آخرین بروز رسانی: 25ام آبان, 1400

شیائومی 12 اولترا با دوربین مارک لایکا عرضه می شود

در اوایل سال جاری، شایعه‌ای حاکی از آن بود که […]

در اوایل سال جاری، شایعه‌ای حاکی از آن بود که همکاری هواوی و لایکا به پایان رسیده است و این برند عکاسی به دنبال شرکای بلندمدت دیگری است. شایعات اولیه به آنر و شیائومی اشاره داشتند و به نظر می رسد حداقل نیمی از آن درست بوده است. که گفته میشود این دوربین در شیائومی 12 اولترا استفاده خواهد شد .

به گفته ایستگاه گفتگوی دیجیتال در Weibo، لایکا قبلاً با شیائومی قراردادی بسته است، بنابراین گوشی شیائومی 12 اولترا در آینده برند لایکا را روی لنزهای دوربین خود خواهد داشت. انتظار می رود این گوشی هوشمند در سه ماهه اول سال 2022، کمی دیرتر از سری استاندارد شیائومی 12 وارد بازار شود.

انتظار می رود کوالکام تراشه پرچمدار اسنپدراگون 898 را تا پایان ماه جاری معرفی کند. گزارش ها حاکی از آن است که پرچمدار بعدی شیائومی یعنی شیائومی 12 با SD898 ممکن است در ماه دسامبر به طور رسمی معرفی شود. این مجموعه ممکن است شامل مدل های دیگری مانند شیائومی 12 پرو و ​​شیائومی 12 اولترا نیز باشد. اطلاعات جدید نشان می دهد که Ultra می تواند به دوربین های مهندسی لایکا مجهز شود.

از سال 2019، هواوی گوشی های پرچمدار خود را با دوربین های مهندسی لایکا عرضه کرده است. همکاری هواوی و لایکا در سال جاری با عرضه سری هواوی P50 به پایان رسید. در ماه مه، تِم، فروشنده ادعا کرد که لایکا به دنبال تولیدکننده جدیدی برای برند خود است. او همچنین ادعا کرد که این برند ممکن است با آنر، شیائومی یا شارپ همکاری کند.

مشخصات گوشی شیائومی 12 اولترا

یک افشای جدید توسط Digital Chat Station نشان می‌دهد که لایکا و شیائومی ممکن است برای سری Xiaomi 12 به توافق رسیده باشند. خبرچین چینی اخیراً تصویری از شیائومی Mi 11 Ultra به اشتراک گذاشته است که نشان تجاری لایکا را در صفحه نمایش ثانویه آن نشان می دهد. این نشان می دهد که Xiaomi 12 Ultra ممکن است دارای دوربین های بهینه شده لایکا باشد.

در حال حاضر، تنها جزئیات کمی در مورد Xiaomi 12 Ultra در دسترس است که انتظار می رود در اوایل سال 2022 معرفی شود. همان اطلاعات دهنده قبلاً ادعا کرده بود که این تلفن دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. یکی از آنها می تواند یک لنز زوم پریسکوپ 1/1.5 اینچی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 5 برابر باشد.

همچنین انتظار می رود شیائومی 12 اولترا دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش باشد. از نظر طراحی، ممکن است تفاوت چندانی با Xiaomi 11 Ultra نداشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که لایکا چه کمکی به تنظیمات دوربین خواهد کرد، اما حداقل می‌توانیم منتظر فیلتر رنگی و تغییر در مورد پردازش کلی باشیم. به محض اینکه بیشتر در مورد آن بشنویم اطلاعات شما را به روز خواهیم کرد .

دسته‌بندی: اخبار فن آوری