آخرین بروز رسانی: 20ام دی, 1400

تیزر وان پلاس 10 پرو پنل 120 هرتزی 2K LTPO 2.0 را تایید کرد

وان پلاس آماده است تا فردا، یعنی در 11 ژانویه […]

وان پلاس آماده است تا فردا، یعنی در 11 ژانویه در کشور خود چین، نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام وان پلاس 10 پرو معرفی کند. این شرکت همچنین در حال دریافت پیش سفارش برای این دستگاه است.

قبل از عرضه رسمی، بسیاری از جزئیات در حال حاضر به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است . خود شرکت برخی از ویژگی های کلیدی را از طریق پوسترهای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است. اکنون، این برند جزئیات بیشتری در مورد صفحه نمایش به اشتراک گذاشته است.

گوشی وان پلاس 10 پرو

تیزر جدید تایید می کند که OnePlus 10 Pro با صفحه نمایش LTPO 2.0 سامسونگ عرضه می شود .که وضوح صفحه نمایش 2K+ و نرخ رفرش دینامیک 120 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی اولین گوشی در جهان است که با صفحه نمایش همیشه روشن 1 هرتز عرضه می شود.

همانطور که از نام آن مشخص است، در ویژگی نمایشگر همیشه روشن، صفحه نمایش در حالت خواب بر روی دستگاه فعال میماند . این امر باعث می‌شود تا کاربران بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، زمان و سایر اطلاعات مهم و اعلان‌ها را بررسی کنند.

در یک تیزر اخیر، این برند طراحی جلوی گوشی هوشمند آینده را فاش کرده بود .که نشان می‌داد که دارای حاشیه‌های کوچک، گوشه‌های گرد و یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش است.

سخت افزار وان پلاس 10 پرو :

همچنین تأیید شده است که این دستگاه اولین دستگاهی است که با جدیدترین ColorOS 12.1 OPPO در بازار چین از پیش نصب شده است. این دستگاه دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 است . یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد .که از شارژ سیمی 80 واتی SuperVOOC .از شارژ بی سیم 50 واتی AirVOOC و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند.

در مورد بخش دوربین، این گوشی دارای یک ماژول دوربین نسل دوم Hasselblad در پنل پشتی خواهد بود .که شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای تنظیم دوربین سه‌گانه است. در قسمت جلویی نیز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار از نظر مشخصات و ویژگی ها و همچنین قیمت و جزئیات در دسترس بودن آن . باید چند ساعت دیگر منتظر باشیم تا مراسم رسمی معرفی فردا برگزار شود.