آخرین بروز رسانی: 13ام اردیبهشت, 1401

نحوه خرید و انتخاب بهترین مسواک برقی

هنگام خرید یک مسواک برقی، عوامل مهمی که باید به […]

هنگام خرید یک مسواک برقی، عوامل مهمی که باید به آنها فکر کنید عبارتند از:

عمر باتری برخی از مسواک‌های برقی دارای باتری هستند که می‌تواند به مدت شش هفته شارژ بماند، در حالی که بدترین آن‌هایی که ما آزمایش کرده‌ایم فقط بیش از یک هفته زمان مسواک زدن دارند. زمان شارژ مجدد نیز بسیار متفاوت است. سریع‌ترین‌ها در کمتر از 10 ساعت از حالت خالی به شارژ کامل تبدیل می‌شوند، اما کندترین آن‌ها باعث می‌شود تا قبل از شارژ کامل، بیش از یک روز و نیم منتظر بمانید.

مسواک برقی شیائومی

قدرت باطری مسواک برقی :

برخی از مسواک‌های برقی دارای باتری هستند که می‌تواند به مدت شش هفته شارژ بماند . در حالی که بدترین آن‌هایی که ما آزمایش کرده‌ایم فقط بیش از یک هفته زمان مسواک زدن دارند. زمان شارژ مجدد نیز بسیار متفاوت است. سریع‌ترین‌ها در کمتر از 10 ساعت از حالت خالی به شارژ کامل تبدیل می‌شوند . اما کندترین آن‌ها باعث می‌شود تا قبل از شارژ کامل، بیش از یک روز و نیم منتظر بمانید.

قیمت مسواک برقی:

قیمت مسواک برقی از حدود 200 هزار تومان شروع میشود . بررسی‌های ما می‌تواند به شما کمک کند . مدل‌هایی که ارزش پرداخت بیشتر دارند را بهتر بشناسید ،تا در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

سری مسواک برقی :

طیف گسترده‌ای از سر برس‌ها، به ویژه در میان برندهای پیشرو Oral-B و Philips Sonicare موجود است. هر کدام برای ارائه نوع خاصی از تمیز کردن طراحی شده اند.

جهت خرید مسواک برقی شیائومی T100 کلیک کنید

مسواک برقی شیائومی

بررسی انواع مسواک برقی :

چرخشی، صوتی، ضربانی، نوسانی، ضد چرخش… انواع مسواک های برقی موجود است و همه آنها به روش های کمی متفاوت عمل می کنند.

چرخشی :

اینها مجموعه ای از موهایی دارند که می چرخند. موها را می‌توان به صورت دایره‌ای مرتب کرد که می‌چرخد. یا تک تک پرزها می‌توانند بچرخند. برس های چرخشی معمولا ارزان ترین نوع برس هایی هستند که می توانید خریداری کنید.

چرخشی-نوسانی

این مسواک های برقی دارای سرهای کوچک و گرد هستند و یکی از محبوب ترین برس ها در طیف Oral B هستند. سری آن نوسان می کند – در یک جهت و سپس در جهت دیگر – در یک زمان به دور یک دندان می چرخد ​​تا پلاک را از بین ببرد.

ضربه ای :

برخی از مسواک‌های برقی چرخان و نوسانی با ضربه زدن سری مسواک در برابر دندان‌ها به سمت عقب و جلو حرکت می‌کنند. این به از بین بردن پلاک کمک می کند . و یک فناوری است که معمولاً در برس های چرخان گرانتر یافت می شود.

ضد نوسان :

این مسواک‌های برقی شکل سر یکسانی با مسواک‌های نوسانی دارند .اما بافت‌های موها به طور همزمان در جهات مختلف می‌چرخند – با چرخش هر دسته در جهت مخالف با مسواک‌های کناری.

دو سر :

همانطور که از نام آن پیداست، این مسواک‌های برقی دو سر را در یک سر با هم ترکیب می‌کنند . یک قسمت چرخشی و دیگری از یک طرف به طرف دیگر حرکت می‌کند.

پهلو به پهلو :

این مسواک‌ها به‌جای چرخیدن، از این طرف به آن طرف با سرعت بالایی حرکت می‌کنند . که در برابر دندان‌های شما لرزش دارند. مسواک برقی Philips Sonicare به این روش کار میکند .

صوتی و اولتراسونیک :

این ها برس هایی هستند که با سرعت ها و فرکانس های بالا می لرزند تا به تجزیه پلاک کمک کنند. تولید کنندگان برس های صوتی ادعا می کنند که آنها همچنین مایع تمیز کننده (مخلوطی از خمیر دندان، آب و بزاق) را بین دندان ها هدایت می کنند تا به از بین بردن پلاک کمک کند. برس های ویبره معمولاً گران تر از مدل های چرخشی هستند. مسواک برقی میجیا شیائومی از دسته التراسونیک میباشد .

