آخرین بروز رسانی: 7ام دی, 1400

خلاصه شایعات سری شیائومی 12 و ساعت شیائومی Watch S1:

غول گوشی‌های هوشمند چینی شیائومی رویدادی را در 28 دسامبر […]

غول گوشی‌های هوشمند چینی شیائومی رویدادی را در 28 دسامبر برای معرفی سری گوشی‌های پرچمدار مورد انتظار خود، شیائومی 12 و ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 1 برگزار کرده است. سری Xiaomi 12 برای مدتی در مرحله لو رفتن بود و بیشتر جزئیات آن مشخص شده است. به طوری که اخیراً لی جون، مدیر عامل شرکت . ویدیویی از قفل شدن جعبه گوشی با چندین قفل کلید به اشتراک گذاشت تا از هر گونه نشت بیشتر جلوگیری شود. از سوی دیگر، Watch S1 چند بار مورد تمسخر قرار گرفت.

امروز، ما در حال جمع‌آوری تمام جزئیاتی هستیم که تاکنون در مورد سری ۱۲ شیائومی و Watch S1 آینده یاد شده است. بیایید نگاهی بیندازیم.

خلاصه شایعات سری 12 شیائومی: چه انتظاری باید داشت ؟

گفته می شود که شیائومی چندین مدل در سری ۱۲ شیائومی دارد. شایعات نشان می دهد که این شرکت ممکن است شیائومی 12، 12 ایکس، 12 پرو و ​​12 اولترا را عرضه کند. با این حال، اخیراً تأیید شد که همه دستگاه‌ها در رویداد 28 دسامبر به کار نخواهند رفت. گزارش شده است که شیائومی ممکن است Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12X را روانه بازار کند . در حالی که Ultra را برای عرضه در سال 2022 نگه می دارد. اما، جزئیات Xiaomi 12X بسیار محدود است و ممکن است در رویداد اخیر به پایان برسد یا اصلا نباشد. . با این اوصاف، بیایید نگاهی به جزئیات وانیل 12 و 12 پرو بیندازیم.

صفحه نمایش و طراحی :

انتظار می رود که سری ۱۲ شیائومی با طراحی جدید به خصوص در قسمت پشتی عرضه شود. قسمت‌های جلویی تنها تغییرات کمی خواهند داشت،.مانند جابجایی سوراخ پانچ جلو به وسط بالا به جای موقعیت چپ آن که در Xiaomi Mi 11 سال گذشته مشاهده شد. این بار، شیائومی با طراحی تمیزتر با جزیره دوربین همراه خواهد شد. که به صورت عمودی قرار داده شده است.

صفحه نمایش گوشی شیائومی 12

شیائومی 12 با صفحه نمایش 6.28 اینچی AMOLED با سوراخ مرکزی با وضوح Full-HD+ عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، 12 Pro دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی سامسونگ E5 AMOLED LTPO کمی بزرگتر با وضوح 2k (1440 x 3200 پیکسل) خواهد بود. انتظار می‌رود این دو دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و عمق رنگ 10 بیتی باشند.

افشای اخیر نشان داد که نمایشگر شیائومی 12 گواهی DisplayMate A+ را دریافت کرده و دارای محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. این گوشی ها با نسبت تصویر 20:9 و طراحی با حاشیه نازک عرضه خواهند شد.

دوربین های شیائومی 12 و 12 پرو :

همانطور که قبلاً گفته شد، این تلفن ها دارای یک ماژول دوربین عمودی با سیستم دوربین سه گانه هستند. مدل وانیلی دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی است . در حالی که مدل پرو دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین گوشی شیائومی 12

پیش‌بینی می‌شود که این دو با یک لنز سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه شوند. از ویژگی های دوربین این گوشی ها می توان به سنسور دیافراگم f/1.9 و 115 درجه FOV روی لنز فوق عریض اشاره کرد.

سخت افزار و نرم افزار :

انتظار می‌رود که این دو با جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC مجهز شوند. این گوشی با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 جفت خواهد شد. گفته می شود شیائومی 12 پرو دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است. در حالی که وانیلی 12 دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی محدود به فناوری شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. در صورتی که شیائومی 12 ایکس در این رویداد قرار بگیرد . گفته می‌شود که مجهز به چیپست اسنپدراگون 870 خواهد بود.

سخت افزار گوشی شیائومی 12

12 و 12 پرو دارای پشتیبانی از شارژ بی سیم و معکوس با شارژ بی سیم 30 واتی در مدل وانیلی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی در مدل پرو خواهند بود. به تازگی تایید شده است که این سری با بلندگوهای تنظیم شده Harmon Kardon عرضه می شود. Pro دارای یک راه اندازی چهار بلندگو خواهد بود، در حالی که، وانیلی دارای یک تنظیم بلندگوی استریو است. مدل Pro دارای یک سیستم کنترل دمای مایع خنک‌شده با اتاق بخار است. جالب اینجاست که این گوشی ها دارای تراشه داخلی Surge P1 شیائومی هستند که گفته می شود برای مدیریت انرژی مفید است.

شیائومی 12 اولین سری گوشی‌های هوشمند شیائومی خواهد بود که با رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌شود. شیائومی همچنین فردا نرم افزار MIUI 13 را منتشر خواهد کرد و بر اساس سیستم عامل اندروید 12 برای سری 12 شیائومی خواهد بود. همانطور که توسط شرکت فاش شده است، ویژگی هایی مانند پشتیبانی از رم مجازی، ثبات بهتر و باگ های کمتر را به همراه خواهد داشت.

قیمت، انواع رنگ، و در دسترس بودن :

این سری به طور رسمی در این رویداد منتشرشود و انتظار می رود از هفته اول یا دوم ژانویه 2022 به فروش برسد. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که شیائومی 12 ممکن است با قیمت اولیه 3699 یوان (580 دلار) عرضه شود.

یک منبع آگاه شناخته شده فاش کرد که شیائومی 12 ممکن است با قیمت 4299 یوان (675 دلار) عرضه شود، در حالی که قیمت پرو ممکن است 4999 یوان (
785 دلار) باشد. شیائومی 12X با قیمت 3499 یوان (550 دلار) شروع خواهد شد.

رنگ گوشی شیائومی 12

رندرهای شیائومی 12 پرو اوایل امروز فاش شد. این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و صورتی (نام رسمی نیست) دیده شد. تصاویر زنده سه مورد از این رنگ ها نیز سطحی بودند.

خلاصه شایعه ساعت Xiaomi Watch S1: چه چیزی را باید انتظار داشت؟

Watch S مجموعه ای کاملاً جدید از ساعت های هوشمند خواهد بود. ساعت هوشمند Watch S1 اولین ساعت هوشمند در خط تولید خواهد بود و از طراحی دایره ای بهره می برد. دارای بدنه فلزی و دکمه های فیزیکی خواهد بود. طبق یک پوستر اخیر، ساعت هوشمند دارای دو دکمه فیزیکی است.

این دکمه‌ها می‌توانند یک دکمه هوم و ورزشی یا یک دکمه اکشن مشابه شیائومی Mi Watch Revolve Active باشند. متأسفانه، هیچ گونه مشخصات صریحی از ساعت درز نکرده است. اما ما انتظار داریم که ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی بزرگ باشد. ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، ردیابی خواب، مقاومت در برابر آب و حالت‌های ورزشی، مشابه Mi Watch Revolve Active باشد.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه