آخرین بروز رسانی: 2ام خرداد, 1397

اولین تیزر گوشی هوشمند بازی Black Shark، یک گوشه ی خمیده را نشان می دهد

اولین تیزر گوشی هوشمند بازی Black Shark، یک گوشه ی خمیده را نشان می دهد

ما مشتاقانه منتظر شنیدن بیشتر در مورد گوشی  هوشمند  بازی کوسه سیاه هستیم. این یک شرکت تحت حمایت تولید کننده بزرگ چینی شیائومی است که قصد دارد یک گوشی هوشمند مبتنی بر بازی را برای رقابت با تلفن نسل اول Razer عرضه کند.

این تلفن در حال حاضر در دو معیار مشخص شده است و یک دعوت نامه برای یک رویداد در 13 آوریل در پکن، چین فرستاده شده است. آخرین بخش اخبار درباره کوسه سیاه، یک تیزر است که یک ماسک را در گوشه ای از گوشی قرار داده است و بدنه یک گوشی هوشمند را با گوشه ای بزرگ و منحنی  نشان می دهد، و علارقم شکل ظاهری گوشی Razer است.

xiaomi black shark

یک کلید پاور  در سمت چپ آن وجود دارد، اما هیچ دکمه تنظیم صدا وجود دارد، بنابراین ما انتظار داریم که دکمه تنظیم صدا در طرف مقابل دستگاه باشد. در مقابل، ما دیده ایم بسیاری از سازندگان تلفن چینی دکمه های قدرت و دکمه های حجم را در همان طرف قرار داده اند. تیزر به ‘متولد شد برای رقابت’ ترجمه شده است و قرار دادن عکس یک شمشیر باز با ماسک مخصوص در کنار این گوشی نشان میدهد این گوشی مناسب انجام بازی میباشد.

این گوشی شگفت انگیز دارای  Snapdragon 845 است و ممکن است بین 6 تا 8 گیگابایت RAM داشته باشد و امیدواریم که 256 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیارتان قرار دهد تا تمام این بازی ها را به راحتی انجام دهد. ما همچنین انتظار داریم که یک نمایشگر با پشتیبانی از نرخ بازخوانی 120Hz و پشتیبانی از HDR باشد.  ما بیشتر درباره سخت افزار این دستگاه  نمی دانیم.هیجان ما اجازه نمیدهد تا منتظر بمانیم تا در 13 آوریل اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع بشنویم.

دسته‌بندی: اخبار فن آوری