آخرین بروز رسانی: 18ام آذر, 1400

شیائومی میکس 5 تولید آزمایشی را با اسنپدراگون 8 نسل 1 آغاز کرد

در اوایل این ماه، کوالکام آخرین پردازنده درجه یک پرچمدار […]

در اوایل این ماه، کوالکام آخرین پردازنده درجه یک پرچمدار خود، اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرد. در حالی که قرار است سری 12 شیائومی جزو اولین استفاده کنندگان باشد، گزارش جدید حاکی از آن است که این شرکت همچنین در حال کار بر روی دستگاه دیگری است که دارای ویژگی استفاده از این SoC جدید باشد .که به احتمال زیاد شیائومی میکس 5 باشد .

شیائومی MI MIX 5

به گفته @数码闲聊站on Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی)، این برند تولید آزمایشی سری MIX 5 را آغاز کرده است. در حالی که در ابتدا شایعه شده بود که شیائومی میکس 5 می تواند از تراشه بالاتر Snapdragon 8 Gen 1 Plus استفاده کند. اطلاعات افشا شده از سوی خبرچین چینی خلاف این را بیان می کند.علاوه بر این، اطلاعات فاش شده همچنین نشان می دهد که سری MIX 5 این شرکت همچنان دارای نسخه سامسونگ از اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود.

شیائومی mi mix 5

برای کسانی که نمی‌دانند، قبلاً گزارش داده بودیم که کوالکام بخشی از تولید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خود را از سامسونگ به TSMC منتقل می‌کند. دلایل این امر مشکلات تولید بود که سازنده تراشه را مجبور کرد به غول شرکت صنایع نیمه‌رسانای تایوانی ( بزرگترین تولیدکنندهٔ مستقل و تخصصی محصولات نیمه‌رسانا در جهان می‌باشد ) روی آورد. بنابراین، انتظار می رفت که نسخه TSMC اسنپدراگون 8 نسل 1 در نیمه دوم سال آینده عرضه شود.

با این حال، از آنجایی که اطلاعات دهنده قبلاً اشاره کرده بود که سری MIX 5 بین ژوئن و جولای عرضه می شود، منطقی است که احتمالاً همچنان از Snapdragon 8 Gen 1 SoC ساخته شده توسط سامسونگ برخوردار باشد. متأسفانه، جزئیات دقیق تر در مورد این دستگاه پیشرفته آینده هنوز ناشناخته است، اما احتمالاً دارای فناوری پیشرفته تلفن هوشمند است. پس منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه