آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

معرفی چیپست جدید شیائومی

معرفی چیپست جدید شیائومی

بعد از موفقیت شرکت شیائومی در ساخت اولین چیپست خود به نام Surge S1 که آنرا در گوشی شیائومی Mi 5C استفاده کرده است.بعد از یک سال این شرکت در حال رونمایی از چیپست جدید خود به نام Surge S2 میباشد.این چیپست در گوشی xiaomi mi 6x استفاده خواهد شد و احتمال زیاد از ماه فوریه رونمایی خواهد شد.

mi 5c

چیپست Surge S2 دارای هشت هسته است که چهار هسته آن Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر Cortex-A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز میباشند.پردازنده گرافیکی آن Mali-G71 MP8 است.البته شیائومی تلاش میکند که از پردازنده گرافیکی Kirin 960 هواوی استفاده کند.

انتظار میرود اولین گوشی که با چیپست اختصاصی شیائومی به بازار بیاید گوشی شیائومی Mi 6X میباشد.اگر این تولید کننده چینی استراتیژی نامگذاری محصولات خود را ادامه دهد مانند Mi 5X/Mi A1,به احتمال زیاد گوشی که از چیپست surge s2 استفاده خواهد کرد Mi A2 با پک گلوبال خواهد بود.

xiaomi mi 6xااز عکسی که از گوشی شیائومی Mi 6X منتشر شده معلوم میشود که این گوشی دارای صفحه 18:9 همراه با حاشیه های کم در کناره ها میباشد که حسگر اثر انگشت آن در پشت گوشی همراه با دو دوربین عمودی میباشد.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری