آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

جدیدترین گوشی شیائومی

جدیدترین گوشی شیائومی

با توجه به اطلاعات اخیر از شرکت شیائومی رونمایی از گوشی شیائومی Mi 7 به بعد از اجرای کنگره جهانی(WMC) ،که در تاریخ 26 فوریه الی 1 مارچ 2018 در بارسلون انجام میشود،موکول شده است.

بنابراین گمانه زنیها برای اینکه جدیدترین مدل گوشی شیائومی چه خواهد بود ،افکار را به سمت گوشی جدید شیائومی Mi Mix 2S هدایت کرده است.گفته میشود گوشی Xiaomi Mi Mix 2S درست قبل از اجرای کنگره جهانی رو نمایی خواهد شد.

این اطلاعات برگرفته از پستی است که اخیرا در صفحه اجتمایی Weibo منتشر شده ،در این پست گفته شده است که شرکت شیائومی در حال کار روی مدل جدید Mix 2S میباشد ولی اشاره دقیق به زمان رو نمایی آن نکرده است.همچنین از مصرف کنندگان خواسته شده حدس بزنند کدام یک از گوشیهای جدید شیائومی برای اولین بار از چیپست اسنپ دراگون 845 استفاده خواهد کرد.

پست شیائومی

با توجه به اطلاعات ما اولین گوشی که قرار است با چیپست اسنپدراگون 845 رونمایی شود گوشی Galaxy S9 میباشد و با توجه به اینکه رونمایی کردن از موبایل شیائومی Mi 7 به بعد از کنگره جهانی موکول شده است ،بنابراین این امکان وجود دارد که شیائومی Mi Mix S2 اولین گوشی شیائومی باشد که از اسنپ 845 استفاده خواهد کرد.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری