آخرین بروز رسانی: 22ام مهر, 1400

بهترین هدفون های بی سیم چینی در سال 2021

دوران هدفونهای سیمی به سرعت در حال اتمام است . […]

دوران هدفونهای سیمی به سرعت در حال اتمام است . امروزه به لطف پیشرفت روزافزون فناوری ، هدفون های بی سیم راحت تری داریم . اگر از طرفداران این هدفون های بی سیم هستید ، این مقاله بهترین راهنمای شماست . در اینجا بر برخی از بهترین ایربادهای بی سیم چینی 2021 اشاره می کنیم . به خواندن ادامه دهید .

هدفون بی سیم: از اختراعات شگفت انگیز در این مرحله جدید از فناوری روز دنیاست

محصولات صوتی بی سیم در حال حاضر محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته دارند. مردم به سرعت به سمت این پخش کننده های موسیقی فوق العاده متمایل می شوند تا با اتصال بدون سیم ، تجربه صدای استثنایی را به دست آورند. علاوه بر این ، این محصولات از نظر کیفیت صدا و مدیریت باتری نیز بسیار بهتر هستند .

در حالی که مارک های شناخته شده جهان مانند اپل ، سامسونگ و SONY بر بازار تسلط دارند ، مارک های مختلف چینی نیز به این فضا می رسند . در دوران اخیر ، شرکت های چینی پیشرفت باورنکردنی را در عصر جدید فناوری صوتی نشان داده اند .

هدفون های بی سیم مارک دار :

در حال حاضر ، ما دارای هدفون های بی سیم رده بالا مانند Apple AirPods Pro و SONY WH-1000XM3 هستیم. آنها با ترکیب باورنکردنی کیفیت صدا با محوریت شنوایی و سایر مشخصات درجه یک ، نقطه عطفی طلایی را ایجاد می کنند .

اما ارزش بالای آنها از انگیزه خرید آنها کاسته است. بسیاری از محصولات جایگزین این مارک ها دارای برچسب قیمی بالای 300 دلار هستند. با کمال تعجب ، برخی از آنها حتی نزدیک به 1000 دلار قیمت دارند .

اگر به فکر کنار گذاشتن ایده هدفون بی سیم هستید (با توجه به این ارقام قیمت) ، لحظه ای صبر کنید. خوشبختانه این بازار شامل تعدادی از مارک های چینی است که گزینه های مقرون به صرفه ای برای هدفون های HiFi ارائه می دهند .

این مارک های ارزان قیمت چیزی کمتر از مارک های گران قیمت ، یعنی اپل و SONY ندارند . این تولیدکنندگان چینی نیز هدفون های بی سیم با کیفیت صدای مناسب ، عمر باتری طولانی مدت ، عملکرد صدای دلپذیر و کیفیت ساخت برتر ارائه می دهند .

بهترین ایرباد های بی سیم چینی 2021

بنابراین ، بدون هیچ گونه صحبت اضافی ، بیایید در لیست بهترین هدفونهای بی سیم چینی که می توانید در سال 2021 خریداری کنید ، وارد شوید .

هدفون بی سیم OnePlus Buds Pro:

OnePlus Buds جدیدترین هدفون بی سیم در بین بهترین ایربادهای بی سیم چینی 2021 است که دارای بهترین ویژگی ها است. این ایرباد 151.99 دلار قیمت دارد و همراه با گوشی هوشمند OnePlus Nord 2 عرضه شد. ایرباد دارای سنسور لمسی بزرگ برای کنترل حرکات و بهترین طراحی است. ایرباد ها دارای دو رنگ سفید و مشکی هستند .این ایرباد می تواند به راحتی و سریع بین دستگاه ها جابجا شود .

ایربادهای OnePlus دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب هستند ، به این معنی که می تواند چند قطره آب را کنترل کند . شارژ سریع و باتری عالی هدفون به کاربر اجازه می دهد تا 10 ساعت با 10 دقیقه شارژ از هدفون استفاده کند. برای شارژ کامل هدفون 90 دقیقه زمان نیاز است و می تواند در هر چرخه حدود 27-28 ساعت دوام بیاورد .

هدفون بی سیم Honor Earbuds 2 SE:

ایربادهای جدید Honor با سری Honor 50 عرضه شد. Earbuds 2 SE از یک بلندگوی 10 میلی متری بزرگ استفاده می کند. دارای یک دیافراگم کامپوزیت پلیمری برای دستیابی به بالانس سه فرکانسی بالا ، میانه و پایین . همچنین ،میتوانید جزئیات صدای ساز را برجسته کنید ، و کیفیت صدا را خالص تر کنید .

