آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

مدیر عامل شرکت Xiaomi به عنوان یکی از 10 چهره برتر اقتصادی در چین شد

مدیر عامل شرکت Xiaomi به عنوان یکی از 10 چهره برتر اقتصادی در چین شد

غول صنعت چینی،شیائومی   در سال گذشته در صنعت تولید بسیار عالی کار کرده است. هیچ انتقاد قابل توجهی برای هیچ یک از محصولات آن وجود نداشت و این شرکت قادر به رقابت با سامسونگ در بازار هند بود. هدف حمل و نقل سالانه تلفن هوشمند آن از 80 میلیون دستگاه به 90 میلیون دستگاه رسید و به این اطمینان رسیده است که این شرکت از هدف اولیه پیشی خواهد گرفت. با توجه به همه اینها و موفقیت آن در تولید هوش مصنوعی و دیگر پیشرفت های تکنولوژیکی ،مدیر عامل شرکت Xiaomi ، لی ژوئن، را به عنوان یکی از 10 چهره برتر اقتصادی در چین معرفی کرده است.

ده نفر برتر اقتصاد چین

امروز در 28 ژانویه 2018 در مرکز هنرهای نمایشی  مراسم اهدای جوایز سالانه 2017 به طور مشترک توسط Sina Finance، People’s Daily و کانال Wu Xiaobo در پکن برگزار شد. لی ژوئن دباره وضعیت خراب صنعت موبایل در گذشته توضیح داد و گفت که اصرار او  بر کیفیت و نوآوری های تکنولوژیکی این صنعت را  به اوج خود رسانده است. تحت نظارت او، شیائومی قادر به دستیابی به اهداف مالی خود در سال 2017 بود. طرح جدید استراتژی خرده فروشی اش و افتتاح فروشگاه Mi در سراسر جهان موفق بوده است و گستردگی فروش آنلاین Xiaomi را افزایش داده است و این یک طرح جدید برای یک برنامه اقتصاد جهانی است.

کلکسیونر و عتیقه دار معروف، مای وی، همچنین در مورد لی جون صحبت کرد و او دوباره به عنوان یک مرد علمی و فن آوری شناخته شد، که همچنین یک مرد جوان اهل ادبیات است. مدیر عامل شرکت Xiaomi تنها در فهرست نبود، در این لیست شامل رئیس IFC، لیو Qingfeng، بنیانگذار و مدیر عامل 360 گروه Zhou Hongyi، موسس و مدیر عامل شرکت Ai Qiyi، گونگ یو، رئیس گروه Hisense به Zhou Houjian، رئیس گروه دارویی گوانگژو، لی Chuyuan و دیگران نیز بودند.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری