آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2018

بهترین گوشی های Xiaomi در سال 2018

mi mix 2

شیائومی یک تولید کننده گوشی های هوشمند است که روز به روز در حال رشد است، گرچه حضور آن در خارج از آسیا محدود است. این شرکت در حال حاضر پنجمین و بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند در سراسر جهان است،این شرکت دستاوردهای قابل توجهی در این مورد بدست آورده است در خالی که این مارک تنها سه سال پیش فروش تلفن های خارج از چین خود را آغاز کرده است.

قابل توجه است، قطعا، و به نظر می رسد Xiaomi تنظیم کرده است تا پا به پا با اپل و سامسونگ در بالاترین سطح از بازار گوشی های هوشمند قرار گیرد. این شرکت در اواخر سال گذشته بر سامسونگ غلبه کرد و خود را به عنوان بزرگترین نام تجاری اسمارت فون در هند تبدیل کرد و به آرامی به بازارهای اروپایی راه پیدا می کند.

در حالی که بسیاری ممکن است این نام را شنیده باشند، گوشیها هنوز  در غرب شناخته شده نیست. Xiaomi شهرت خوبی برای ساخت ابزارهایی دارد که ارزش بسیار خوبی دارند . اگر شما علاقه مند به گرفتن یک گوشی Xiaomi یا فقط علاقه مند به نام تجاری هستید، این گوشی هایی هستند که باید درباره آنها بدانید.

Xiaomi Mi Mix 2S

می میکس 2s

رونمایی شده در مارس 2018 : Mi Mix 2S اولین پرچمدار Xiaomi در سال 2018 است. گوشی همان طراحی زیبایی را همانند Mi Mix 2 سال گذشته دارد، اما ارتقاء کلیدی هم در قسمت های سخت افزار و نرم افزار دارد. Mi Mix 2S توسط آخرین کوالکام 10nm Snapdragon 845 ساخته شده است و دارای 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باندهای LTE جهانی است.

همچنین  یک مدل با 6 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایت نیز دارد، اما این مدل ها اتصال جهانی LTE را ارائه نمی دهند. نکته برجسته Mi Mix 2S، دوربین دوگانه در عقب است و گوشی دارای دو سنسور تصویر 12 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی 12MP یک سنسور سونی IMX 363 است و دارای پیکسل 1.4 میکرون می باشد، در حالی که سنسور ثانویه توسط سامسونگ ساخته شده و به عنوان یک لنز تله فوتو استفاده می شود.

دوربین اصلی آن  ممکن است بهترین دوربین در بین گوشی های شیائومی که تا به حال تولید شده باشد ، و DxOMark به آن نمره 97 می دهد، فقط چند نکته آن پایین تر از Pixel 2 XL است. گوشی در شرایط نور روز خود را حفظ می کند، اما در حالت های عکسبرداری با نور کم عکس این دوربین واقعا درخشان است. بسیاری از این ویژگی ها توسط مشخصه های جدید AI که به دوربین متصل می شوند قابل دسترسی است، که این قابلیتها انتخاب بهترین حالت عکسبرداری بر اساس شرایط روشنایی می باشد.

 Xiaomi Mi Mix 2S: سخت افزار عالی و نرم افزار بسیار بهبود یافته است

ویژگی های AI نیز در حالت پورتره نیز گسترش می یابند، به شما این امکان را می دهد که شدت تار شدن پس زمینه را تنظیم کنید . از نظر نرم افزار ، Mi Mix 2S اولین تلفن Xiaomi است که با Android 8.0 Oreo  از جعبه خارج شده است. این آخرین ورژن  MIUI – MIUI 9.5 را ارائه می دهد و این رابط کاربری به طور کلی احساس راحتی بیشتری  میدهد.

با MIUI 9.5، شما همچنین می توانید تنظیمات و برنامه ها را از یک گوشی آندروید قبلی یا با استفاده از حساب Google خود بازیابی کنید. قبلا شما محدود به انتخاب گزینه های بازگردانی از حساب اکانت شیائومی خود بودید – و این حرکت باعث می شود MIUI یک گزینه جذاب تر برای مشتریان در بازارهای غربی باشد.

این گوشی در هفته اول ماه آوریل در چین عرضه خواهد شد و مدل پایه برای فروش معادل 540 دلار عرضه خواهد شد. نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، هزینه 640 دلار را به ارمغان می آورد و تا کنون، در دسترس بودن آن در خارج از بازار خانه Xiaomi ذکر نشده است. اما با داشتن نام تجاری که به شدت در بازارهای جهانی گسترش می یابد، Mi Mix 2S باید ماه های آتی خود را خارج از چین ارائه کند.

ادامه دارد…..

دسته‌بندی: اخبار فن آوری