آخرین بروز رسانی: 16ام آذر, 1400

جدیدترین جزئیات هدست بلوتوث وانپلاس z

جزئیات بیشتری در مورد هدست OnePlus Bullets Wireless Z مشخص […]

جزئیات بیشتری در مورد هدست OnePlus Bullets Wireless Z مشخص شده است. مطابق با یک نشت مشهور ، هدست بلوتوث وانپلاس از عمر باتری و همچنین کمبود تأخیر و مقاومت در برابر آب برخوردار خواهند بود. از هدست بلوتوث جدید باید در تاریخ 14 آوریل در کنار تلفن های جدید OnePlus 8 رونمایی شود (اما هنوز این مورد تایید نشده است).

هدست وان پلاس Z دارای 20 ساعت عمر باتری قابل توجه خواهد بود -بیشتر از 14 ساعت که در Bullets Wireless 2 بود .آنها همچنین از نسخه Warp Charge پشتیبانی می کنند ، که تنها در 10 دقیقه ارزش 10 ساعت انرژی را تأمین می کند (مدل قدیمی نیز دارای این ویژگی بود )

قیمت هدست وان پلاس z

به نظر می رسد تاخیر Bluetooh به 110ms کاهش می یابد که بالاتر از زمان تاخیر 144 میلی متری اپل AirPods Pro است. هنوز مشخص نیست که وان پلاس از چه کدکی در هدست بلوتوث وانپلاس استفاده خواهد کرد – این شرکت از لحاظ تاریخی از رمزگذارهای aptX Qualcomm استفاده کرده است ، اما LHDC محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

Bullets Wireless Z همچنین دارای IP55 است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است – اساساً ، آنها می توانند در باران و عرق آسیبی نبینند . آنها در چهار رنگ موجود خواهد بود که قبلاً به بیرون درز کرده و به رنگ های آبی،سفید،سبز و مشکی .

دسته‌بندی: اخبار فن آوری