آخرین بروز رسانی: 21ام آذر, 1400

بهترین مسواک شیائومی در سال 2021 | بررسی مسواک برقی شیائومی!

مسواک های برقی مزایای قطعی در ارتقای سلامت و بهداشت […]

مسواک های برقی مزایای قطعی در ارتقای سلامت و بهداشت دهان و دندان دارند. از آنجایی که با مسواک های برقی به نتایج بهتری در مورد تمیز کردن دندانها میرسید که با مسواک های معمولی به سختی به دست می آیند، در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده اند . مسواک برقی شیائومی یکی از انتخاب های محبوب در این مورد است زیرا محصولات این دسته از عملکردها و ویژگی های شگفت انگیزی برخوردار هستند که در مقابل هزینه ای که میکنید ارزشمندی خود را تضمین می کنند.

در حالی که شما مدلهای زیادی از مسواک هوشمند شیائومی میشناسید ، در اینجا یک بررسی دقیق در مورد برخی از مدل های پرفروش ارائه شده است تا شما را در خرید مناسب راهنمایی کند.

مسواک برقی شیائومی MIJIA T100

مسواک برقی شیائومی T100

مقرون به صرفه ترین گزینه در بین مسواک های برقی شیائومی است . این مسواک تمیز کردن 360 درجه دندان های شما را تضمین می کند . مسواک دارای بدنه ضد آب با گواهی IPx7 است . موتور لرزش بسیار قدرتمند مسواک می تواند تا 16500 دور در دقیقه برسد . این قدرت تمیز کردن عمیق تر و کامل را امکان پذیر می کند . باتری مسواک با یک بار شارژ می تواند تا 30 روز دوام بیاورد.

مدت زمان شارژ باتری لیتیومی 4 ساعت است . این محصول دارای 2 سرعت تمیز کردن است . حالت استاندارد و حالت ملایم برای دندان های حساس تر شناخته می شود . سیستم یادآوری SmartZone دارای تایمر خودکار EquiClean است که می تواند پس از هر بار به کاربران اطلاع دهد. 30 ثانیه برای تمیز کردن دیگر دندانها برای در حالی که دستگاه پس از پایان 2 دقیقه متوقف می شود.

این مسواک دارای سرهای قابل تعویض قابل تعویض است . هر زمان که نیاز به تعویض داشتید می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید . دسته نرم آن یک ویژگی مفید و راحت است. وزن این محصول تنها 46 گرم است و دارای یک پورت USB برای شارژ باتری آن است.همراه با پشتیبانی از شارژ سریع

نشانگر LED می تواند وضعیت باتری و وضعیت شارژ را اعلام کند. این مدل دارای موهای بسیار نرم است . این موها 93 درصد نازکتر از موهای نایلونی معمولی است که در مسواک ها دیده می شود. شما می توانید از بین سه رنگ مختلف شامل آبی، صورتی و سفید مسواک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.


جهت خرید مسواک برقی شیائومی از سایت بارسل کلیک کنید

مسواک برقی شیائومی MIJIA T300

مسواک برقی شیائومی T300

شیائومی MIJIA T300 را یک گزینه متوسط در میان مدل های مسواک ارائه شده توسط شیائومی خواهید دید. این یک گزینه عالی برای همراه داشتن آن در ماشین و کار در روزهای تعطیلات است. این محصول به نام مسواک برقی صوتی Xiaomi Mijia T300 نیز شناخته می شود. مسواک تا 31000 دور در دقیقه میرسد که توسط موتور ارتعاشی مغناطیسی معلق بسیار قدرتمند آن فعال شده است.

دو حالت تمیز کردن شامل حالت استاندارد و حالت ملایم وجود دارد که برای دندان های حساس تر مناسب است.زاویه نوسان مسواک 10 درجه است که می تواند به تمیز کردن عمیق تر کمک کند.

بدنه این مسواک دارای گواهی ضد آب IPX7 است که ایمنی آن را تایید می کند.باتری 700mAh است که با یک بار شارژ می تواند تا 25 روز دوام بیاورد.سر مسواک با سرهای قابل تعویض عرضه می شود که قبل از بسته بندی کاملاً استریل می شوند.

مسواک دارای ویژگی داخلی SmartZone است . می تواند پس از هر چرخه 30 دقیقه یادآوری کند که سمت تمیز کردن را تغییر دهید . مسواک در پایان 2 دقیقه چرخه تمیز کردن را به پایان می رساند تا بیش از حد دندان ها را تمیز نکنید. این مدل در مقایسه با T100 تغییرات جزئی دارد و با در نظر گرفتن مشخصات به شما اطلاع می دهد که آیا این انتخاب مناسب برای نوع دندان شما است یا خیر.


