آخرین بروز رسانی: 8ام اسفند, 1397

تصویر جدیدی از P30 هوآوی منتشر شد

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند محسوب […]

شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند محسوب می شود که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی کرده و دردسترس مشتریان قرار می دهد.

پیشتر تصاویر رندر شده جدیدی از سری پی 30 هوآوی منتشر شده که شامل سه مدل لایت، پرو و استاندارد می شود. مدل پرو به چهار دوربین و مدل های لایت و استاندارد به سه دوربین عقب مجهزند. گذشته از آن در دو نسخه پرو و استاندارد سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر است اما در نسخه لایت سنسور در عقب جای گرفت. به تازگی وب سایت دیجیتال ترندز موفق شد تصاویری از گوشی هوشمند نسل جدید پرچمدار سری پی هوآوی منتشر کرد. در تصویر انتشار یافته  P30 به دوربین سه گانه اصلی مجهز بوده و سنسور اثرانگشت نیز زیر نمایشگر تعبیه شد.

P30 هوآوی با دوربین سه گانه اصلی

براساس گزارش ها قبلی، سری پی 30 پرو با شماره مدل VOG-L29 و پی 30 با شماره مدل ELE-L29 همراست. گذشته از آن هر دو نمایشگر FHD+ داشته و خبری از نمایشگر پروضوح QHD+ نیست. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پردازنده کایرین 980 هشت هسته ای نیز اشاره کرد. اطلاعات کافی وجود نداشته تا به آن پرداخت اما گفته می شود اولین گوشی هوشمند 5G و تاشو هوآوی در MWC 2019 طی کنفرانس این شرکت معرفی می‌شود.

چینی ها برای معرفی پی 30 رویدادی در اواخر ماه مارس برگزار می کنند و این مدل را رونمایی خواهند کرد.

منبع

دسته‌بندی: اخبار فن آوریبرچسب‌ها: , ,