آخرین بروز رسانی: 20ام اردیبهشت, 1401

شیائومی Mi Band 7 به زودی رونمایی می شود

شیائومی Mi Smart Band 6 در پایان مارس سال گذشته […]

شیائومی Mi Smart Band 6 در پایان مارس سال گذشته معرفی شد و دارای چندین ارتقاء بزرگ از جمله نمایشگر بزرگتر و ردیابی SpO2 بود. دوباره ماه مارس است و یک نشت دقیق نشان می دهد که چه چیزی از مدل جدید انتظار می رود. توجه داشته باشید که این اطلاعات از یک سیستم عامل اولیه برای گروه (که در برنامه Zepp یافت می شود) استخراج شده است و محصول نهایی ممکن است متفاوت باشد.

از زمان عرضه اولین بند Mi، باندهای تناسب اندام شیائومی محبوب ترین محصولات این شرکت هستند. همه بند شیائومی با جدیدترین ویژگی‌های موجود در بازار عرضه می‌شوند، که آنها را برای حالت‌های ورزشی و ردیابی فعالیت‌های زمان واقعی بهترین می‌کند.

رونمایی از شیائومی mi band 7

جدیدترین خبر شیائومی Mi Band 7 :

این خبر در مورد MI Band 7 جدید منتشر شد که این شرکت قبلاً تولید انبوه بند تناسب اندام را آغاز کرده است. به گفته ایستگاه گفتگوی دیجیتال، قبلاً انتظار می رفت که راه اندازی شود، اما این شرکت مجبور شد راه اندازی را به دلیل همه گیر شدن به تعویق بیاندازد. بنابراین، انتظار تقریباً به پایان رسیده است. ما در حال حاضر بسیار نزدیک به راه اندازی هستیم و ممکن است خیلی زود گروه تناسب اندام جدید را در دست بگیریم.

ویژگی های شیائومی MI Band 7 :

Mi Band 7 جدید در دو نوع عرضه خواهد شد، یعنی با و بدون پشتیبانی NFC. ما یک صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED با وضوح 490 در 192 پیکسل داریم. شیائومی حاشیه‌های شیائومی بند 6 را برای افزایش اندازه صفحه‌نمایش کاهش داده است.

رونمایی از شیائومی mi band 7

صفحه نمایش شیائومی MI Band 7 :

نسخه 6 دارای صفحه نمایش 1.56 اینچی به شکل قرص با وضوح 152 در 486 پیکسل است (این تراکم پیکسلی 326 ppi است). مدل جدید شیائومی اسمارت بند 7 دارای رزولوشن 192 در 490 پیکسل خواهد بود. توجه داشته باشید که وضوح عمودی اساساً یکسان است، اما رزولوشن افقی بزرگتر است – این نشان دهنده یک صفحه نمایش گسترده تر است. ما انتظار داریم که تراکم پیکسل ثابت بماند، زیرا این عدد جادویی ‘رزولوشن شبکیه چشم’ است.

همچنین، برخی از واچ‌فیس‌ها دارای نسخه Always On هستند که زمان را نشان می‌دهد. AOD یکی از مزیت‌های ساعت‌های هوشمند شیائومی نسبت به دیگر بندها است . اما این ویژگی به باتری فشار وارد می‌کند . یک بند پهن تر ممکن است برای یک باتری بزرگتر مناسب باشد . اما برای جبران تخلیه باتری توسط ویژگی AOD کافی نیست . با این حال، داشتن این گزینه هنوز عالی به نظر میرسد .

حسگرهای شیائومی MI Band 7 :

GPS یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی است که در بندهای شیائومی وجود ندارد (برخی باندهای رقیب آن را دارند) . باندهای فعلی برای دریافت داده‌های موقعیت‌یابی به گوشی هوشمند شما متکی هستند. Smart Band 7 ممکن است از GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou پشتیبانی کند. از آنجایی که Mi Band 5 Pro (که قرار بود GPS داشته باشد) لغو شد . اما بند جدید ممکن است از این ویژگی پشتیبانی کند . اگر نسخه 7 دارای موقعیت‌یابی باشد، چندین حالت ارائه می‌دهد: همه ماهواره‌ها (دقیق‌تر، با اتلاف انرژی بیشتر) یا GPS + یک ردیاب دیگر (دقت کمتر، اما به انرژی کمتری نیاز دارد).

رونمایی از شیائومی mi band 7

باتری شیائومی MI Band 7 :

با بازگشت به باتری، چند حالت ذخیره انرژی وجود خواهد داشت که برخی از ویژگی ها را غیرفعال می کند. یکی از حالت‌ها فقط شمارنده گام و ردیابی اولیه خواب را در پس‌زمینه اجرا می‌کند. Mi Smart Band 6 دارای 15 روز عمر باتری است، 7 احتمالاً 15 روز را نیز هدف قرار خواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی های ذکر شده در این خبر ، زنگ هوشمند است که منتظر می ماند تا قبل از بیدار کردن شما، وارد خواب سبک شوید. این ویژگی در بند اصلی موجود بود اما حذف شد و در نسخه‌های بعدی دیده نشد.

هیچ اشاره ای به NFC نشده است، شیائومی معمولاً آن را در نسخه جداگانه ای از بندهای خود ارائه می دهد (در چین موجود است و معمولاً در سطح جهانی نیز منتشر می شود).

نرم افزار :

اگر از کاربران Mi band هستید، باید با اپلیکیشن MI Fit آشنا باشید. این شرکت قبلاً این برنامه را با Zepp Life در Google Play جایگزین کرده است. این برنامه یک پلتفرم نرم افزاری برای ساعت های هوشمند Amazfit است. خبرها حاکی از آن است که گروه تناسب اندام جدید Mi band 7 با اپلیکیشن Zepp Life نیز سازگار خواهد بود.

هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه Zepp Life درباره Mi Band 7 وجود ندارد. اما انتقال برنامه Zepp Life با به‌روزرسانی Mi Fit اتفاق می‌افتد. ما انتظار داریم که این برنامه در ماه های آینده، قبل از راه اندازی شیائومی MI Band 7، تغییر کند.