آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

شیائومی Mi Mix 2s با طراحی فوق العاده و اسنپ 845 به بازار می آید

شیائومی Mi Mix 2s با طراحی فوق العاده و اسنپ 845 به بازار می آید

شرکت شیائومی اخیرا بازار داغ شایعات را کاملا تحریک کرده است.این سازنده بزرگ چینی به نظر می رسد که چندین دستگاه جالب در دست تولید  داشته باشد.اطلاعات این شرکت در مورد برنامه های انتشار و مشخصات گوشیها بارها و بارها نوسان یافته است،به خصوص در مورد MWC 2018 و استفاده از چیپست جدید Qualcomm Snapdragon 845 .

به نظر می رسد که رونمایی از گوشی پرچمدار شیاومی Mi 7 به بعد از رویداد بارسلونا موکول شده است، تنش در اطراف Mi Mix 2S قرار دارد. اخیرا  رد پای Snapdragon 845 در نمرات AnTuTu مشاهده شده است. اگر این دلیل  کافی برای استفاده این گوشی از اسنپ 845 نباشد ولی بنر منتشر شده از این گوشی میتواند دلیل محکمی برای این موضوع باشد.

شیائومی می 7

به این لیست پانل 5.99 اینچی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه برای گوشی و همچنین چیپست فوق العاده Qualcom اضافه شده است. اما هنوز هم رندر منتشر شده از گوشی با طراحی صفحه نمایش کامل 3.0 چشمگیر  است. این واقعا مفهوم صفحه نمایش لبه به لبه را به یک سطح کاملا جدید نشان میدهد. Mi Mix 2s ظاهرا بدون حاشیه جانبی است و بالا و پایین گوشی حتی باریکتر از  گوشی  Mi Mix 2 میباشد. تنها دوربین سلفی اجازه  تمام صفحه بودن را از این گوشی میگیرد که البته درصد کمی از بالای صفحه سمت راست را اشغال کرده است.ما واقعا امیدواریم که رندر دقیقا محصول نهایی را نشان دهد.

شیاومی mi 7

دیگر شایعات اثبات شده در مورد Mi Mix 2s شامل نصب دوربین اصلی 12MP دوگانه براساس سنسور سونی IMX363 می باشد. همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و همچنین تکنولوژی AI بر روی دستگاه است که به احتمال زیاد قدرت الگوریتم تشخیص چهره مانند آیفون را نیز دارد.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری