آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

با توجه به شایعات OnePlus 6 با قیمتی در حدود 50 دلار بالاتر از 5T به بازار خواهد آمد

با توجه به شایعات OnePlus 6 با قیمتی در حدود 50 دلار بالاتر از 5T به بازار خواهد آمد

با اتمام موجودی وان پلاس 5T در انبار، OnePlus 6 نمی تواند زیاد دور از قفسه های فروشگاه باشد. بعضی ها می گویند که تا پایان ماه با عرضه محصولاتی که چند هفته پس از آن برنامه ریزی شده است، اعلام خواهد شد. کدام سوال مشخص می کند که ارزش این گوشی چقدر است؟ OnePlus تمایل به افزایش قیمت در  هر مدل جدید دارد و شایعه آن این است که 6 نیز از این امر مستثناء نخواهند بود.

قیمت شایعه به شرح زیر است: 525 دلار برای مدل پایه 64 گیگابایتی، 600 دلار برای 128 گیگابایت و 700 دلار برای مدل جدید 256 گیگابایتی. توجه داشته باشید که این قیمت ها برای چین (تبدیل به دلار) است، بنابراین قیمت های آمریکایی و یورو به دلیل مالیات اضافی باید بالاتر باشد.

oneplus 6

با این حال، مقایسه کنید با نسخه 64 گیگابایتی 5T، که در ابتدا 475 دلار در چین به فروش رفت. از آن، می توان نتیجه گرفت که قیمت پایه OnePlus 6 با 50 دلار بالاتر خواهد بود، اما ارتقاء حافظه هزینه بیشتری نیز  خواهد داشت.

در عین حال،با بررسی قاب سیلیکون قرمز منصوب به Oneplus 6 . جایگاه دوربین دوگانه  در وسط پشت نشان شده است – به طوری که متفاوت از Oppo  R15 است اما به سختی یک تغییر اساسی محسوب میشود .

دسته‌بندی: اخبار فن آوری