آخرین بروز رسانی: 21ام آبان, 1400

بررسی POCO M3 Pro 5G: یک گوشی هوشمند میان رده واقعی با قیمت مقرون به صرفه

2021 یک سال عالی برای POCO است. پس از موفقیت […]

2021 یک سال عالی برای POCO است. پس از موفقیت سری X از این شرکت که در هند فروش فوق العادع ای داشته است . سری M این شرکت به بهترین سری گوشی های هوشمند تبدیل شده است. اکنون این طراحی جدید و منحصر به فرد با باتری عالی 6000 میلی آمپر ساعتی است. شیائومی POCO M3 بهترین گوشی هوشمند میان رده اندرویدی موجود در بازار است. اکنون ارتقاءیافته این گوشی هوشمند شیائومی POCO M3 Pro 5G است که جانشین آن در بازار نیز خواهد بود.

بررسی گوشی شائومی poco m3 pro

نسخه پرو جدید این گوشی هوشمند اکنون مدیاتک دایمنسیتی 700 5G را ارائه می دهد. پردازنده آن خیلی بهتر از نسخه قبلی است.

اخیرا شاهد عرضه Redmi Note 10 بودیم و اکنون انتظار داریم شیائومی POCO M3 Pro 5G مشابه گوشی هوشمند Redmi باشد. به گفته رئیس جهانی POCO، کوین شیائوبو کیو، این شرکت قصد دارد خود را از سایر برندهای سطح بالا متمایز کند.

حال بیایید گوشی هوشمند جدید را در بررسی شیائومی امروز بررسی کنیم

ویژگی های شیائومی POCO M3 Pro 5G

طراحی :

به گفته مسئولان ، این شرکت در تلاش است تا خود را از سایر برندها متمایز کند. و این گوشی هوشمند جدید شروع این رقابت است. طراحی این گوشی هوشمند جدید شبیه به گوشی سامسونگ S21 که به صورت فلزی ساخته شده است.

مشخصات گوشی شائومی poco m3 pro

در پشت، گوشی هوشمند با طراحی منحصربه‌فرد به همراه دوربین آن با رنگ زرد عرضه می‌شود. با بهترین پوشش در پشت، این گوشی در بازار متمایز است. POCO لوگوی خود را زیر دوربین طراحی می کند و به گفته مسئولان، POCO به M3 Pro افتخار می کند. به همین دلیل است که نام آن را دو بار در پشت اضافه کرده اند.

در قسمت عقب شاهد هیچ فلزی نخواهیم بود. پشت گوشی هوشمند از پلاستیک مشابه شیائومی POCO M3 ساخته شده است. برای اینکه گوشی هوشمند خود را از اثر انگشت و گرد و غبار دور نگه دارید، بافتی براق خواهید داشت. وزن گوشی هوشمند جدید حدود 18 گرم از POCO M3 سبک تر است. با کاهش اندازه باتری به 5000 میلی آمپر ساعت، وزن کاهش آن کاهش پیدا کرده است .

قیمت گوشی شائومی poco m3 pro

برای امنیت، حسگر اثرانگشت را در کنار گوشی خواهید داشت. این حسگر اثرانگشت در دکمه پاور قرار گرفته است. قسمت زرد به خاص این گوشی هوشمند، شیائومی POCO M3 Pro جدید را جدا از سایر گوشی‌های هوشمند میان‌رده در صنعت می‌داند.

صفحه نمایش :

این گوشی دارای یک پنل ال سی دی 6.5 اینچی است که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود. برای افزایش پردازش، نرخ تازه سازی صفحه نمایش 90 هرتز را دریافت می کنیم. نرخ تازه‌سازی پیش‌فرض 60 هرتز است، بنابراین در تنظیمات باید نرخ تازه‌سازی را به 90 هرتز تغییر دهید. این باعث تعجب است که شرکتی نرخ تازه سازی 90 هرتز را در گوشی های هوشمند میان رده استفاده میکند .

خرید گوشی شائومی poco m3 pro

پنل شیائومی M3 Pro پیشگامانه نیست، اما نرخ تازه سازی بالا تعاملات روزانه را به صورت مخملی روان می کند. این گوشی همچنین دارای جک 3.5 میلی متری است، اما برخلاف M3 استاندارد، صدای استریو ندارد . بلندگوی پایین در نوع خود به اندازه کافی بلند است، اما عدم وجود صدای دو کاناله کمی خسته کننده است.

