آخرین بروز رسانی: 23ام آبان, 1397

وان پلاس 7 این گونه خواهد بود

وان پلاس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چینیست […]

وان پلاس یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چینیست که در طول مدت زمان کوتاه آغاز فعالیت خود توانسته با عرضه اسمارتفون های منحصربفرد و قدرتمند نظر همگان را به خود جلب کند.

البته شرکت های اوپو و ویوو نیز دیگر کمپانی های هم برند وان پلاس هستند که توانستند گوشی های هوشمند نوآورانه ای را معرفی و عرضه کنند. البته وان پلاس در تلاش است با ارائه محصولاتی قابل توجه بر محبوبیت برند خود بیافزاید. در حالی که اخیرا وان پلاس 6تی را شاهد بودیم که وارد بازار شده و حتی استقبال فوق العاده ای در فروش نسبت به وان پلاس 6 پیدا کرده، به تازگی تصویر رندر شده نسل بعدی گوشی هوشمند وان پلاس منتشر شده است.

وان پلاس 7وان پلاس 7

وان پلاس 7 با نمایشگر کاملا بی حاشیه

اسمارتفونی که انتظار می رود با مشخصات قابل توجهی همراه باشد. در تصویر انتشاریافته این گوشی هوشمند به صفحه نمایش کاملا بدون بریدگی و با دوربین سلفی زیر نمایشگر همراست و در بخش عقب نیز دوربین سه گانه در قسمت وسط جای گرفته است.سنسور اثرانگشت نیز همانند وان پلاس 6تی در زیر نمایشگر جای دارد. یکی از نکات جالب توجه پشتیبانی فناوری شبکه 5G است که در صفحه نمایش پیداست. البته پیشتر مشخص شد وان پلاس 7 گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5G نخواهد بود.

از مشخصات احتمالی وان پلاس 7 باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه 12، 24، 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پردازنده اسنپدراگون 8150 اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند مشخص شود شرکت چینی برای نسل بعدی پرچمدار خود چه برنامه ای در سر دارد.

منبع