آخرین بروز رسانی: 10ام اسفند, 1397

با تصویری از میزو 16s همراه باشید

میزو یکی از شرکت های مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند چینی […]

میزو یکی از شرکت های مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند چینی است که هر سال می خواهد با معرفی مدل های برجسته نظر طرفداران را جلب کرده و در این میدان فروش موفقیت آمیز داشته باشد.

شرکت میزو همانند دیگر برندهای چینی روی گوشی هوشمند جدیدی مشغول کار است که یکی از آنها 16s پرچمدار می باشد. تاکنون جزئیات کمی درباره آن منتشر شد اما به تازگی شاهد انتشار تصویری مربوط به آن بودیم. میزو در نظر دارد بزودی دو مدل پرچمدار تحت عنوان 16s و 16s پلاس معرفی کند که بدون شک مدل دوم از برخی مشخصه های بهتری برخوردار است.

میزو 16s با پردازنده اسنپدراگون 855

با توجه به تصویر آشکار شده، نمایشگر 16s بسیار کم حاشیه است و تجربه کاربری خوبی رقم می زند. تصویر تنها نمای جلو را نشان داده و در عقب هیچ عکسی وجود ندارد. از مشخصات احتمالی این اسمارتفون باید به صفحه نمایش 6.2 اینچی برای نسخه استاندارد و 6.7 اینچی برای نسخه پلاس با وضوح FHD+ اشاره کرد. گذشته از آن نسخه استاندارد ضخامتی کمتر نسبت به نسخه پلاس دارد.

میزو 16s با پردازنده اسنپدراگون 855، دوربین 48 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، باتری 3600 میلی آمپری همراست. همچنین قرار است در آوریل یا می سال جاری با قیمت 490 دلار روانه بازار می شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و پیش بینی می شود در بهار امسال شاهد رونمایی باشیم.

منبع