آخرین بروز رسانی: 1ام اردیبهشت, 1401

شیائومی Civi 1S با اسنپدراگون 778 جی پلاس معرفی شد

طبق برنامه، شیائومی به طور رسمی گوشی شیائومی Xiaomi Civi […]

طبق برنامه، شیائومی به طور رسمی گوشی شیائومی Xiaomi Civi 1S را در چین عرضه کرد. این دستگاه یک گوشی هوشمند باریک و ظریف است که مخاطبان زن را هدف قرار داده است. این گوشی فقط یک نسخه کمی ارتقا یافته از Xiaomi Civi اصلی از اواخر سال گذشته است و جانشین آن نیست. با این همه ، بیایید نگاهی به چیزهایی که ارائه می دهد بیندازیم.

گوشی جدید Xiaomi Civi 1S زیباترین و فوق باریک ترین گوشی هوشمند شیائومی است. گوشی شیائومی سیوی که اخیراً به بازار عرضه شده است، به دلیل طراحی خیره‌کننده‌اش، بسیار هیجان‌انگیز است . با این حال، این جدیدترین دستگاه شیائومی، Civi 1S، حتی زیباتر و از نظر عملکرد ارتقا یافته است.

شیائومی Civi 1S

طراحی و صفحه نمایش شیائومی Civi 1S

Xiaomi Civi 1S از نظر ظاهری با Xiaomi Civi اصلی یکسان است. این گوشی دارای یک جزیره دوربین مستطیل شکل گرد در پانل پشتی خود است که یک سیستم دوربین سه گانه به شکل مثلثی با نوار فلش LED افقی در زیر آن است.

فریم گوشی فلزی و پنل پشتی آن شیشه ای است. ضخامت آن تنها 6.98 میلی متر و وزن آن 166 گرم است. پنل شیشه ای عقب به دلیل ساختارهای الماس مانند، روکش مات دارد و در چهار رنگ شیب متفاوت (مشکی، صورتی، آبی، نقره ای) عرضه می شود.

در مورد صفحه نمایش، این گوشی از یک صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (FHD+) و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. پنل منحنی دارای عمق رنگ 10 بیتی، 402 PPI، نرخ نمونه برداری لمسی تا 240 هرتز، نسبت کنتراست 5000000:1 و سوراخ پانچ در مرکز است.

شیائومی Civi 1S

این نمایشگر از استانداردهای HDR10+ و Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. سطح روشنایی محلی آن 950 نیت است و توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

سخت افزار و نرم افزار شیائومی Civi 1S

این دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 778G Plus با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 جفت شده است. دارای گواهینامه ضد پیری 36 ماهه است.

این گوشی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 بوت میشود .

شیائومی Civi 1S

دوربین شیائومی Civi 1S

Xiaomi Civi 1S با یک دوربین سه گانه در پشت خود وارد بازار می شود. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

در جلو، سوراخ پانچ یک دوربین 32 مگاپیکسلی Sony IMX616 با فوکوس خودکار و نور ملایم دوگانه را در خود جای داده است. این دوربین از سیستم ردیابی چشم انسان CyberFocus این شرکت پشتیبانی می کند. این ویژگی برگرفته از Xiaomi CyberDog اولین بار در Xiaomi 12 Pro به نمایش درآمد.

این دوربین دارای چندین ویژگی دوربین مانند Native Beauty Portrait 2.0 برای عکس های پرتره زیبا و فناوری 4G Light Chasing Beauty برای آرایش است. شیائومی ادعا می کند که الگوریتم آن در سطح پیکسل کار می کند زیرا از شبکه متخاصم مولد (GAN) استفاده می کند.

شیائومی Civi 1S

دوربین

این گوشی نیروی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این گوشی نه تنها از شارژ سریع ۵۵ واتی اختصاصی شیائومی، بلکه از شارژ سریع ۴+ کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های دیگر

Xiaomi Civi 1S دارای دو سیم کارت 5G، WiFi 6، بلوتوث 5.2، GNSS، NFC و USB Type-C است.

همچنین دارای بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، موتور لرزش خطی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلستر IR است.