بدنه اصلی هدست دارای طراحی ارگونومیک سه بعدی بیونیک است. به طور استاندارد با سه اندازه مختلف گوشگیر سیلیکونی نرم عرضه می شود. این گوشگیرها تأثیر کاهش نویز دستگاه را تا حد زیادی تضمین می کنند.

شایان ذکر است که Earbuds 2 SE همچنین از سه عملکرد پشتیبانی می کند: کاهش نویز فعال ، کاهش نویز تماس و انتقال شفاف صدای محیط ، و می تواند در برابرصدای باد مقاومت کند .

با این ایرباد می تواند در انواع محیط های پر سر و صدا به راحتی صحبت کنید . پس از ده ها هزار تصحیح داده های قالب گوش ، یک تجربه پوشیدن پایدار و راحت را به ارمغان می آورد. با باتری عالی ، هدفون می تواند با یک بار شارژ حدود 8 ساعت کار کند .

هدفون بی سیم Xiaomi Redmi Buds Pro:

هدفون های جدید دارای قاب شارژ بیضی شکل در رنگ سیاه و سفید هستند. مقامات این شرکت می گویند که هدفون از کاهش نویز 35 دسی بل پشتیبانی می کند. همچنین ، آنها تاخیر فوق العاده کم 69 میلی ثانیه را ارائه می دهند. این تأخیر کم به گیمرها کمک می کند و یک افزودنی عالی برای هدفون است. در حال حاضر ، این ایرباذزها قادر به اتصال با دو گوشی هوشمند هستند . کاربران می توانند به راحتی بین دستگاه ها جابجا شوند .

هدست Redmi AirDots 3 Pro علاوه بر مجهز بودن به 3 میکروفون برای کاهش نویز ، از تاخیر کم تا 69 میلی ثانیه نیز پشتیبانی می کند که تجربه خوبی را برای بازی به ارمغان می آورد. این هدست مجهز به یک واحد پویا کامپوزیت 9 میلی متری است که توسط آزمایشگاه صدای شیائومی تنظیم شده است.

عمر باتری این هدست 6 ساعت است و عمر باتری آن تا 28 ساعت است. در عین حال ، جعبه شارژ از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. به گفته این مقام ، عملکرد 69ms بازی با تاخیر کم باید با پروتکل Bluetooth 5.2 ترکیب شود و در حال حاضر با تلفن های همراه مانند Redmi Note 10 Pro سازگار است.

هدفون بی سیم Fiil CC Pro Wireless Earbuds:

Fiil CC Pro دارای فناوری کاهش نویز ترکیبی دوگانه ، مجهز به سیستم تنظیم سر و صدای هوشمند FIIL MAF (My Audio Filter) ، پشتیبانی از حالت کاهش نویز ، حالت گوش دادن همزمان ، حالت باز و حالت سر و صدای ضد باد برای دستیابی به بهترین اثر کاهش نویز در حالت های مختلف است. سناریوها رسماً اعلام شده است که FIIL CC PRO می تواند تا 39 دسی بل سر و صدای محیطی را جبران کند و به کاربران این امکان را می دهد تا حدود 98 درصد از تاثیر نویز را در محیط اطراف نادیده بگیرند. همچنین از عملکرد کاهش نویز تماس ENC ، از طریق هماهنگی 3 میکروفون ، تشخیص دقیق صدای انسان ، صدای محیط و صدای باد و ارائه جلوه های واضح تماس پشتیبانی می کند.

هدفون را می توان به مدت 5 دقیقه در جعبه قرار داد و می توانید به مدت 1 ساعت به موسیقی گوش دهید. در حالت شارژ کامل ، عمر باتری حالت موسیقی هدفون 6.5 ساعت و عمر باتری گوش دادن به موسیقی در حالت کاهش نویز 5.5 ساعت است و با جعبه شارژ می توان 3.5 بار آنها شارژ کرد. عمر کلی باتری می تواند به 30 ساعت برسد.

هدفون بی سیم Xiaomi FlipBuds Pro:

Xiaomi FlipBuds Pro دارای سه میکروفون ، جلو ، تغذیه عقب و تماس است. همچنین دارای اولین تراشه صوتی بلوتوث Qualcomm QCC5151 در جهان است. این دستگاه می تواند صداهای محیطی خارجی را بطور دقیق پردازش کرده و هنگام جداسازی نویز ، نویز را به طور دقیق حذف کند. صدای زنده ، دریافت تماس واضح این هدفون قابلیت کاهش نویز تا 40dB را دارد و از عملکردهایی مانند حالت شفاف پشتیبانی می کند.