کارایی:

ویژگی اصلی این گوشی هوشمند در سرفصل خبرها، پردازنده POCO M3 Pro 5G است. گوشی هوشمند از چیپست مدیاتک استفاده می کند، این اولین بار است که این مورد را در نسخه جهانی می بینیم.عملکرد مدیاتک دایمنسیتی 700 بسیار بهتر از اسنپدراگون 662 است . این چیپست دارای 6 هسته Cortex A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و دو هسته Cortex A76 با فرکانس 2.20 گیگاهرتز است.

فروش گوشی شائومی poco m3 pro

در تست تک هسته ای، گوشی هوشمند 557 امتیاز کسب می کند. و در تست چند هسته ای 1733 امتیاز می گیرد. این نقاط با شیائومی POCO X3 و X3 Pro برابری می کنند. بنابراین، در مجموع، می توان گفت که پردازنده تلفن هوشمند POCO M3 Pro 5G بسیار بهتر از بسیاری از تلفن های هوشمند میان رده است.

این گوشی هوشمند در دو نوع رم عرضه خواهد شد، یعنی رم 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی.

باتری شیائومی POCO M3 Pro:

طراحی گوشی شائومی poco m3 pro

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی نیرو می گیرد. باتری گوشی هوشمند جدید به خوبی M3 قبلی نیست. اما شما به راحتی تمام روز میتوانید از آن استفاده کنید . شیائومی یک شارژر 22.5 واتی با کانکتور USB-A ارائه می دهد. این 22.5 وات حدود 2 ساعت طول می کشد تا گوشی هوشمند شارژ شود. بنابراین، برای شارژ کامل گوشی هوشمند نیازی به اتصال آن به شارژ در طول شب ندارید.

دوربین POCO M3 Pro:

دوربین های نسخه ارتقا یافته تغییری نکرده اند. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را به همراه لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز پرتره دریافت خواهید کرد. ما گیج شده ایم که چرا این شرکت روی دوربین گوشی هوشمند کار نکرده است. ما انتظار داشتیم که لنز واید در نسخه ارتقا یافته گوشی هوشمند وجود داشته باشد.

ارزش گوشی شائومی poco m3 pro

ضبط ویدیو از گوشی هوشمند به 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه محدود شده است. همانطور که دوربین یکسان است و کیفیت تصاویر و فیلم مشابه است.

نرم افزار:

POCO در حال استفاده از MIUI در گوشی هوشمند جدید خود است و این شرکت همچنان به ارائه ویژگی های نرم افزاری جدید در سال جاری ادامه می دهد. بنابراین، ممکن است به زودی ویژگی های منحصر به فرد دستگاه را دریافت کنیم. اما اکنون ما در حال دریافت MIUI مختلف برای POCO هستیم که در شیائومی استفاده می شود.

نقد گوشی شائومی poco m3 pro

MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11، جدیدترین نرم افزار موجود در بازار است. با به‌روزرسانی اندروید 11، شیائومی برای تمیز کردن MIUI عالی عمل کرده است. MIUI 12 یک سال است که روی گوشی های هوشمند عرضه می شود، بنابراین دیدن MIUI 12.5 جدید هیجان انگیز است. بنابراین، ما به روز رسانی های جدید را در سیستم عامل دریافت خواهیم کرد. تفاوتی که در این MIUI مشاهده می کنیم این است که اندازه آیکون بسیار بزرگ است، اما ما به راحتی می توانیم اندازه را از تنظیمات تنظیم کنیم.

آیا باید این گوشی را بخرید؟

با پشتیبانی شیائومی POCO M3 Pro از چیپست MediaTek Dimensity 700 بهترین گوشی هوشمند برای میان رده ها است. اگر به دستگاه 5G سوئیچ می کنید، پس توصیه می کنیم این گوشی هوشمند را با باند جهانی 5G خریداری کنید.

شیائومی POCO M3 Pro 5G

همچنین مایلیم به شما اطلاع دهیم که اگر به دنبال یک گوشی هوشمند دوربین دار هستید، توصیه می کنیم به سراغ هر گوشی هوشمند دیگری مانند Redmi Note 10 بروید. POCO M3 Pro 5G جدید با دوربین 48 مگاپیکسلی عرضه می شود. عکس‌های در نور روز بهترین هستند و عکس‌های کم‌نور خوب نیستند.

دسته‌بندی: نقد و بررسی