آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

حضور شیائومی Redmi Note 5 با با نمایشگر 18: 9، دوربین های دوگانه و باتری بزرگ

حضور شیائومی Redmi Note 5 با با نمایشگر 18: 9، دوربین های دوگانه و باتری بزرگ

ماه گذشته، ما اخبار گوشی جدید Redmi Note 5 را برای بازارهای جهانی پوشش داده بودیم. در اوایل ماه گذشته دو دستگاه Xiaomi  تستهای سایت 3C را در چین گذرانده بودند، که ما پیشبینی کردیم که این دو نسخه از Xiaomi Redmi Note 5 خواهد بود (که یکی از آنها با حافظه RAM کمتر و  CPU کندتر خواهد بود). در حال حاضر، تصاویری از این گوشی منتشر شده است.

شیائومی رد می نوت 5

در این تصویر شما یک گوشی بدون حاشیه که در بالا پایین دارای حاشیه کمی است مشاهده میکنید.همانند گوشیهای سامسونگ S8 و S9.همچنین دو دوربین عمودی درست بالای حسگر اثر انگشت قرار داده شده است.
Redmi Note 5
همیشه این امکان وجود دارد که تصویرهای لو رفته در فضای مجازی  واقعی نباشند یا ممکن است به محصول نهایی مشابهتی نداشته باشد، بنابراین در حال حاضر آنها را به عنوان مدل های بسیار دقیق در نظر بگیرید.
انتظار میرود که Xiaomi Redmi Note 5 دارای یک بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش LCD 5.99 اینچ 18: 9 IPS با رزولوشن FHD + (1080 x 2160 پیکسل) باشد. در درون این گوشی CPU Snapdragon 636، ارتقاء یافته Snapdragon 625 است که Redmi Note 4 از آن استفاده میکرد و همچنین 3 یا 4 گیگابایت رم را پشتیبانی می کند. دوربین دوگانه باید شامل سنسور 16 مگاپیکسلی + سنسور  5 مگاپیکسلی باشد.
شیائومی redmi note5
همچنین در آن یک باتری با ظرفیت 4،100 میلی آمپر و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از شارژ سریع Charge 4.0 وجود دارد. این گوشی با قیمت 1499 دلار (حدود 237 دلار) و ظاهرا به سه رنگ وارد می شود: خاکستری سیاه و آبی به بازار خواهد آمد.
ممکن است ما این گوشی ها را در ماه های آینده در MWC ببینیم. و همچنین این امکان وجود دارد که کمپانی  Xiaomi این گوشی  را در MWC اعلام کند، چون این شرکت از اعلام گوشی Mi 7 در MWC امسال انصراف داده است.
دسته‌بندی: اخبار فن آوری