آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

بررسی تخصصی MI 6

بررسی تخصصی MI 6

 width=

  • Qualcomm Snapdragon 835
  • 6 گیگابایت رم LPDDR4x
  • صفحه نمایش 5.15 اینچ
  • صفحه 3D چهار طرف خمیده

تبلور تجربه هفت ساله:

گوشی MI6 یکی از پیشرفته ترین گوشیهای شیائومی از نظر کارائی میباشد.خیلی از اولین بارها را شرکت شیائومی با MI6 تجربه کرده است.اولین استفاده از چیپست قدرتمند کوالکام اسنپ دراگون 835 با رم 6 گیگی.اولین گوشی هوشمند 5.15 اینچی که دارای دوربین دوگانه با زوم دیجیتالی 10X است و همچنین اولین گوشی که از صفحه 3D خمیده در چهار طرف گوشی بهره میبرد.Mi6 نتیجه پیشرفت مستمر ،یادگیری از شکستها و اشتباهات و هرگز تسلیم نشدن است.

 width=

 width=

طراحی هوشمندانه دوربین:

این دوربین عکسهای حرفه ای می اندازد و دارای زوم اپتیکال فوق پیشرفته میباشد.به علاوه لنز واید تحسین بر انگیز و لنز تله با OIS  4-axis 

  • 4-axis optical image stabilization
  • 12MP wide-angle lens
  • 12MP telephoto lens

 width=

 width=

 width=

 width=

زوم اپتیکال 2x فشرده بدون از دست رفتن پرسپکتیو عکس

وقتی یک عکس از منظره زیبا میگیرید با زوم کردن روی عکس،پیکسلهای عکس بهم نمیریزد.با زوم دیجیتال 10X شما میتوانید از یک درخت خیلی دور عکس بگیرید درحالی که برگهای درخت را به وضوح میبینید.

MI6 دارای دوربینی است که عکس پانورامای فوق العاده می اندازد و استفاده از زوم اپتیکال 2x جزئیات بیشتری از عکس را به شما میدهد.

 width=

 width=

4x تثبیت کننده تصویر برای عکسهای ورزشی و متحرک

Mi 6 از تکنولوژی 4axis OIS استفاده میکند و حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب سنج مسئول تشخیص حرکت در 8 جهت میباشند.یک میکرو موتور جایگاه لنز را تغییر میدهد.

 width=

ضبط تصاویر با کیفیت فوق العاده 4K

گوشی شیائومی MI6   ویدیوهای با کیفیت ظبط میکند و تصویری واضح با جزئیات بیشتری به شما ارائه میدهد.فیلم برداری4K  این گوشی در حرکت فوق العاده است و مناسب برای تصویربرداریهای ورزشی است.

ترکیب قدرتمند اسنپ 835 و رم اجرایی 6 گیگابایت

اسنپ دراگون 835 از تکنولوژی 10 نانومتری استفاده میکند.با ابعادی به اندازه یک سکه 3 میلیون ترانزیستور را در خود جای داده است.این چیپست جدید 35 درصد کوچکتر از قبل و 25 درصد کاهش مصرف دارد.رتبه انتوتو آن 184292 میباشد.

  • clock speed of 2.45GHz
  • 6GB LPDDR4x RAM
  • 64GB / 128GB ROM

 width=

چیپ گرافیکی ADRENO 540 با باورنکردنی ترین و باللاترین کیفیت گرافیکی

وقتی متوجه میشوید که MI 6 از پس تمامی بازیهای 3D برمی آید متعجب خواهید شد.بیشتر گوشیهای هوشمند مدرن توانایی ایجاد 30 فریم بر ثانیه در بازیهای 3D را دارند.چیپ گرافیکی Adreno 540 25 درصد افزایش کارایی دارد و تمامی بازیهای پیشرفته 3D را ساپورت میکند با ایجاد 63 فریم بر ثانیه .

 width=

صفحه نمایش 5.15 اینچی مناسب برای تمامی کارهای بصری شما

تجربه تولید کننده گوشی MI MIX و تلوزیونهای شیائومی نباید شما را در تولید صفحه Mi 6 نا امید کند.استفاده از فیلتر آبی برای استفاده از گوشی در شب  همچنین فیلترهایی که رنگها را به صورت طبیعی نمایش میدهد و وب گردی،کتاب خوانی و تماشای فیلم را برای شما لدت بخش میکند.

  • 600 nit brightness
  • 94.4% NTSC
  • 1920×1080 resolution
  • 428ppi

 width=

 width=

حالت شب با کاهش نور تصویر در حدود 1nit

بیشتر مردم علاقه مند به استفاده از گوشیهای خود در رختخواب قبل از خواب میباشند اما نور پس زمینه زیاد گوشی چشم آنها را دچار مشکل میکند.گوشی شیائومی MI 6 از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی تنظیم نور پس زمینه استفاده میکند.

بهترین حالت نوردهی صفحه در موقعیتهای متفاوت

Mi 6 با جدیدترین تکنولوژی هوشمند تنظیم نور پس زمینه بهترین نور را با فضای اطراف شما هماهنگ میکند و واضح ترین تصویر را در نورهای مختلف به شما ارائه خواهد داد.

 width=

قدرت بالای سیگنال وای فای با  dual band Wi-Fi

MI6 اولین گوشی هوشمندی است که از وای فای 2*2 Dual -band استفاده میکند با این تکنولوژی جدید با افزایش فاصله از روتر سرعت اینترنت شما کم نمیشود.

بهترین چیپست به کار رفته

چیپست 10 نانو متری جدید کوالکوم از نظر سایز کوچک شده است اما  کارایی آن افزایش پیدا کرده است و همچنین مصرف باطری آن کاهش پیدا کرده است.این گوشی همراه با MIUI 8 در حدود 25 درصد در مصرف باطری صرفه جویی میکند.

نسخه منحصر به فرد Mi6

گوشی شیائومی MI 6 دارای نسخه منحصر به فردی نیز هست که دارای جنس بدنه تمام سرامیک و دارای طلای 18 عیار اطراف قاب دوربینها و دور سنسور اثر انگشت آن میباشد

 width=

 width=

 width=

 width= width= width= width=

دسته‌بندی: اخبار فن آوری