هنگامی که ANC را خاموش می کنید ، هدفون بی سیم شیائومی Xiaomi FlipBuds Pro دارای عمر باتری 7 ساعت است. هنگامی که حذف نویز را روشن می کنید ، به 5 ساعت کاهش می یابد. کل دستگاه به همراه جعبه شارژ مورد استفاده قرار می گیرد و 28 ساعت پس از خاموش کردن کاهش نویز و 22 ساعت پس از روشن کردن کاهش سر و صدا دوام می آورد. این جعبه شارژ از رابط نوع C استفاده می کند و از پروتکل شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند. شارژ کامل هدست تنها 35 دقیقه زمان می برد .

هدفون بی سیم Blackview AirBuds 5 Pro:

Blackview AirBuds 5 Pro با فناوری حذف نویز با سه میکروفون عرضه می شود. حتی در محیط های شلوغ مانند رستوران یا وسایل حمل و نقل عمومی می تواند صدای کاربر را به وضوح بگیرد. هدفون می تواند سطح نویز را تا 35 دسی بل کاهش دهد.

حذف نویز فعال یک فناوری بسیار سمج است. در مورد BlackView AirBuds 5 Pro ، فعال کردن سیستم ANC عمر باتری هدفون را چهار ساعت کاهش می دهد. با حذف نویز ، مدل می تواند 20 ساعت کار کند. اگر ANC را خاموش کنید ، عمر باتری به 24 ساعت افزایش می یابد. حداکثر استقلال در حالت آماده به کار 130 ساعت است.

ماژول ها را می توان در 3 ساعت به طور کامل شارژ کرد. شارژ سریع به شما این امکان را می دهد تا در مدت 5 دقیقه به 3 ساعت عمر باتری برسید. به هر حال ، BlackView AirBuds 5 Pro از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

QCY M10 TWS Earbuds :

QCY یک نام تجاری امیدوار کننده در صنعت هدفون های بی سیم است. هنوز پیروان خود را ناامید نمی کند زیرا این شرکت مجموعه ای از محصولات متفکرانه را در خود جای داده است. QCY بیش از یک دهه است که دستگاه های صوتی ارزان HiFi را به بازار عرضه می کند.

از نظر هدفون QCY M10 ، دارای مشخصات بسیار خوبی است. این هدفون بی سیم تمام زنگ ها و سوت هایی را که از یک دستگاه ساخته شده توسط شیائومی انتظار دارید به پایان می رساند. شما از صفحه لمسی شگفت انگیز ، اتصال قوی بلوتوث 5.0 ، طراحی عالی برای حذف نویز و جذاب برخوردار خواهید بود. علاوه بر این ، هدفون QCY M10 به دلیل قرار گرفتن در معرض صدای فراگیر . علاقه مندان به بازی ترجیح خاصی به آن دارند.

VIVO TWS 2:

Vivo TWS 2 Earphone همچنین جای خود را در Best Earbuds Wireless Chinese 2021 می گیرد. با طراحی آنتن جدیدی که در هدفون ارائه می شود ، ثبات اتصال بی سیم 20 درصد افزایش می یابد.

VIVO TWS 2 جدید با عمر باتری عالی 30 ساعت عرضه می شود. اگر می خواهید حذف نویز را روشن کنید ، حدود 4.5 ساعت باتری دریافت می کنید. علاوه بر این برای شارژ کردن هدفون های بی سیم ، شارژر سریع دریافت می کنید. این به شما این امکان را می دهد که فقط با 15 دقیقه شارژ حدود 4 ساعت از هدفون استفاده کنید.

انتخاب شما چیست؟

با جمع بندی لیست بهترین هدفونهای بی سیم چینی 2021 ، لازم به ذکر است که همه محصولات فوق العاده برای عملکرد عالی ساخته شده اند. آنها برخی از ویژگی های برجسته صنعت را برای اطمینان از ارزش کامل شما در برابر پول به دست آمده خود ارائه می دهند.

علاوه بر این ، همه این دستگاه ها دارای ویژگی هایی هستند که مناسب همه کاربران است. آنها دارای برچسب های قیمت متفاوت و در عین حال مقرون به صرفه هستند. برای یافتن محصول مورد علاقه خود می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. با توجه به نسبت قیمت و عملکرد ، از هیچ تجهیزاتی به هر قیمتی ناامید نخواهید شد. سریعاً به سایت بارسل www.barsel.ir بروید تا انتخاب خود را قبل از گران شدن سفارش دهید. همچنین فروشگاه اینترنتی بارسل جدیدترین هدفونهای بی سیم را به شما ارائه خواهد داد مانند جدید ترین و بهترین ایرباد حال حاضر شیائومی Mi Air 3 pro

لطفا تجربیات خود را در رابطه با هدفونهای جدید بی سیم با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا ما نیز از تجربه های مفید و پیشنهاد و انتقادات شما کمال استفاده را ببریم