آخرین بروز رسانی: 28ام تیر, 1401

مقایسه شیائومی می بند 7 و 7 پرو

مقایسه شیائومی می بند 7 و 7 پرو

پس از عرضه شیائومی می بند 7 در اوایل سال جاری . شرکت چینی Xiaomi اکنون نسخه حرفه ای خود را به نام Mi Band 7 Pro ارائه کرده است. هر دو ردیاب تناسب اندام بخشی از خط تولید معروف Mi Band شیائومی با برچسب قیمت مقرون به صرفه هستند. امروز، ما در حین مقایسه هر دو نسخه با یکدیگر ، تفاوت آنها را با شما به اشتراک میگذاریم. مقایسه شیائومی Mi Band 7 و Mi Band 7 Pro همچنین به شما کمک می‌کند تا از بین این دو انتخاب مناسبتری داشته باشید . تا نیازهای تناسب اندام منحصربه‌فرد خود را هوشمندانه برآورده کنید.

مقایسه شیائومی  می بند  7  و  7 پرو

در دنیای ردیاب‌های تناسب اندام هوشمند و پوشیدنی‌های مچ، شیائومی همیشه در جایگاه برتر بوده است. این سازمان مستقر در چین برای علاقه مندانی که به دنبال محصولات کارآمد با مشخصات فنی و تنظیمات هوشمند هستند. کار شگفت انگیزی انجام داده است. سری Mi Band را معرفی کرد تا هر سال تکرارهایی را با همان مفهوم آشکار کند. اکنون، این فرهنگ منجر به جدیدترین Mi Band 7 در سال 2022 شده است . زمانی که شیائومی برای رونمایی از Mi Band 7 معمولی در ماه می و اکنون نسخه حرفه ای آن در ماه جولای روی صحنه رفت.

شیائومی می بند 7 در مقابل 7 پرو : تفاوت در چیست ؟

معمولاً شیائومی سری Mi Band را در دو نوع معرفی می‌کند – یک نسخه NFC و یک نسخه غیر NFC. این اولین بار است که این شرکت یک مدل حرفه ای از یک ردیاب تناسب اندام را معرفی می کند. وقتی Mi Band 7 و Mi Band 7 Pro شیائومی را در برابر یکدیگر قرار می دهیم. به طور کلی شاهد برخی از خطوط تفاوت خواهیم بود. ساختار فیزیکی و بصری اولین تفاوتی است که می توانید بین این دو مشاهده کنید. Mi Band 7 از طراحی معمولی به شکل قرص استفاده می کند . در حالی که آخرین نسخه دارای طراحی ساعت هوشمند با نمایشگر مستطیلی در جلو است.

مقایسه شیائومی  می بند  7  و  7 پرو

شیائومی می بند 7 در مقابل 7 پرو : ویژگیهای اصلی

از نظر چشم انداز فنی، هر دو Mi Band 7 و Mi Band 7 Pro هیچ تضاد قابل توجهی در مقایسه نشان نمی دهند. قبل از اینکه وارد مقایسه دقیق شویم، اجازه دهید یک نمای سریع از ویژگی‌های اصلی مختلف هر دو دستگاه در یک جدول مشترک داشته باشیم:

به احتمال زیاد، شما یک نمای کلی از قابلیت‌های مختلفی که هر دو می بند برای ارائه خدمات به مشتریان دارند، به دست آورده‌اید. اما باید به ادامه این مطلب توجه کنید تا تفاوتهای محسوس و نا محسوس آنها را بیشتر متوجه شوید .

شیائومی می بند 7 در مقابل 7 پرو :مقایسه جامع

این بخش مربوط به مقایسه دقیق شیائومی Mi Band 7 و Mi Band 7 Pro است. بیایید اسکن را بدون هیچ چیز دیگری شروع کنیم!

مقایسه شیائومی  می بند  7  و  7 پرو

طراحی و ساخت :

بدون شک، ظاهر فیزیکی اصلی ترین نقطه تفاوت بین دو ردیاب تناسب اندام شیائومی است. سازنده نسخه حرفه ای را با طراحی و زیبایی ظاهری شبیه به ساعت هوشمند با نادیده گرفتن عرف پروفایل قرص شکل ساخته است. اما این برای اولین بار در تاریخ Mi Band اتفاق می افتد.

دستبند هوشمند قبلی می بند 7 به شکل قرص معمولی طراحی شده است . که به طور خاص برای ردیاب های تناسب اندام در نظر گرفته شده است. نمایشگر 1.62 اینچی AMOLED در جلو با محافظ کورنینگ گوریلا گلس 2.5 بعدی دارد. در طرف دیگر، Mi Band 7 Pro یک صفحه نمایش 1.64 اینچی به شکل مستطیل مدرن با همان مشخصات محافظتی را به ارمغان می آورد. همچنین، نسخه حرفه ای از مواد درجه یک (الیاف پلیمری با پوشش NCVM) نسبت به پلی کربنات نسخه معمولی استفاده می کند. کاربران دارای بند های ضد باکتری TPU در چندین رنگ با هر دو واحد هستند.

مقایسه شیائومی  می بند  7  و  7 پرو

صفحه نمایش :

در مقایسه شیائومی Mi Band 7 و Mi Band 7 Pro، مشاهده واحدهای نمایشگر متفاوت در هر دو رقیب واضح است. این دو در رقابت تنگاتنگی هستند . زیرا نسخه معمولی آن مجهز به صفحه نمایش 1.62 اینچی است که در تنظیمات قرصی شکل نصب شده است. در حالی که دستگاه دیگر دارای صفحه نمایش 1.64 اینچی به شکل مستطیل است.

علاوه بر این، هر دو نمایشگر از فناوری AMOLED، تراکم پیکسلی 326 PPI، صفحه نمایش همیشه روشن و پوشش شیشه ای 2.5 بعدی پشتیبانی می کنند. اما صفحه نمایش شیائومی می بند 7 رزولوشن 490x192p را در مقابل Mi Band 7 Pro 456x280p ارائه می دهد. از این رو، تفاوت قابل توجهی در قسمت نمایش به جز ظاهر وجود ندارد.

سنسورهای سلامت :

از نظر مشخصات فنی، دستبندهای تناسب اندام شیائومی به طور چشمگیری با فناوری های هوشمند متعدد برای دوستداران سلامتی و تناسب اندام یکپارچه به نظر می رسند. هم شیائومی می بند 7 و هم نسخه حرفه ای آن دارای چندین الگوریتم سلامت محور برای نظارت بر وضعیت سلامت در زمان واقعی هستند.

پایش 24 ساعته ضربان قلب و ردیاب خواب برای نظارت بر الگوهای خواب دریافت خواهید کرد. همچنین، هر دو پوشیدنی مچ از حسگر SpO2 برای اندازه‌گیری اکسیژن خون به همراه یک مانیتور استرس و مانیتور سلامت زنان پشتیبانی می‌کنند. علاقه مندان به ورزش به بیش از 117 حالت ورزشی در هر دو نسخه به طور جداگانه دسترسی خواهند داشت تا مانند یک حرفه ای بر عملکرد ورزشی نظارت کنند.

مقایسه شیائومی  می بند  7  و  7 پرو

باتری :

از سوی دیگر، شیائومی می بند 7 پرو با باتری قوی تر 235 میلی آمپر ساعتی بارگذاری شده است. گفته می شود که به دلیل نمایشگر بزرگتر و تراشه GNSS داخلی، دستگاه را به مدت 12 روز در استفاده معمولی و 6 روز در استفاده سنگین کار می کند. با این حال، تکمیل فرآیند شارژ تنها یک ساعت طول می کشد.

سایر مشخصات :

پس از تجزیه و تحلیل مقایسه ای دقیق عناصر اصلی هر دو ردیاب تناسب اندام، بعید است که تفاوتی در سایر قابلیت ها مشاهده کنیم. هنگام مقایسه شیائومی Mi Band 7 با Mi Band 7 Pro، متوجه رتبه ضد آب 5ATM و پشتیبانی از NFC در هر دو نسخه می‌شویم. Mi Band 7 با NFC عرضه نمی‌شود، اما نسخه NFC آن که کمی گران‌تر است در چین وجود دارد .