آخرین بروز رسانی: 16ام آذر, 1400

رد می بند بسیار مقرون به صرفه است اما پیشرفتهای بیشتری نسبت به می بند 4 ارائه می دهد

شیائومی از دستبند فوق العاده مقرون به صرفه خود یعنی […]

شیائومی از دستبند فوق العاده مقرون به صرفه خود یعنی Redmi Band رونمایی کرد. این دستبند هوشمند در واقع دارای مزیت های بیشتری نسبت به شیائومی می بند 4 است در حالی که هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است.

صفحه نمایش OLED رنگی آن 1.08 اینچ است ، کمی بزرگتر از صفحه نمایش 0.95′ که در گروه دستبندهای شیائومی استفاده میشد . شیشه بالای صفحه کاملاً مسطح است. این دستبند می تواند اعلان ها را از تلفن شما نمایش دهد و همچنین دارای یک صفحه نمایش با پیش بینی وضعیت هوا است.

خرید می بند

رد می بند همچنین روش شارژ را ساده تر کرده است زیرا یک پلاگین USB-A استاندارد دارد و نیاز به آداپتور شارژر سفارشی را برطرف می کند . عمر باتری 14 روز عنوان شده است ، یک هفته کمتر از می بندهای قبلی، اما شما به ندرت آنرا شارژ خواهید کرد . شارژ کامل آن 2 ساعت طول می کشد .

یک سنسور ضربان قلب نوری و ردیابی فعالیت برای 5 حالت ورزشی در ردمی بند وجود دارد. ردیابی خواب نیز بخشی از آن است. این باند حداکثر 5 مقاومت در برابر آب ATM دارد ، بنابراین می توانید با آن در استخر شنا کنید.

چیزی که در Redmi Band از دست رفته NFC است – اما نسخه بین المللی Mi Band 4 نیز آن را ندارد (فقط نسخه چینی آن دارای AFC است). پرداخت های آفلاین AliPay نیز پشتیبانی می شوند (که مبتنی بر بارکد است).

فروش شیائومی رد می بند

شیائومی رد می بند در رنگ های مشکی ، آبی ، قرمز و قهوه ای موجود است و برای سفارشی کردن ظاهر گروه می توانید از میان 72 نوع ‘Face Watch’ مختلف پوسته مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دسته‌بندی: اخبار فن آوریبرچسب‌ها: ,