آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

مدیر عامل شیائومی دستبند سلامتی جدیدی در دست داشت

مدیر عامل شیائومی دستبند سلامتی جدیدی در دست داشت

دیروز در هنگام رونمایی از  گوشی هوشمند مخصوص بازی جدید شیائومی که  کوسه سیاه نام دارد آقای Lei Jun، بنیانگذار، رئیس و مدیر عامل شرکت در این رویداد شرکت کرد. با لوگو های جدید و پر زرق و برق و نوشته های سبز که در سراسر محل در پرواز بودند و یک لوازم جانبی جدید و اسرار آمیز در مچ Lei جون بود.

مدیر عامل شرکت شیائومی

به احتمال زیاد، Xiaomi Mi Band 3 است- نسخه جدیدی از دستبند سلامتی که هوانگ وانگ (مدیر عامل شرکت Huami Technology) تایید کرد که سال آینده عرضه خواهد شد. با نگاهی به عکس ها، مشخص است که شکل کلی دستبند از نظر ظاهری با قبل تغییر نکرده است. با این حال، طراحی آن به نظر می رسد کمی ترمیم شده است. به عنوان مثال، صفحه نمایش آن به نظر می رسد در حال حاضر اندکی به طور برجسته از گوشه ها به بیرون زده است، به جای اینکه به طور هم سطح با بند سیلیکونی باشد. یک دکمه دوار نزدیک پایین نیز قابل مشاهده است و درست در بالای صفحه نمایش بسیار کوچک . درست مثل Mi Band 2، ما می توانیم فرض کنیم این صفحه نمایش  OLED کوچک و قدرتمند خواهد بود. حدس زدن انداره آن از این عکسها کمی سخت است ، اما Mi Band 3 به نظر می رسد کمی بزرگتر از پیشینیانش است.

mi band3

فراتر از این اولین نمایش عمومی ، ما واقعا چیز زیادی از Mi Band 3 نمیمانیم. با توجه به رکورد Huami در استفاده مجدد از عناصر اصلی ردیاب و اضافه کردن ویژگی های بالا، ما می توانیم فرض کنیم Mi Band 3 دارای حسگرهای شتاب سنج،  موتور ویبره، سنسور ضربان قلب اپتیکال و اتصال بلوتوث 4.2 LE.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری