آخرین بروز رسانی: 22ام اردیبهشت, 1401

نحوه خرید بهترین ماشین اصلاح برقی

روتاری یا فویل؟ با سیم یا بی سیم؟ خیس یا […]

روتاری یا فویل؟ با سیم یا بی سیم؟ خیس یا خشک؟ توصیه های تخصصی ما را بخوانید تا به شما کمک کند بهترین ماشین اصلاح برقی را برای خود و بودجه در نظر گرفته خود پیدا کنید.

بهترین ریش تراش های برقی در کوتاه ترین زمان به شما یک اصلاح تمیز می دهند . و همچنین پوست شما را صاف و بدون لک می کند. اما ریش تراش های برقی می توانند بسیار گران باشند . و همه آنها چنین اصلاح تمیز یا راحت را به شما نمی دهند.

به علاوه، مجموعه ای از ویژگی های اضافی برای انتخاب در هنگام خرید ماشین اصلاح وجود دارد. علاوه بر تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مدل فویل یا چرخشی را ترجیح می دهید . باید در نظر بگیرید که آیا به عملکرد شارژ سریع، شانه ریش یا مدلی که می توان در حمام استفاده کرد نیاز دارید.

نکات ما در زیر به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا یک ماشین اصلاح برقی می خواهید یا خیر. و اگر می خواهید، کدام نوع ماشین اصلاح با نیازهای شما مطابقت دارد.

جهت خرید ریش تراش برقی شیائومی S500 کلیک کنید

ریش تراش شیائومی S500 مجهز به 3 سر ریش تراش برقی شناور از جنس استیل ضد زنگ است.

این می تواند تناسب تیغه را با توجه به خطوط صورت، گردن و فک شما تنظیم کند.

بنابراین می تواند ریش شما را به راحتی و بدون درد بتراشد.

بهترین ماشین اصلاخ شیائومی

مزایا و معایب ماشین اصلاح برقی چیست؟

مزایا :

سرعت : در جدیدترین نظرسنجی مصرف کننده ها، 67 درصد از آنها گفته اند که استفاده از ریش تراش برقی سریع تر از تیغ خیس است.

راحتی : شما به آب یا ژل نیاز ندارید . بنابراین نیازی به حضور در حمام ندارید (اگرچه در صورت تمایل می‌توانید از بسیاری از ماشین‌های اصلاح برقی به صورت مرطوب نیز استفاده کنید). بنابراین اصلاح برقی کمتر کثیف است.

تعطیلات : می‌توانید ریش تراش را در چمدان دستی خود حمل کنید . و برخی از آن‌ها تا سه هفته شارژ می‌شوند، برای یک تعطیلات بدون برنامه ریزی یا سفر کاری.

معایب :

ریش تراش های برقی ممکن است گران باشند : اگرچه می توانید یک ماشین اصلاح برقی را با کمتر از یک میلیون تومان انتخاب کنید .یک ماشین اصلاح با ویژگی های اضافی می تواند بیش از 2 میلیون تومان قیمت داشته باشد. فویل ها یا هدها باید هر دو سال یا بیشتر تعویض شوند، که معمولاً 500 تا 1500 تومانبرای شما هزینه دارد .

به اندازه تیغ ریش تراش بازخورد ندارد ؟ آمارها نشان می‌دهد که بیشتر شما هنوز احساس می‌کنید که تیغ خیس ریش‌تراشی تمیزتر از ریش‌تراش برقی‌تان عمل می‌کند.

جهت خرید ریش تراش برقی شیائومی S700 کلیک کنید

ریش تراش برقی شیائومی S700 مجهز به یک موتور درایو مستقیم کم سر و صدای بالا است.

هنگامی که از آن برای اصلاح استفاده می کنید، نیازی به اصلاح مکرر ریش خود ندارید.

علاوه بر این، صدای بسیار کمی در حین کار دارد، بنابراین می تواند تجربه خوشایندی را برای اصلاح داشته باشید.

بهترین ماشین اصلاح شیائومی

چند نوع ماشین اصلاح برقی وجود دارد؟

ریش تراشهای فویل

ریش تراش های فویلی دارای سرهای مستقیمی هستند که از تیغه های نوسانی در زیر فویل سوراخ دار ریز برای کوتاه کردن موها استفاده می کنند. ریش تراش های برقی براون و پاناسونیک مانند برخی از مدل های شیائومی دارای سر فویل هستند.

شما می توانید پنج عنصر برش را روی سر یک ماشین اصلاح فویل بیابید. اما سه مورد از چهار عنصر معمولی تر است. هر چند عناصر برش بیشتر لزوماً به معنای تراشیدن دقیق تر نیست.

آزمایشات ما هیچ تفاوتی در عملکرد اصلاح بین ریش تراش های فویلی و چرخشی نشان نداده است . بنابراین تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک را انتخاب کنید واقعاً یک مورد ترجیحی شخصی است.