مسواک برقی شیائومی MIJIA T500

مسواک برقی شیائومی T500

این مسواک شیائومی را می‌توان یک گزینه کامل نامید زیرا تمیز کردن عمیق‌تر و موثرتر را تضمین می‌کند. فناوری‌های هوشمند مسواک امکان جفت کردن آن را با گوشی‌های هوشمند شما فراهم می‌کند.با توجه به مشخصات یک نسخه کامل در میان کلاس های مختلف مسواک شیائومی است .

این مسواک قادر است تا سرعت 31000 دور در دقیقه را تضمین کند تا تمیز کردن عمیق تر و موثرترین مراقبت از دهان را تضمین کند. بدنه مسواک دارای گواهی IPX7 ضد آب است و مدل دارای طراحی بافتی برای تسهیل چسبندگی بیشتر است. برخلاف سایر مدل های شیائومی ، این مسواک یک پایه شارژ دارد که به شما امکان می دهد دستگاه را در جهتی که می خواهید شارژ کنید.

این مسواک دارای سرهای ضد خوردگی قابل تعویض است و موهای آن از نوع چگالی بالا کاملاً عاری از هرگونه فلز است. سه حالت کار وجود دارد که شامل حالت استاندارد، حالت ملایم برای انواع دندان‌های حساس‌تر و یک حالت قابل تنظیم است که به شما کمک می‌کند تا عملکرد مسواک را مطابق میل خود تغییر دهید.

شارژ باتری می تواند تا 18 روز دوام بیاورد و عملکرد SmartZone به شما امکان می دهد نواحی دهان را که باید تمیز کنید ردیابی کنید. عملکردهای هوشمند این مسواک هوشمند به شما این امکان را می دهد که در حین نگه داشتن عملکرد دستگاه را بررسی کنید


مسواک برقی شیائومی Xiaomi Soocas X3

مسواک برقی شیائومی Xiaomi Soocas X3

یک مسواک هوشمند با لوگوی Soocas بر روی بدنه خود، این محصول از شیائومی دارای طراحی مینیمالیستی است و در رنگ‌های سیاه و سفید رندر شده است. عملکرد این دستگاه می‌تواند تا 37000 دور در دقیقه محدود شود که برای این نوع دستگاه‌ها بسیار عالی است. دستگاه

باتری 1000 میلی آمپری این مدل با یک بار شارژ 16 ساعت کار مداوم یا 25 روز را پشتیبانی می کند.بنابراین، مگر اینکه سفر خیلی طولانی باشد،نیازی به همراه داشتن شارژر در کیف مسافرتی ندارید. پایه شارژ نیز مانند نگهدارنده مسواک است و شما مجبور نیستید مسواک را روی هر میز یا کشویی نگهداری کنید .

با اتصال بلوتوث، می‌توانید دستگاه را با اپلیکیشن Mi Home جفت کنید. این برنامه به اصلاح زمان مسواک زدن، مشاهده اطلاعات مربوط به اثربخشی آخرین روال مسواک زدن و انجام کارهای بیشتر کمک می کند.

سر برس های کوچک، متوسط ​​و بزرگ وجود دارد و می توانید از بین چهار حالت کار انتخاب کنید. اینها علاوه بر حالت های استاندارد و حساس، حالت های پاک کننده و سفید کننده لثه نیز هستند. هر دوره مسواک زدن 2 دقیقه طول می کشد که می تواند در برنامه نیز تغییر کند. اعلان در پایان هر 30 دقیقه به شما یادآوری می کند که منطقه تمیز کردن را از بین چهار ربع فک تغییر دهید.

مسواک برقی شیائومی Xiaomi Soocas X5

مسواک برقی شیائومی Xiaomi Soocas X5

پس از موفقیت چشمگیر Soocas 3، شیائومی باتری Soocas X5 را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است تا لرزش برس 37200 بار در دقیقه را ایجاد کند. سه سر برس مختلف عبارتند از: سر نرم، سر سفید کننده و سر پولیش. می توانید دستگاه را روی چهار حالت یعنی حالت تمیز کردن، حالت حساس، حالت سفید کننده و حالت مبتدی تنظیم کنید

مسواک برقی Soocas 5 دارای یک تراشه حسگر هوشمند برای تشخیص فشار بیش از حد کاربر هنگام مسواک زدن در زمان واقعی است. این نشانه از طریق نوری که پایه سر مسواک را احاطه کرده است و همجنین با تغییر در فرکانس ارتعاش به کاربر ارائه می شود.

