آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

رونمایی از میزو pro 7 &7plus

رونمایی از میزو pro 7 &7plus

بالاخره پرده ها کنار رفت و دو گوشی میزو pro7 و pro 7plus  رونمایی شد.این دو گوشی از دو صفحه نمایش Super AMOLED ساخت سامسونگ استفاده میکنند.این صفحه نمایش دوم جهت دیدن پیامها ،کنترل موزیک و گرفتن عکس سلفی با دوربین اصلی مورد استفاده قرار میگرد.

"" ""

دوربین اصلی آن دو دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور سونی میباشد.یکی از دوربینها عکس رنگی و دیگری عکس سیاه و سفید میگیرد.تلفیق این دو عکس همراه با لنزی با f/2.0 عکسی با رزولوشن خوبی به شما میدهد.شما میتوانید عکس سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی با این گوشی بی اندازید.

"" ""

تفاوت این دو مدل در استفاده از چیپست آنهاست.مدل pro 7 plus اولین گوشی است که از چیپست Helio X30 ده هسته ای استفاده میکند در حالی که pro 7  از Helio p25  استفاده میکند.

همچنین 4/64 حافظه برای pro 7 و 6/128 برای نسخه pro 7 plus خواهد بود.

"" "" "" ""

همانطور که حدس زده میشود نسخه Pro 7 plus دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD و  نسخه Pro 7 از صفحه نمایش 5.2 اینچی Super AMOLED استفاده میکند.هر دو آنها از صفحه نمایش دوم 2 اینچی super AMOLED استفاده میکنند.

"" ""

برای 7plus باطری با ظرفیت 3500 میلی آمپر همراه با تکنولوژی mCharge (در عرض نیم ساعت 67 درصد شارژ میکند) در نظر گرفته شده است و برای pro7 باطری 3000 میلی آمپر استفاده شده است.

هردو آنها دارای جک 3.5 میلی متری میباشند.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری