آخرین بروز رسانی: 18ام آذر, 1400

شیائومی ربات جاروبرقی جدید MIJIA را با قدرت مکش 8000Pa معرفی کرد.

اوایل امروز (8 دسامبر 2021)، شیائومی یک جاروبرقی رباتی جدید […]

اوایل امروز (8 دسامبر 2021)، شیائومی یک جاروبرقی رباتی جدید MIJIA را راه‌اندازی کرد که در حال حاضر برای تامین مالی جمعی در مرکز خرید شیائومی در چین در دسترس است. مدل جدید حتی با ویژگی ضد درهم تنیدگی نیز عرضه می‌شود تا تجربه تمیز کردن بهتری را به کاربر ارائه دهد.

این غول فناوری چینی جاروبرقی رباتی جدید MIJIA را با قدرت مکش 8000 پاسکال و یک بسته باتری 5200 میلی آمپر ساعتی راه اندازی کرده است. صحبت از ویژگی ضد گره خوردن آن، با این ویژگی این جاروبرقی رباتیک جدید قادر است حتی موهای گرفتار شده در برس تمیز کننده دستگاه را باز کند. برای کسانی که اطلاع ندارند، جاروبرقی های MIJIA معمولاً کاملاً خودکار هستند و به غیر از زمانی که کاربران باید جعبه گرد و غبار را پاک کنند، به تعامل انسانی نیاز ندارند.

جارو برقی رباتیک جدید شیائومی

با این حال، استفاده طولانی مدت می‌تواند باعث کاهش کارایی تمیز کنندگی آن می‌شود، زیرا مواردی مانند مو و ذرات گرد و غبار بزرگ در برس جارو گیر می‌کنند. اما مدلی که به تازگی راه اندازی شده است حتی قادر است این زباله ها را به تنهایی پاکسازی کند. علاوه بر این، دارای یک جعبه گرد و غبار 450 میلی لیتری و مخزن آب 250 میلی لیتری است. این دستگاه ها حتی به یک ماژول بی سیم دو حالته WiFi و BLE (بلوتوث کم انرژی) مجهز هستند.

به عبارت دیگر، کاربران حتی می توانند با نزدیک کردن گوشی خود به جاروبرقی ربات، این دستگاه را به اپلیکیشن MIJIA در گوشی های هوشمند خود متصل کنند. محصول جدید MIJIA با قیمت 2299 یوان (تقریباً 360 دلار آمریکا) به فروش می رسد اما در حال حاضر با قیمت 1899 یوان (تقریباً 300 دلار آمریکا) در مرکز خرید شیائومی سرمایه گذاری جمعی می شود.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری