آخرین بروز رسانی: 25ام آذر, 1397

شیائومی در حال آماده سازی گوشی های هوشمند ردمی 7

شرکت شیائومی هر سال با معرفی نسل جدید اسمارتفون های […]

شرکت شیائومی هر سال با معرفی نسل جدید اسمارتفون های خود توانسته شگفتی آور باشد و گوشی های هوشمندی را معرفی کند که در نوع خود بدون شک بی نظیر هستند و حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند.

این کمپانی شناخته شده، در طول مدت زمان کوتاه فعالیت خود موفق شد به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند. یکی از زمینه های فعالیت این شرکت چینی، تولید گوشی هوشمند است.در طی سال های گذشته مدل های مختلفی را معرفی و عرضه کرد. حال به نظر می رسد در سال 2019 باید شاهد معرفی سه مدل گوشی هوشمند از سری ردمی 7 باشیم.

شیائومی بزودی سری ردمی 7 را معرفی می کند

به تازگی 3C تاییدیه ای را به سه مدل گوشی هوشمند ردمی 7 ارائه داده و این طور که پیداست معرفی نزدیک است. این گوشی های دارای شماره مدل M1901F7C, M1901F7E, M1901F7T هستند و از شارژ 10 واتی بهره می برند. از آنجایی که شماره مدل M19 دارند انتظار داریم به عنوان مدل 2019 به شمار روند. برای مثال در اوایل سال جاری سری ردمی با شماره مدل M18 ظاهر شدند. شیائومی هنوز ردمی نوت 6 پرو را روانه بازار نکرده و زود است شاهد رونمایی سری ردمی 7 باشیم.

انتظار داریم در اوایل سال 2019، شیائومی نسل جدید ردمی 7 را در چندین مدل مختلف رونمایی کرده و به بازار عرضه دارد. متاسفانه اطلاعات دقیقی در کار نیست و باید به انتظار ادامه داد.

منبع