واچ اس 1 پرو را می توان مستقیماً روی گوشی هوشمند باز کرد. وقتی این اتفاق بیفتد، قفل گوشی فوراً باز می شود . و مرور اطلاعات روی صفحه نمایش بسیار مفید را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، اطلاعات خوانده شده در ساعت یا تلفن همراه دوباره در دستگاه دیگری درخواست نمی شود و اختلالات مکرر را به حداقل می رساند.

برنامه کاربردی wonder center :

Wonder Center، یکی دیگر از ویژگی های پشتیبانی شده توسط Xiaomi Mi Watch S1 Pro، به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت وضعیت تلفن های هوشمند، تلویزیون ها، بلندگوها، هدفون ها و سایر دستگاه ها را از مچ دست خود کنترل کنند و همزمان اطلاعات ورزشی را روی تلویزیون خود نمایش دهند.

Mi Watch S1 Pro به لطف راه‌اندازی MIUI برای Watch دارای ارتقای جدیدی در سازگاری با تلفن‌های همراه شیائومی و سایر محصولات شیائومی است که تجربه راحت‌تری را ارائه می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند به طور همزمان تعداد زیادی برنامه را برای Mi Watch S1 Pro دانلود کنند و قابلیت‌های تلفن را با ویژگی‌هایی مانند Alipay، Baidu Maps، Perpetual Calendar، QQ Music و غیره افزایش دهند.

استفاده از شیائومی Mi Watch S1 Pro آسان و کار با آن ساده است. کلیدهای فیزیکی با حرکت کشویی کار می کنند و کنترل صحیح ساعت نیز هنگام ورزش امکان پذیر است.

شیائومی Mi Watch S1 Pro ارزیابی بیشتر دمای پوست :

این ساعت هوشمند شیائومی به طور قابل توجهی توانایی ساعت در پشتیبانی از ورزشکاران را با ارائه قابلیت‌های بهبود یافته نظارت بر داده‌ها و ویژگی اندازه‌گیری دمای پوست که امکان تشخیص دمای مبتنی بر ساعت را فراهم می‌کند، افزایش می‌دهد.

از دست دادن دما در طول یک ماراتن شرایط خطرناک تری است. Mi Watch S1 Pro می تواند دمای سطح پوست محلی را از طریق یک سنسور داخلی تشخیص دهد و دمای بدن را برای ارائه اطلاعات دمای نهایی ارائه دهد. 34 درجه سانتی گراد تا 42 درجه سانتی گراد محدوده اندازه گیری است. اگرچه ساعت یک قطعه از تجهیزات پزشکی نیست، یافته‌های اندازه‌گیری می‌تواند به عنوان راهنمای ایمنی دوندگان ماراتن مورد استفاده قرار گیرد.

شیائومی Mi Watch S1 Pro

پایش ضربان قلب :

علاوه بر این،ساعت شیائومی از نظارت بر ضربان قلب پشتیبانی می کند. این ویژگی جامع است، به ویژه برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند یا فعال هستند. می تواند وضعیت ضربان قلب فعلی، منحنی تغییرات ضربان قلب در طول زمان و فاصله ضربان قلب را نشان دهد. شما ممکن است بتوانید با کمک آمار به صورت علمی تری کار کنید.

پایش اکسیژن خون و خواب :

Mi Watch S1 Pro همچنین نظارت بر اکسیژن خون را ارائه می دهد که امکان نظارت دقیق تر داده ها را فراهم می کند. Mi Watch S1 Pro همچنین در صورت پایین بودن سطح اکسیژن خون به کاربر هشدار می دهد.

همچنین می‌توانیم سناریوی خواب را در آن ببینیم که شامل مدت زمان خواب و داده‌های ضربان قلب است.

کاربران می توانند با دیدن اطلاعات داده های خاص تر در برنامه تلفن همراه، مانند زمان خواب عمیق و زمان خواب سبک، وضعیت خواب را بهتر درک کنند. Mi Watch S1 Pro همچنین دارای نظارت بر کیفیت تنفس در خواب است که به شما امکان می دهد وضعیت فیزیکی خود را در هنگام خواب پیگیری کنید.

شیائومی Mi Watch S1 Pro

برنامه های ورزشی :

بیش از 100 ورزش مختلف از جمله دویدن، پیاده‌روی، کوهنوردی، دوچرخه‌سواری و سایر فعالیت‌ها توسط Mi Watch S1 Pro پشتیبانی می‌شوند. این شامل تقریباً تمام ورزش هایی است که به طور منظم انجام می دهیم، همچنین تمرینات قدرتی، یوگا و سایر فعالیت ها. در Pro، که بسیار گسترده است، ورزش های مربوطه را پیدا کنید.

Xiaomi Mi Watch S1 Pro نظارت بر داده‌ها را در حین ورزش فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک برنامه به برنامه‌های تناسب اندام دسترسی داشته باشند و برنامه‌ها را برای تمرین عمیق‌تر دنبال کنند.

اگر از تردمیل Mijia استفاده می‌کنید، می‌توانید یک آموزش تمرینی کامل‌تر دریافت کنید و تمرین‌های مختلف دویدن را با تردمیل Mijia انجام دهید.

خلاصه :

شیائومی Mi Watch S1 Pro ظاهری مجلل و شیک تر دارد که برای پوشیدن روزمره ایده آل است. حتی برای موقعیت‌های رسمی، بند چرمی و فولادی ضد زنگ به خوبی کار می‌کند. شیائومی می واچ اس 1 پرو دارای ویژگی‌های ورزشی فراوان و در عین حال عمر باتری طولانی است. این می تواند بهتر به آموزش ورزشی برای کاربرانی که از ورزش لذت می برند کمک کند. هنوز پیشنهاد قیمت اولیه 223 دلار ارزشمند است.