تراشه NFC کاشته شده درسری مسواکها به طور خودکار زمان تعویض هد را به خاطر می آورد. سه سطح شدت وجود دارد که می توانید هنگام مسواک زدن دستگاه را روی آن تنظیم کنید. این دستگاه دارای استاندارد IPX7 است و بدنه آن از مواد ABS برای دوام، استحکام و چسبندگی برتر روی انگشتان ساخته شده است.

باتری می تواند تا 16 ساعت شارژ مداوم و باتری 1000 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ تا 30 روز دوام بیاورد. این دستگاه دارای بلوتوث برای تسهیل اتصال با برنامه در تلفن هوشمند است

در یک مسواک برقی خوب شیائومی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بهداشت دهان و دندان یک جنبه مهم برای مراقبت با توجه به رفاه طولانی مدت ما است. مسواک های برقی دارای تعدادی عملکرد و قابلیت های جالب هستند که دستیابی به یک مراقبت موثر از دهان را تضمین می کند. مسواک های برقی به دلیل کارایی آنها در ارتقای سلامت کلی دهان، توسط متخصصان دندانپزشکی نیز بسیار توصیه می شود. در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین مسواک برای خود به آن توجه کنید .

تایمر

انجمن دندانپزشکی آمریکا دو دقیقه را به عنوان زمان ایده آل برای مسواک زدن توصیه می کند. در حالی که ممکن است هنگام مسواک زدن برای مدت زمان کمتری مقداری پلاک باقی بماند، مسواک زدن بیش از حد می تواند منجر به آسیب دندان ها و لثه ها شود. مسواک های برقی با تایمر دو دقیقه ای گزینه های خوبی برای جلوگیری از هرگونه حدس زدن و اطمینان از تمیز کردن کامل دندان های شما هستند.

حسگر

برخی از افراد تمایل دارند بیش از حد مسواک بزنند و فشار زیادی بر روی دندان های خود وارد کنند. مسواک های برقی نیاز به اعمال تلاش فیزیکی زیاد در حین تمیز کردن دندان ها را رد می کنند. تمیز کردن سخت می تواند باعث درد و خونریزی در لثه شود. برخی از مسواک های برقی خوب دارای حسگرهای داخلی هستند که می توانند به جلوگیری از آسیب دیدن لثه ها در حین مسواک زدن کمک کنند.

Quad-pacer

Quad-pacer فناوری است که کمک می کند مسواک زدن 2 دقیقه ای را به چهار بازه مساوی 30 ثانیه ای تقسیم کنید. این می تواند به تمرکز بر روی تمام ربع های دهان در چهار مرحله مساوی کمک کند. این فناوری از دوره پالس های کوتاه یا مکث های کوتاه در ارتعاشات استفاده می کند تا پایان یک فاز و زمان برس زدن ربع بعدی را نشان دهد.

عملکرد هوشمند مسواک

عملکرد مسواک هوشمند ویژگی های شگفت انگیزی است که به پیگیری فعالیت های مسواک زدن روزانه کمک می کند. معمولاً آنها با گزینه اتصال بلوتوث کار می کنند. داده هایی که این ویژگی ثبت می کند شامل دندان هایی است که تمیز می شوند، مدت زمان روتین تمیز کردن و فشار وارد شده در حین تمیز کردن دندان ها. در پایان، این ویژگی توصیه هایی را به شما می دهد که آیا تکنیک های تمیز کردنی که استفاده کرده اید صحیح بوده یا نیاز به بهبود دارند.

نوسانات در دقیقه

نوسانات مورد نیاز در دقیقه بین افراد متفاوت است. مسواک های صوتی در هزار چرخه در دقیقه نوسان دارند در حالی که مسواک های اولتراسونیک در چرخه میلیون ها در دقیقه نوسان دارند. اگرچه مسواک های اولتراسونیک نسبت به مسواک های صوتی گران هستند، اما به تمیز کردن موثرتر کمک می کنند.

باتری قابل شارژ

به دنبال گزینه باتری قابل شارژ در یک مسواک برقی باشید زیرا در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. طول عمر معمول مسواک برقی 4 تا 5 سال است. باتری های قابل شارژ اکثر برندهای مسواک برقی می توانند تا 2 هفته در هر بار شارژ دوام بیاورند.