ریش تراش های چرخشی :

این نوع ریش تراش برقی معمولاً دارای سه سر دایره ای است که برای بلند کردن و سپس بریدن ته ریش توسط محافظ بیرونی و ثابت می چرخند. تمامی ریش تراش های برقی شیائومی و برخی از مدل های رمینگتون دارای سرهای چرخشی هستند.

سرهای یک ریش تراش چرخشی معمولاً به سمت داخل خم می شوند . که در اصل باید به شما امکان دهد تراشیدن اطراف خطوط صورت خود را آسان تر کنید.

نظرات در مورد اینکه کدام نوع بهترین است تقسیم شده است. تست‌های آزمایشگاهی ما مدل‌هایی از هر دو نوع را نشان می‌دهد که در اصلاح عالی هستند . و به اندازه کافی راحت هستند که توصیه بهترین خرید ما را به دست می‌آورند . بنابراین ما معتقدیم که این تا حد زیادی یک اولویت شخصی است.

ریش تراش های شارژی اصلی :

ریش تراش های شارژی اصلی را می توان در حالی که به برق وصل یا بی سیم وصل هستند استفاده کرد. اگر فراموش کرده اید که ماشین اصلاح خود را قبل از استفاده از آن شارژ کنید، گزینه ای مفید است.

ریش تراش های شارژی :

اکثر ریش تراش های دیگر، از جمله تمام مدل های «تر و خشک»، قابل شارژ هستند .و باید بدون سیم استفاده شوند. این به شما آزادی بیشتری برای حرکت در حین اصلاح می دهد . اما به این معنی است که نمی توانید در حین شارژ از آنها استفاده کنید. ریش تراش های برقی که می توانند به صورت مرطوب استفاده شوند، همیشه بدون سیم هستند . تا اطمینان حاصل شود که در حین حمام نمی توانید آنها را به برق وصل کنید.

ریش تراش های برقی :

ریش تراش های اصلی قابل شارژ نیستند و برای کار باید به برق وصل شوند. این روزها، مدل‌هایی که فقط از برق استفاده می‌کنند، معمولاً از ماشین‌های اصلاح اولیه و ابتدایی استفاده می‌کنند.

جهت خرید ریش تراش برقی شیائومی S100 کلیک کنید

ریش تراش برقی میجیا شیائومی S100 شکل جمع و جور دارد . بنابراین هنگام مسافرت می توانید آن را به راحتی با خود ببرید.

ظرفیت باتری بالایی دارد، بنابراین نیازی به شارژ آن در حین مسافرت ندارید.

علاوه بر این، ضد آب بودن آن به شما این امکان را می دهد که پس از استفاده، کل بدنه آن را بشویید.

بهترین ماشین اصلاح شیائومی

به چه ویژگی های ریش تراش باید توجه کنم؟

برخی از ریش تراش های برقی دارای یک اصلاح پاپ آپ هستند . که به این معنی است که برای تکمیل آرایش خود نیازی به تعویض وسایل ندارید. ممکن است مجبور باشید برای یکی از آن ها کمی بیشتر پول بپردازید . اما در وقت شما جلوی آینه صرفه جویی می کند . زیرا مجبور نخواهید بود توقف کنید و در اواسط روال خود به دنبال یک سری جداگانه بگردید.

اصلاح مرطوب و خشک :

این بدان معناست که ریش تراش برقی را می توان در حمام با فوم یا ژل نیز استفاده کرد. برای کسانی که پوست حساسی دارند، این ویژگی خوبی است که اگر مایل به جلوگیری از جوش یا تحریک هستید، باید به آن توجه کنید. اصلاح‌های مرطوب نیز کمی تمیزتر هستند.

شانه های ریش :

اگر می‌خواهید ریش یا سایر موهای صورتتان را حفظ کنید، به دنبال ریش‌تراشی باشید که دارای یک شانه باشد تا مدلهای مختلف ریش شما را حفظ کند.

ریش تراش های برقی ضد آب :

علاوه بر استفاده خشک، برخی از ریش تراش های برقی شارژی را می توان با ژل یا فوم اصلاح استفاده کرد. تئوری این است که این بهترین حالت را به شما می دهد – اصلاح مرطوب و خشک. حتی می توان برخی از آنها را زیر دوش گرفت – بنابراین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید .

اما همیشه قبل از خیس کردن ریش تراش، دستورالعمل ها را بخوانید، زیرا همه آنها برای استفاده در این روش مناسب نیستند.

نمایشگر شارژ :

برخی از ریش تراش های بی سیم رده بالا دارای نمایشگر دیجیتال شمارش معکوس هستند که به شما نشان می دهد چند دقیقه از زمان اصلاح باقی مانده تا نیاز به شارژ مجدد آن را داشته باشید.

سایر ریش تراش ها دارای چراغ ها یا نوارهای نشانگر سبز یا قرمز هستند تا به شما نشان دهند که ماشین اصلاح شما در حال شارژ شدن، شارژ کامل، میزان شارژ باقی مانده و اینکه آیا باتری نیاز به شارژ دارد یا خیر.

