آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

بررسی شیائومی redmi 5 plus

بررسی شیائومی redmi 5 plus

گوشیهای شیائومی Redmi 5 که در ابتدای دسامبر 2017 رونمایی شد جزء اولین گوشیهای این شرکت است که از نسبت صفحه نمایش 18:9 استفاده میکنند(در کنار پرچمدار شیائومی Mi Mix 2).در حالی که دوستداران شیائومی منتظر Redmi note 5 بودند ،شرکت شیائومی در یک اقدام غیر منتظره اعلام کرد که به جای آن از شیائومی Redmi 5 plus رو نمایی خواهد کرد.

redmi 5plus

زمانی که شرکت شیائومی در حال تولید گوشی موفق رد می نوت 4 بود تبلیغ این گوشی این بود که تا وقتی که این موبایل نشکند نیازی به تعمییر ندارد.و حالا گوشی شیائومی رد می 5 پلاس مانند xiaomi note 4 از چیپست اسنپدراگون 625 استفاده میکند.از نظر ظاهری نیز تقریبا مشابه Redmi note 4 ساخته شده است تنها با یک تفاوت عمده که نسبت صفخه نمایش آن 18:9 میباشد و با حاشیه کمتر به شما تصویری بزرگتر در وب گردی و تماشای فایلهای ویدیویی را میدهد

می 5 پلاس

وقتی شما با یک گوشی که نسبت 18:9 در صفحه نمایش دارد عکس میگیرید یک سوم از بالای عکس نسبت به صفحه 3:4 بریده میشد،به خاطر همین بیشتر آنهایی که به عکاسی با موبایل علاقه دارند صفحه 4:3 را ترجیج میدهند.

نقطه ضعف دیگر این گوشی که هواداران را ناراحت کرده است وجود یو اس بی معمولی بجای نوع Type c و همچنین شارژر معمولی 10 وات است در حالی که بیشتر گوشیهای جدید از در گاه ارتباطی Type c و شارژرهایی با توان شارژ سریع استفاده میکنند.

mi5plus

در حالی که ممکن است حالت تمام صفحه در اپلیکیشن یوتیوب در گوشی xiaomi redmi 5 plus وجود نداشته باشد ولی گزینه تصویر در تصویر در آن به خوبی کار میکند و در حالی که شما در حال وبگردی هشتین میتوانید کلیپ مورد علاقه خود را نیز تماشا کنید.

رد می 5 پلاس

تنظیمات رابط کاربری MIUI 9 این امکان را به شما میدهد که کلیدهای مجازی روی صفحه را حذف کنید.این برای زمانی است که شما میخواهید از تمام صفحه نمایش 18:9 خود برای مطالعه استفاده کنید.این کلیدها با کشیدن انگشت از پایین صفحه نمایش به طرف بالا به آسانی دوباره در دسترس قرار میگیرند.

mi5 plus

باید دید که آیا این گوشی میتواند همانند گوشی رد می نوت 4 در دل هواداران شیائومی جای پیدا کند و مثل آن جزء گوشیهای موفق شرکت شیائومی باشد؟

دسته‌بندی: اخبار فن آوری