آخرین بروز رسانی: 16ام آذر, 1400

بررسی عکسهای دوربین شیائومی رد می نوت 7 پرو

شیائومی Redmi Note 7 Pro در هفته گذشته معرفی شد و […]

شیائومی Redmi Note 7 Pro در هفته گذشته معرفی شد و تا پایان ماه در بازارهای مختلف ارائه خواهد یافت. دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX58 یکی از ویژگی های کلیدی شیائومی رد می نوت 7 پرو است، در حال حاضر دو مدیر اجرایی Xiaomi یک تیزر با نمونه های روزانه و شبانه دوربین از آن منتشر کرده اند.

اولین عکس توسط لین بین، یکی از بنیانگذاران و صاحبان اصلی این شرکت چینی گرفته شده است. این گوشی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی با  پس زمینه مات گرفته شده است.

شیائومی رد می نوت 7 پرو

تشخیص لبه های سوژه عالی به نظر می رسد  و شما می توانید در پایین گل صورتی آنها را مشاهده کنید، حتی لبه های کوچکترین قسمتها نیز قابل تشخیص است . در قسمت بالا تاریهای خفیفی وجود دارد، اما در کل، این شات عالی است .

نمونه دیگر توسط لو Weibing، Xiaomi VP  رئيس بخش  Redmi گرفته شده است. این عکس نشاندهنده  ویژگی های حالت شبانه گوشی های هوشمند با چیپست Snapdragon 675 است و همچنین نکات مثبت زیادی در آن وجود دارد.

شیائومی رد می Note 7 pro

این عکس 12 مگاپیکسل است که رزولوشن استاندارد برای عکس های پیشرفته است – سنسور شیائومی رد می نوت 7 پرو یک فیلتر Quad-Bayer دارد، بدین معنا که در واقع یک واحد 12 مگاپیکسلی با پیکسل بزرگ است، نه یک 48MP واقعی.

این گوشی در تاریخ 13 مارس در هند رونمایی خواهد شد و به قیمت 13،999 دلار یا INR 16،999 هزینه خواهد داشت. آخرین رویداد  این شرکت چینی برای 18 مارس برنامه ریزی شده است، اما ما هنوز نمیدانیم قیمت تمام شده این گوشی در چین چقدر  خواهد بود .

دسته‌بندی: اخبار فن آوری