باتری :

ریش تراش های برقی با بهترین باتری ها قدرت کافی برای بیش از بیست اصلاح در حدود پنج دقیقه در هر زمان را فراهم می کنند، در حالی که بدترین ماشین هایی که ما آزمایش کرده ایم در نیمی از این زمان شارژ خود را از دست می دهند. همچنین باید به دنبال یک عملکرد مفید شارژ سریع باشید که می تواند در صورت از بین رفتن باتری در اواسط اصلاح مجددا بتواند به شما کمک کند.

شارژ سریع :

بسیاری از ریش تراش های بی سیم دارای ویژگی شارژ سریع هستند، بنابراین می توانید قبل از اینکه زیر دوش بروید، ریش تراش خود را به برق وصل کنید و پس از بیرون آمدن، ریش تراش برای شما آماده خواهد بود.

عملکرد هوشمند :

در سال 2017، فیلیپس اولین ریش تراش برقی هوشمند را در جهان معرفی کرد. از بلوتوث برای اتصال به یک برنامه گوشی هوشمند استفاده می‌کند که می‌تواند به شما بازخورد بی‌درنگ درباره تکنیک اصلاح شما ارائه دهد. هدف از این کار کمک به مقابله با مسائل تحریک پوستی مانند قرمزی، موهای زیر پوستی و درد است.

جهت خرید ریش تراش برقی شیائومی S500c کلیک کنید

بهترین ماشین اصلاح شیائومی

چگونه ریش تراش خود را تمیز کنم؟

اکثر ریش تراش های برقی برای از بین بردن موهای بریده شده و ذرات پوست نیاز به تمیز کردن دارند. شما می توانید این کار را به صورت دستی با مسواک زدن یا با ضربه زدن به ته ریش انجام دهید، اما همچنین خواهید دید که بسیاری از ریش تراش ها را می توان در زیر شیر آب تمیز کرد. همیشه قبل از خیس کردن ریش تراش، دستورالعمل ها را بخوانید، زیرا همه را نمی توان با این روش تمیز کرد.

ریش تراش های خود تمیز شونده :

برخی از ماشین های رده بالا دارای یک ایستگاه تمیز کننده هستند که ریش تراش شما را به طور همزمان تمیز می کند، روغن کاری می کند، خشک می کند و شارژ می کند. به سادگی ریش تراش خود را در واحد پایه قرار دهید و استراحت کنید.

اگرچه تمیز نگه داشتن اکثر ریش تراش ها چندان دشوار نیست، اما این ویژگی می تواند شما را از دردسر جدا کردن ماشین اصلاح برای تمیز کردن عمیق آن هر هفته یا بیشتر نجات دهد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر از گاهی کارتریج های تمیز کننده را تعویض کنید.

اصلاح بافت های مختلف مو :

از خطر خراش گرفته تا سوختگی با تیغ، اصلاح با مجموعه ای از مشکلات همراه است که همه مردان با آن مواجه هستند. اما برای کسانی که موهای زبرتر و فرفری‌تری دارند، که بسیاری از مردان سیاه‌پوست دارند، تراشیدن یک مشکل دیگر را به همراه دارد: ایجاد برآمدگی‌ روی صورت توسط تیغ.

برجستگی ها توسط تیغ زمانی ایجاد می شوند که موهایی که در نزدیکی پوست بریده شده اند، در حین رشد مجدد به داخل پیچ خورده و به داخل رشد می کنند. موهای زائد می توانند منجر به برآمدگی های دردناک و تحریک شوند که حداقل برای چند روز اصلاح را به تاخیر می اندازند . در بدترین حالت، این موهای رشد کرده ممکن است عفونی شوند و در نهایت منجر به زخم شوند.

این برجستگی ها بیشتر در هنگام اصلاح مرطوب روی صورت ایجاد می شود، زیرا کوتاه کردن موها دقیقاً در سطح پوست به دنبال یک روکش صاف، احتمال ایجاد آنها را افزایش می دهد.

بنابراین، یک ماشین اصلاح برقی می‌تواند جایگزینی عالی برای اصلاح مرطوب می باشد . زیرا این ریش تراش‌ها موها را به پوست نزدیک نمی‌کند و احتمال ایجاد موهای زیر پوستی و برآمدگی‌ها را کاهش می‌دهد.

هنگامی که به دنبال نوع مناسب برای استفاده هستید، نوع با مکانیزم برش فویل معمولاً برای مردان سیاه پوست با موهای زبر صورت توصیه می شود. اینها موها را کمی صاف تر از ریش تراش های چرخشی می برند که می تواند به کاهش احتمال رشد آنها کمک کند.

مکانیسم برش ریش تراش های چرخشی – چرخاندن و بلند کردن قبل از برش – می تواند ته ریش را در انتها کمی فر کند. انتهای فر می تواند احتمال رشد موهای درون روییده را افزایش دهد، و اگر موهای صورت شما از قبل فر باشد ، این روش کمکی به شما نمی کند.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه