آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

جدیدترین گجتهای شیائومی

جدیدترین گجتهای شیائومی

پروژکتور لیزری شیائومی

یک پروژکتور خانگی فوق العاده.این پروژکتور خانگی با خروجی 5000lumen کیفیت تصویری بالاتر از حد انتظار از یک پروژکتور میان رده میدهد.

با این دستگاه شما تصویری شارپ و با کیفیت و باور نکردنی مشاهده خواهید کرد.با تکنولوژی پیشرفته لیزری(ALPD) که در این دستگاه استفاده شده حس نمایش در پرده سینما را تجربه خواهید کرد.استفاده از سنسور پیشرفته محافظت از چشم برای جلوگیری از روشنایی لیزر و اذیت شدن چشم افرادی که در نزدیکی این دستگاه قرار دارند.

 width=

پرکتور لیزری شیائومی مجهز به لنزی است که عمق تصویر زیبا و فاصله کانونی کمی دارد.این لنز قابلیت پخش با فاصله کوتاه را دارد.بدین ترتیب برای دیدن تصویری به بزرگی 50 اینچ فقط به فاصله 50 سانتیمتری تا پرده نمایش نیاز دارد.فراتر از این شما نیاز به فوکوس تصویر ندارید چون فوکوس این دستگاه بسیار دقیق کار میکند.

 width=

این پروژکتور دارای چهار بلندگوی کامل (دالبی و DTS ) میباشد که صدای فوق العاده شفاف و با کیفیت را به شما هدیه میکند.این دستگاه هماهنگی خوبی نیز با تلوزیون شیائومی خواهد داشت.

 width=

عمر مفید این دستگاه 25000 ساعت تعیین شده است .با این حساب اگر روزی 2 ساعت از آن استفاده کنیم.بعد از 34 سال مجبور به تعویض این پروژکتور خواهیم بود

Ninebot Plus اسکوتر

جایگزین مناسب Ninebot mini.این اسکوتر 28 سانتیمتر پهنا دارد همراه با دسته فرمانی که ارتفاع آن ثابت میباشد.16 کیلوگرم وزن دارد اما شما وقتی که سوار آن نیستید مجبور به حمل کردن آن با دست نمی باشید.شما میوانید این اسکوتر را با اپلیکیشن مخصوص با گوشی خود هماهنگ کنید و گزینه دنبال من بیا را در آن فعال کنید و هر کجا میروید دستگاه شما را دنبال خواهد کرد.همانند Ninebot mini این اسکوتر تنها در رنگ سفید موجود میباشد.

 width=

اسکوتر Ninebot Plus دارای دو عدد چرخ 11 اینچی و صفحه ای از جنس منیزیم میباشد.ماکزیمم سرعت این اسکوتر 18 کیلومتر بر ساعت میباشد که این سرعت توسط دو موتور 400 واتی ایجاد میشود.محفظه نگهداری دوربین شیائومی نیز در آن تعبیه شده است که امکان فیلم برداری از راه دور را برای شما فراهم میکند.

شرکت شیائومی ادعا میکند این دستگاه وزن افراد دا تا 100 کیلوگرم تحمل میکند.اما این موضوع جالب توجه است که علاوه بر حمل افراد شما میتوانید بار و خرید خود را نیز با این دستگاه حمل کنید

 width=

نسبت به مدل قبلی کنترل از راه دور این اسکوتر بهتر و پیشرفته تر شده است.شما میتوانید با این کنترل اسکوتر خود را قفل و باز کنیدو یا اینکه سیگنال دریافتی آنرا برای هدر نرفتن شارژ باطری خاموش یا روشن کنید.با یکبار شارژ اسکوتر شیائومی میتواند 35 کیلومتر فعالیت داشته باشد و همچنین در مدت 5 ساعت شارژ کامل میشود.

 width=

مسواک Ultrasonic شیائومی

اگر با مسواکهای شیائومی آشنا هستید تغییرات ظاهری دلچسبی در مسواک جدید مشاهده میکنید.مسواک آلتراسونیک شیائومی دارای طراحی زیبا،سری مسوان با کیفیت بالا که بیش از 31000 لرزه در دقیقه انجام میدهد و همچنین دارای محافظ IPX7 در مقابل آب میباشد که میتوانید آنرا در هر آبی بشویید .

 width=

این گجت کاملا پک شده و سبک میباشد و مناسب برای حمل و نقل در مسافرتها است.با نصب اپلیکیشن مخصوص در گوشی خود میتوانید سرعت مسواک را تنظیم کنید.

 width=

مسواک آلتراسونیک شیائومی دارای یک باطری 700 میلی آمپری است و برای 18 روز اگر روزی دو بار دندانهای خود را مسواک کنید ،کافی میباشد.همچنین دارای یک داک شارژر راحت میباشد.

 width=

دسته‌بندی: اخبار فن آوری