آخرین بروز رسانی: 22ام بهمن, 1397

شیائومی بلک شارک 2 بهار معرفی می شود

بدون هیچ تردیدی شیائومی می خواهد به یکی از بزرگترین […]

بدون هیچ تردیدی شیائومی می خواهد به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند از جمله تلفن هوشمند تبدیل شود. در این بین برندهای مختلفی را تاسیس کرده است.

شرکت چینی سال گذشته با معرفی گوشی هوشمند بلک شارک آغاز تولید تلفن هوشمند گیمینگ را خبر داد. اسمارتفونی که طراحی گیمینگی داشته و نظر هر فردی را به خود جلب می کرد. به تازگی این شرکت چینی زمان رونمایی پرچمدار گیمینگ خود را آشکار ساخت. به گفته شیائومی، بلک شارک 2 در بهار 2019 رونمایی خواهد شد. گوشی هوشمندی که براساس تصاویر انتشاری مربوط به آن، تغییرات محسوسی در طراحی آن به وجود آمده تا بیشتر موردتوجه طرفداران قرار گیرد.

بلک شارک 2 با سخت افزاری قدرتمندتر

در آخرین گزارش مدیر محصولات شیائومی وعده داده نسل جدید این اسمارتفون با سخت افزاری قدرتمندتر همراست. از مشخصات بلک شارک 2 باید به صفحه نمایش FHD+، پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه، سیستم کولینگ بهینه شده و چندی دیگر پرداخت. تاکنون گزارش های مختلفی درباره بلک شارک 2 منتشر شده و هیچ یک به تایید یا تکذیب چینی ها نرسید.پیش بینی می شود بیشتر شایعات انتشاری به حقیقت تبدیل گردد.

منبع