مسواک برقی شیائومی

بهترین ویژگی های مسواک برقی که باید در نظر بگیرید

مدل های پایه دارای یک سر برس استاندارد و یک برنامه تمیز کردن هستند. از سوی دیگر، مدل‌های با مشخصات بالاتر، اغلب دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و لوازم جانبی هستند . که قیمت را بالا می‌برند. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که فکر می کنیم ارزش پرداخت بیشتر برای آنها را دارند:

مدل های پایه دارای یک سر برس استاندارد و یک برنامه تمیز کردن هستند. از سوی دیگر، مدل‌های با مشخصات بالاتر، اغلب دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و لوازم جانبی هستند که قیمت را بالا می‌برند. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که فکر می کنیم ارزش پرداخت بیشتر برای آنها را دارند:

تایمر مسواک زدن :

این به شما کمک می کند تا دو دقیقه کامل مسواک بزنید، یعنی مدت زمانی که دندانپزشکان برای تمیز کردن دندان های خود توصیه می کنند. برخی از آنها به صورت خودکار برنامه ریزی شده اند تا فقط به مدت دو دقیقه مسواک بزنند، بنابراین نیازی نیست به زمان فکر کنید. وقتی زمان توقف فرا می رسد، مسواک ها بوق می زنند یا لکنت می زنند.

سنسور فشار :

مسواک زدن بیش از حد می تواند به لثه ها و مینای دندان شما آسیب برساند و شستشوی سخت برای از بین بردن پلاک ضروری نیست – در واقع، فشار بیش از حد به دندان ها می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر دارد. سنسورهای فشار به شما اطلاع می‌دهند که خیلی سخت فشار می‌دهید، با نور یا صدای بوق. اگر فشار زیادی به دندان‌هایتان وارد کنید، برخی از مدل‌های Oral B و شیائومی ضربان خود را متوقف می‌کنند و فقط می‌چرخند.

دسته های نرم :

بهترین مسواک های برقی دارای دستگیره نرمی هستند که می تواند نگه داشتن و استفاده از آنها را راحت تر کند. دسته های نرم نیز لرزش هایی را که هنگام مسواک زدن در دست احساس می کنید کاهش می دهد.

تایمر دو دقیقه ای :

این یک ویژگی مفید است که به شما کمک می کند به مدت دو دقیقه مسواک زدن توصیه شده توسط دندانپزشک پایبند باشید. برخی از مدل‌ها همچنین دارای یک تایمر بازه‌ای هستند که هر 30 ثانیه یک بار بوق می‌زند تا به شما یادآوری کند که به ربع دیگری از دهان خود بروید و به تمیزی یکنواخت‌تر دست پیدا کنید. مسواک برقی شیائومی T100 دارای این ویژگی میباشد .

چقدر باید برای مسواک برقی هزینه کنم؟

با چنین طیف وسیعی از مسواک‌های موجود با قیمت‌های مختلف، تصمیم‌گیری در مورد میزان خرج کردن ممکن است دشوار باشد. اما فریب نخورید که قیمت بالاتر به معنای تمیز کردن بهتر است

حالت ها و سرهای مسواک زدن :

حالت‌ها و هدهای متنوع می‌توانند یک تجربه مسواک زدن مناسب را به شما ارائه دهند. از مسواک‌هایی که برای سفید کردن دندان‌ها یا دندان‌های حساس طراحی شده‌اند تا افرادی که از بریس‌ها استفاده می‌کنند، برس‌های سطح بالا اغلب با یک انتخاب همراه هستند.

عملکرد هوشمند :

مسواک را با یک برنامه گوشی هوشمند متصل کنید که به شما امکان می دهد دقیقاً محل مسواک زدن خود را ببینید و در زمان واقعی راهنمایی دریافت کنید تا به نتایج بهتر مسواک زدن برسید. مانند مسواک برقی شیائومی

لوازم جانبی :

جعبه‌های مسافرتی یا لیوان‌های شیشه‌ای که به عنوان شارژر عمل می‌کنند، تنها دو مورد از لوازم جانبی فانتزی هستند که در صورت پرداخت هزینه بیشتر در دسترس هستند.

باتری مسواک برقی من چقدر دوام می آورد؟

تفاوت زیادی در طول عمر باتری های قابل شارژ وجود دارد. در آزمایش‌هایمان متوجه شدیم که بهترین حالت برای بیش از 184 دقیقه دوام می‌آورد – یعنی حدود 6 هفته و نیم . با مسواک زدن دو بار در روز به مدت دو دقیقه قبل از اینکه نیاز به شارژ کردن برق داشته باشید.

اما برخی دیگر به این اندازه دوام نمی‌آورند – ما بعد از 16 برس، کم‌قدرت‌ترین برس مورد نیاز برای شارژ را پیدا کردیم. قبل از اینکه مسواک برقی خود را بخرید، ارزش این را دارد که بدانید چند بار احتمال دارد آن را شارژ کنید. اگر قصد دارید شارژر را به راحتی در دست نگه دارید و باتری دائماً شارژ شود، انتخاب مدلی با باتری قدرتمند اهمیت کمتری دارد. اما اگر ترجیح می دهید شارژر را دور نگه دارید یا می خواهید در سفرهای طولانی بدون شارژ مسواک خود را با خود ببرید، به دنبال مسواک با باتری بادوام باشید.

هر چند وقت یک بار باید سر برس را تعویض کنم؟

پس از ساییده شدن موهای مسواک، باید سر مسواک برقی را تعویض کنید. تعویض ها گران هستند و ارزش خرید در بسته های چندتایی را دارند تا هزینه را کاهش دهند.

جهت خرید سری یدک سه تایی شیائومی T100 کلیک کنید