آخرین بروز رسانی: 25ام آذر, 1400

شیائومی می نوت 10 لایت به‌روزرسانی نسخه پیشرفته MIUI 12.5 را دریافت می‌کند

اگرچه این روزها بیشتر و بیشتر درباره MIUI 13 صحبت […]

اگرچه این روزها بیشتر و بیشتر درباره MIUI 13 صحبت می شود . زیرا ممکن است تا قبل از پایان سال جاری در چین عرضه شود . هنوز دستگاه های شیائومی یا ردمی یا پوکو زیادی وجود دارند که به روز رسانی های خود را دریافت نکرده اند. نسخه پیشرفته MIUI 12.5، آخرین به روز رسانی MIUI 12.5 میباشد شیائومی می نوت 10 لایت آنرا دریافت خواهد کرد .

امروز شیائومی می نوت 10 لایت که در سال گذشته رونمایی شده بود . این فرصت را پیدا کرد که بالاخره MIUI 12.5 Enhanced را اجرا کند . تا کنون فقط نسخه های گلوبال آن را دریافت کرده‌اند . اما یک نکته در اینجا وجود دارد که در اصطلاح MIUI، نسخه گلوبال (کد نرم‌افزار: MI) اساساً آن‌هایی هستند که در چین، روسیه، هند، ترکیه فروخته نمی‌شوند. یا اروپا این بیشتر یک نام ‘بقیه جهان’ است زیرا مناطق فوق همه نرم افزار سفارشی خود را دارند .

شیائومی می نوت 10 لایت

به هر حال، این نکته را کنار بگذاریم، نسخه جدید نرم افزاری که در حال عرضه است V12.5.4.0.RFNMIXM است و 2.7 گیگابایت دانلود دارد. اگر گوشی شما نسخه گلوبال است (بخش About را برای «MI» قبل از «XM» در شماره ساخت نرم‌افزار فعلی‌تان بررسی کنید)، اگر قبلاً اعلان به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، بررسی دستی نسخه های جدید ضرری ندارد و میتوانید این نسخه به روزرسانی را دریافت کنید .

طبق معمول، MIUI 12.5 Enhanced نوید عملکرد بهتر، عمر باتری بیشتر، الگوریتم‌های جدید برای تخصیص کارآمدتر منابع به صورت پویا برای اطمینان از تجربه کلی استفاده راحت‌تر، مدیریت حافظه فوق‌العاده ظریف برای استفاده کارآمدتر از رم، مکانیسم‌های ذخیره‌سازی حساس جدید را می‌دهد که تلفن شما را با وجود گذر زمان فعالتر نگه می‌دارد.همچنین باعث بهبود سیستم اصلی گوشی شما خواهد شد .

دسته‌بندی: اخبار فن آوری