آخرین بروز رسانی: 16ام آبان, 1397

عکس گوشی شیائومی Redmi S2

عکس گوشی شیائومی Redmi S2

شیائومی اخیرا در کارزار شایعه تحرکات زیادی داشته است. همانطور که وعده داده شده بود، Mi 6X / Mi A2 در تاریخ 25 آوریل عرضه شد، اما این رویداد به طور خاص از جزئیات  گوشی Redmi S2 که همه مشتاقانه منتظر  آن هستند،چیزی گفته نشد. پس از چند شایعه، با توجه به اطلاعات TENAA و مرجع صدور گواهینامه 3C، بسیار روشن است که این دستگاه اقتصادی در راه رونمایی قرار دارد.
 width=این ممکن است خیلی زودتر از انتظار  ما اتفاق بیوفتد، زیرا نمونه های پیش تولید شده در حال حاضر در حال انتشار هستند. در این مورد خاص، یک منبع در جمهوری چک، به نظر می رسد عکس هایی با رزولوشن بالا و مشخصات دقیقاین گوشی را به طور غیر رسمی ارائه می دهد.

Redmi S2 با تأیید شایعات قبلی، صفحه نمایش 5.99 اینچی، 18: 9، IPS مجهز به رزولوشن 1440 در 720 پیکسل یا HD + است. این دستگاه درای چیپ ست Snapdragon 625 است،که  واقعی و کارآمد میباشد، همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقا .

Xiaomi Redmi S2 Xiaomi Redmi S2 Xiaomi Redmi S2 Xiaomi Redmi S2
Xiaomi Redmi S2

نصب دوربین عقب دوگانه، که در حالت عمودی جدید Xiaomi قرار دارد، شامل یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسل است. هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی از منبع جدید وجود ندارد. اما شایعات قبلی  نشان می دهد که ممکن است دارای لنز 16MP باشد. نکته قابل توجه در اطلاعات جدید اختلاف در مورد ظرفیت باتری  است. سایت چک ادعا می کند این گوشی ظرفیتی معادل 4،205 میلی آمپر ساعت دارد. که این پیشرفت قابل توجه ای  نسبت به ظرفیت 3000 میلی آمپری که قبلا  پیشنهاد شده بود، است.

سایر اطلاعات در مورد Redmi S2 شامل Android Oreo 8.1 ، یک خواننده اثر انگشت عقب و جک صوتی 3.5mm است. موردی که در برخی از عکس های  به وضوح قابل مشاهده است استفاده از microUSB  است، که Xiaomi متاسفانه هنوز هم در خال استفاده از آن است.

 width=با توجه به عکس ها و دستگاهی که آنها را به نمایش می گذارد، به وضوح یک محصول پیش تولید است، با توجه به نشانهایی که در جلو و عقب آن است. ظاهرا این منبع وابسته به یک فروشگاه Xiaomi است که  در جمهوری چک باز شده است. این به نظر می رسد که این توضیح به اندازه کافی قابل قبول است که آنها از کجا به این دستگاهدسترسی پیدا کرده اند، اگر چه هنوز کاملا مطمئن نیستیم که صاحبان این فروشگاه چون برای اولین بار عکسهای این گوشی را  فاش کردند مورد مواخذه قرار نگیرند.

صرفنظر از این، ما می بینیم که Redmi S2 به زودی رونمایی خواهد شد. به علاوه، این منبع همچنین یک دعوت نامه برای حضور در فروشگاه بزرگ در پراگ امروز منتشر شده که ادعا میکند که همه میتوانند این گوشی را در این فروشگاه به طور فیزیکی مشاهده کنند.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری