آخرین بروز رسانی: 5ام دی, 1397

شیائومی و عرضه POCO F1 Armored Edition

شرکت شیائومی با عرضه محصولات شگفت انگیز در بحث قیمت […]

شرکت شیائومی با عرضه محصولات شگفت انگیز در بحث قیمت و ویژگی سعی دارد در بازار تلفن هوشمند به برند ویژه ای تبدیل شود. تا به حال گوشی های هوشمند قابل توجهی از این کمپانی مشاهده شده و در آینده نیز بر این مدل ها افزوده می شود.

شیائومی در میانه سال 2018 از گوشی هوشمند پرچمدار قابل توجهی چون POCO F1 رونمایی کرد. اسمارتفونی که مشخصات برجسته ای داشته و یک محصول ویژه به شمار می رود.این اسمارتفون از مشخصات یک پرچمدار بهره می برد اما با قیمت بسیار ایده آل به فروش می رسد. این محصول در تابستان سال جاری راهی بازار شد و سپس شیائومی نسخه POCO F1 Armored Edition را نیز روانه بازار چین کرده که از بدنه ای با طرح فیبرکربنی برخوردار بوده و ظاهری جذاب تر از نسخه معمولی دارد.

شیائومی POCO F1 Armored Edition تلفن هوشمندی خاص

به تازگی کمپانی چینی آن را در بازار هند عرضه کرده و احتمالا بزودی باید شاهد عرضه جهانی آن باشیم.  Poco F1 تنها 300 دلار قیمت داشته و از مشخصات آن باید به صفحه نمایش 6.18 اینچی LCD با کیفیت Full HD+ و رزولوشن 2246*1080 پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 845، تراشه گرافیکی آدرنو 630، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی می توان محصول کمپانی شیائومی را یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند پرچمدار به شمار آورد. گفتنیست آخرین نسخه MIUI یا همان رابط کاربری شیائومی نیز در این گوشی هوشمند قرار دارد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شیائومی مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی بدست آورید.

منبع