آخرین بروز رسانی: 10ام دی, 1400

شیائومی watch S1 در کنار ایرفون 3 TWS معرفی شد

گوشی‌های سری 12 شیائومی رسما معرفی شدند . اما تنها […]

گوشی‌های سری 12 شیائومی رسما معرفی شدند . اما تنها گجت‌های جدید شیائومی روی صحنه معرفی شدند. در این رویداد یک ساعت هوشمند جدید شیائومی watch s1 و همچنین ایرفون 3 شیائومی TWS کاملا جدید مشاهده کردیم.شیائومی Watch S1 با ساختار فولادی ضد زنگ، صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با محافظ شیشه ای یاقوت کبود و برنامه شخص ثالث . ممتازترین ساعت شیائومی تا به امروز است. حمایت کردن.

قیمت شیائومی واچ S1

این ساعت می تواند بیش از 117 حالت ورزشی را ردیابی کند و همچنین ضد آب 5ATM است. یک ماژول NFC داخلی برای پرداخت و همچنین یک میکروفون و بلندگو برای تماس از طریق تلفن جفت شده شما وجود دارد. سنسورهای ضربان قلب و سنسورهای اکسیژن خون . همچنین ردیابی خواب وجود دارد. شما همچنین یک موقعیت یابی GNSS روی برد دریافت می کنید. ساعت S1 با یک باتری 470 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود . که شیائومی ادعا می کند با استفاده متفاوت تا 12 روز برای شما دوام می آورد.

ساعت Xiaomi Watch S1 از 1049 یوان (165 دلار) برای نسخه مچبند لاستیکی . و اگر مدل های بند چرمی را می خواهید از 1199 یوان (175 دلار) شروع می شود.

ایرفون 3 شیائومی :

شیائومی همراه با ساعت هوشمند شیائومی watch s1 ، ایرفون 3 شیائومی TWS ANC را به ارمغان می آورد . که تا 40 دسی بل نویز اطراف شما را حذف می کند. آنها از یک سیستم میکروفون سه گانه استفاده می کنند و همچنین دارای حالت شفافیت هستند که در صورت نیاز به صحبت با کسی که در کنار شماست، مقداری نویز بیرونی نیز را وارد گوش می کند.

ایرفون 3 شیائومی

شیائومی ادعا می کند که با یک بار شارژ با ANC خاموش، تا 7 ساعت و با کیس شارژ 30 ساعت شارژ می شود. این کیس را می توان از طریق USB-C یا به صورت بی سیم از طریق هر شارژر سازگار Qi شارژ کرد . گوشیها IP55 ضد گرد و غبار و ضد آب هستند.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه