آخرین بروز رسانی: 14ام مهر, 1400

مقایسه هدفون های TWS Earbuds برتر شیائومی : شیائومی Flipbuds Pro ،Redmi Buds 3 Pro و Mi Air 2 Pro

هندزفری شیائومی برخی از بهترین هدفون های بی سیم هستند […]

هندزفری شیائومی برخی از بهترین هدفون های بی سیم هستند که می توانید امروز بدون هزینه های سنگین از بازارتهیه کنید . Redmi Airdots ایرباد TWS مقرون به صرفه شیائومی است که جدیدترین آنها Redmi Airdots 3 (Earbuds 3 Pro در هند) است . بالاتر از همه آنها شیائومی Flipbuds Pro و Mi Air 2 Pro با طرح پایه شبیه Airpod اپل با قیمت بسیار مناسب قرار گرفته اند . شیائومی Redmi Buds 3 Pro یک هدفون میان رده است که در بین هدفون های ارزان قیمت و گران قیمت TWS قرار گرفته است .

حدود دو طرح هدفون TWS از شیائومی وجود دارد. اولین و شناخته شده ترین برای گوش مردم ، گوشواره های مستطیلی است. آنها به طور کامل وارد مجرای گوش می شوند. آنها معمولاً دکمه فیزیکی یا دکمه کنترل لمسی برای مکث/پخش موسیقی و پاسخ/رد تماس ها دارند. این گوشواره ها دارای نوک گوش متفاوت هستند تا اندازه گوش های مختلف را متناسب کنند. Redmi Airdots 3 Pro (Buds 3 Pro) از این طراحی پیروی می کند .

سپس شما هدفون بی سیم دارید ، نه هدفون. اینها از طرح Apple Airpod با ساقه ای که از گوش شما بیرون می زند پیروی می کنند. آنها دقیقاً مانند هدفون های معمولی سیمی هستند ، اما به نظر می رسد سیم ها قطع شده اند . این هدفون های بی سیم معمولاً دارای نوک گوش در اندازه های کوچک/متوسط/بزرگ هستند تا با اندازه گوش های مختلف متناسب باشند . این همان طرحی است که flipbuds pro و Mi Air 2 pro از آن پیروی می کنند ، اما گاهی اوقات آنها مانند Mi Airdots pro 2 گوش ندارند. این هدفون های بی سیم معمولاً دارای ویژگی های ممتازی مانند لغو سر و صدا فعال ، درایورهای بزرگتر و تعداد میکروفون بیشتر و شارژر بی سیم هستند. .

در اینجا خلاصه ای از Redmi Buds 3 pro vs Flipbuds pro در مقابل Mi Air 2 pro آمده است .

هندزفری شیائومی Redmi Buds 3 Pro :

هندزفری شیائومی Redmi Buds 3 pro که در چین به عنوان Airdots 3 pro نیز شناخته می شود ، مدل ممتاز گوشی های Redmi Airdots TWS است. Airdots 3 Pro/Buds 3 Pro دارای قابلیت لغو سر و صدای فعال 35 دسی بل (ANC) ، جفت شدن دو دستگاه ، حالت شفافیت ، شارژ بی سیم و رتبه IPX4 ضد آب ، پنجره جفت شدن MIUI Pop است . این هندزفری شیائومی در سپتامبر 2021 راه اندازی شد و دارای بلوتوث 5.2 و کدک SBC/AAC هستند . آنها دارای یک جعبه شارژ 470 میلی آمپر ساعتی (35 میلی آمپر ساعت در هر هدفون) ، شارژ USB-C و پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi هستند. آنها ارزان ترین در این سری از هدفون یا هدفون TWS هستند .

هندزفری شیائومی Flipbuds Pro :

هنزفری شیائومی Flipbuds pro دارای وزن سبک تنها 6.5 گرم و 60 گرم با قاب شارژ است . Flipbbuds pro در ابتدای سال 2021 راه اندازی شد و دارای درایور بزرگ 11 میلی متری ، 40db Active Noise Canceling ، بلوتوث 5.2 و کدک های بلوتوث aptX است . از نظر طراحی و هزینه ، بدیهی است که شیائومی با این هدفون به دنبال ایرپاد های اپل است . ظرفیت شارژ آن 600 میلی آمپر ساعت است که با یکبار شارژ 7 ساعت و با کیف شارژ 28 ساعت به شما امکان استفاده می دهد . این کیف را می توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد ، با شارژ بی سیم Qi سازگار است و IPX4 ضد آب است . همچنین می توانید هنگام پوشاندن یا برداشتن از گوش ، موسیقی را به طور خودکار متوقف کنید . همچنین برای جفت شدن سریع با گوشی های Redmi/Mi یک پنجره بازشو MIUI دریافت می کنید . آنها از نظر قیمت گران ترین آنها در این خط هستند .

هندزفری شیائومی Mi Air 2 Pro :

هندزفری شیائومی Mi Air 2 pro که با نام Mi True Wireless Earphones 2 pro (نسخه جهانی) نیز شناخته می شود ، وزن کمی دارد و تنها 6.5 گرم در هر ایرباد و 60 گرم با یک قاب شارژر وزن دارد . آنها در پایان سال 2020 راه اندازی شدند و دارای درایور بلندگوی بزرگ 12 میلی متری ، لغو سر و صدای فعال 35db ، بلوتوث 5.0 و کدک های بلوتوث SBC/AAC/LHDC هستند . ظرفیت شارژ 500 میلی آمپر ساعت (55 میلی آمپر ساعت در هر ایرباب) به شما 7 ساعت با یک بار شارژ و 28-30 ساعت با قاب شارژ می دهد . این کیف را می توان از طریق درگاه USB-C شارژ کرد ، با شارژ بی سیم Qi سازگار است و IPX4 ضد آب است . همچنین می توانید هنگام پوشیدن و برداشتن گوشیها ، موسیقی را به طور خودکار متوقف کنید. همچنین برای جفت شدن سریع با گوشی های Redmi/Mi یک پنجره بازشو MIUI دریافت می کنید .

نتیجه گیری :

شیائومی Buds 3 Pro یک هدفون ANC TWS با حالت شفافیت ، جفت شدن دو دستگاه ، تشخیص سایش ، تشخیص MIUI و پشتیبانی از IPX4 است . این هندزفری با این مشخصات و رنج قیمت بسیار عالی است . اما اگر به طراحی شبیه به گوشیهای Apple Airpod نگاه می کنید ، باید بین Mi Air 2 Pro سال گذشته و Flipbuds pro پرهزینه تر امسال یکی را انتخاب کنید . تفاوت اصلی به غیر از قیمت در نسخه بلوتوث و کدک هایی است که از دیدگاه مشخصات فنی پشتیبانی می کنند .

هندزفری های شیائومی را از کجا تهیه کنیم :

شما میتوانید این هندزفریها را با قیمت بسیار مناسب و به روز از سایت بارسل به مشخصات WWW.BARSEL.IR تهیه کنید و از به روز بودن دستگاه های خود لذت ببرید . سایت بارسل همگام با بازار جهانی تکنولوژی روز محصولات شیائومی را در خدمت شما قرار میدهد .