آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

گوشی بازی Xiaomi در اینجا است: ملاقات با کوسه سیاه

گوشی بازی Xiaomi در اینجا است: ملاقات با کوسه سیاه

شیائومی  گوشی  هوشمند بازی خود را با نام کوسه سیاه که پیش بینی میشد، رو نمایی کرد. این یک دستگاه کاملا جدید با سخت افزار سفارشی است تا بهترین عملکرد بازی را دارا باشد، از جمله نوع جدیدی از سیستم خنک کننده، ISP جدید، آخرین Snapdragon 845 و یک باتری 4،000 میلی آمپری عظیم است.

گوشی بلک شارک

آی پی اس LCD این گوشی با رزولوشن اپچ دی پلاس و نسبت صفحه 18:9 است که 97 درصد پنل جلویی گوشی را اشغال میکند . تراشه Snapdragon 845 با هسته های معمول Kryo 385 و Adreno 630 GPU همراه است. برای عملکرد مطلوب، Xiaomi مجهز به یک سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای است که درجه حرارت CPU را 8 درجه سانتی گراد پایین می آورد.

black shark cooling system

گوشی دارای شکاف microSD نیست، اما در دو نسخه عرضه می شود – 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی. تراشه پردازش تصویر بر روی صفحه توسط سیستم جدید MEMC پشتیبانی میشود که رنگ های واضح تر و عملکرد کلی بهتری را در صورت نیاز به ارمغان می آورد.

black shark screen

کوسه سیاه دارای یک بلندگو است، اما بلندگوی قسمت مکالمه به عنوان دومین صدا و استریو عمل می کند. میکروفون گوشی دارای گیم پلی با توانایی استفاده ساده از تماس های صوتی و چت رادیویی در طول بازی بدون دخالت در بازی است.  بدنه گوشی به شکل X طراحی شده است تا بهتر در دست قرار گیرد و قاب نیز به عنوان یک آنتن مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید یک گیم پد به کوسه  سیاه اظافه کنید  مشابه آنچه که نینتندو با سوئیچ انجام میدهد.50،000 خریدار اول آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این گوشی باتری 340 میلی آمپر ساعتی دارد و می تواند از طریق بلوتوث متصل شود. همچنین یک دکمه اختصاصی ‘کوسه’ در سمت چپ وجود دارد که به شما اجازه می دهد همه منابع سخت افزاری را به بازی خود اختصاص دهید تا تمام عملکرد موجود را دریافت کنید.

black shark xiaomi

این گوشی دارای آندروید Oreo است که دارای JOY UI است که یک لانچر سفارشی است که برخی از برنامه های خود را با MIUI Xiaomi به اشتراک

می گذارد.

یک دوربین دوگانه در پشت کوسه سیاه قرار دارد- همراه با 12 مگاپیکسل f / 1.75 +و 20 مگاپیکسل  f / 1.75 با لنز 6P و فلاش LED دوگانه وجود دارد. اندازه پیکسل اول 25/1 میکرومتر است، در حالی که دارای  سنسور 1 میکرومتر پیکسل است. دوربین Selfie دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی است اما دارای لنز f / 2.2  است.

black shark teaser

تلفن برای پیش سفارش در JD.com در دسترس است تا تاریخ 20 آوریل ، و سپس برای خرید در  رنگهای خاکستری و مشکی در دسترس خواهد بود. نوع حافظه مجزا (8 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه) با قیمت 3،499 یوان چین است که 452 یورو / 557 دلار است. نسخه 6/64 گیگابایتی CNY2،999 است که به 387 یورو / 477 دلار میرسد، و ارزانترین گوشی Snapdragon 845 میباشد. Gamepad Black Shark به طور جداگانه ببا قیمت CNY179 فروخته می شود.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری