آخرین بروز رسانی: 1ام اردیبهشت, 1399

شیائومی رد می نوت 9 در لیست TENAA قرار دارد

تقریباً تمام اعضای خانواده شیائومی رد می نوت 9 منتشر […]

تقریباً تمام اعضای خانواده شیائومی رد می نوت 9 منتشر شده اند ، زمان آن رسیده که نسخه وانیل Redmi Note 9 نیز بیرون بیاید. و طبق این لیست TENAA ، دیگر لازم نیست که بیشتر صبر کنیم. زیرا این گوشی در وب سایت صدور گواهینامه 3C چینی نیز ظاهر شده است .

حال ، مانند تمام لیست های TENAA ، این قسمت مشخصات اصلی را در کنار بیشتر طراحی ها ارائه می دهد. به نظر می رسد دومی با بقیه گوشی های Redmi Note 9 با نصب دوربین چهارگانه در پشت گوشی مطابقت دارد. صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچی است ، IPS LCD که مطابق با استاندارد این روزها با وضوح 1080*2340 مگاپیکسل . باتری آن نیز با نرخ 4،920 میلی آمپر ساعت است.

شیائومی رد می نوت 9

با این حال ، به جای قرار دادن حسگر اثر انگشت در لبه کناری گوشی ، مدل وانیلی آن حسگر را در پشت گوشی نصب کرده است . همچنین سوراخ پانچ برای دوربین سلفی بجای قرار گرفتن در وسط در گوشه بالا سمت چپ قرار می گیرد.

به نظر می رسد تنظیم دوربین شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور جلوی 13 مگاپیکسل است. و متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره بقیه دوربین ها و چیپست در دست نیست. اعتقاد بر این است که یک MediaTek Helio 80 SoC است ، اما هنوز تایید نشده است. تنظیمات حافظه ، با این حال ، رم 3 گیگابایتی / 4 گیگابایتی / 6 گیگابایت با حافظه داخلی 32 گیگابایتی / 64 گیگابایت / 128 گیگابایت است. یک اسلات کارت microSD نیز در آن موجود است.

این تقریباً همه چیزهایی است که می توانیم از لیست جمع کنیم ، اما به نظر می رسد مدت زیادی طول نکشد تا شاهد رو نمایی از شیائومی Redmi Note 9 باشیم . از این گذشته ، این گوشی بیشتر گواهینامه های اجباری را در کشور گذرانده است .

دسته‌بندی: اخبار فن آوری