آخرین بروز رسانی: 29ام اردیبهشت, 1401

ساعت هوشمند جدید شیائومی یوپین Mibro A1

چند روز پس از عرضه Mibro Watch X1، برند فرعی […]

چند روز پس از عرضه Mibro Watch X1، برند فرعی Mibro Xiaomi دوباره بازگشته و یک ساعت هوشمند با نام تجاری جدید به نام Mibro Watch A1 برای ما آورده است. این پوشیدنی یک ساعت هوشمند ردیاب تناسب اندام است که طراحی دایره ای با صفحه نمایش TFT 1.28 اینچی دارد و به چندین ویژگی مانند نمایشگر ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون SPO2، حالت ورزشی 20 و ضد آب 5ATM و غیره مجهز است. پس بیایید به جزئیات کامل بپردازیم!

ساعت هوشمند جدید شیائومی

طراحی ساعت هوشمند جدید شیائومی

این ساعت شیائومی Mibro A1 جدید دارای طراحی ورزشی تجاری است که اسپرت، شیک و مناسب مردان و زنان است. ابعاد 45459.8 میلی متر و وزن حدود 42 گرم. دو دکمه فیزیکی در سمت راست کیس وجود دارد. وظیفه روشن شدن یا برگشتن را بر عهده دارد. قسمت عقب دستگاه یک پیکربندی معمولی دریافت کرد – اینها تماس های مغناطیسی برای شارژ و یک سنسور ضربان قلب هستند.

بدنه Mibro Watch A1 شیائومی از فلز با پلاستیک PC ساخته شده است در حالی که بند آن از سیلیکون موجود است. در مورد صفحه نمایش! این ساعت جدید Youpin Mibro Watch A1 دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی تمام گرد TFT خمیده با شیشه 2.5 بعدی است و با وضوح 240 در 240 پیکسل ایجاد شده است. این گجت پوشیدنی همچنین با انواع صفحه های ساعت بسته بندی شده و در رنگ های مشکی، آبی و نارنجی موجود است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی

مشخصات ساعت هوشمند جدید شیائومی

همیشه چیزی در یک ساعت هوشمند ارزان وجود ندارد. به عنوان مثال نمایشگر AMOLED یا مقاومت 5ATM در برابر آب را در آن نخواهید دید. بررسی Youpin Mibro A1 نشان میدهد که دارای بدنه ضد آب 50 متری است . با این حال، صفحه نمایش AMOLED ندارد . اما صفحه نمایش 1.28 اینچی HD با بدنه فلزی دارد. بهترین ساعت های هوشمند زیر 50 دلار آمریکا چنین بدنه ضد آبی ندارند. همچنین، این ساعت‌های هوشمند جدید مناسب برای زنان و مردان است . دارای باتری 270 میلی‌آمپر ساعتی برای استفاده عادی تا 10 روز و حالت پایه 45 روزه هستند. ضربان قلب PPG، اکسیژن خون و نظارت بر خواب نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این، گزینه‌های صفحه ساعت، صفحه‌های ساعت سفارشی و 20 حالت ورزشی حرفه‌ای دارید.

ساعت هوشمند جدید شیائومی

برگه مشخصات ساعت هوشمند جدید شیائومی

برنامه: Mibro Fit
پشتیبانی برنامه: اندروید 5.0 و بالاتر، iOS 10.0 و بالاتر
حالت تمرین: 20 حالت ورزشی حرفه ای از جمله حالت استخر
زبان های تماشا: انگلیسی، چینی، کره ای، پرتغالی، اسپانیایی، عربی، روسی، ژاپنی، تایلندی، ویتنامی، ترکی، آلمانی، ایتالیایی، لهستانی، اندونزیایی، فارسی
صفحه نمایش: صفحه گرد 1.28 اینچی HD
باتری: 270 میلی آمپر ساعت
سنسور: PPG ضربان قلب، اکسیژن خون، سنسور Acc
ضد آب و گرد و غبار: 5ATM
ابعاد باند: عرض: 22 میلی متر طول باز شده: 248 میلی متر
جنس ساعت: بدنه فلزی، بند سیلیکونی
ابعاد ساعت: ضخامت 9.88 میلی متر، بدنه 45 میلی متر
وزن: 45 گرم (با بند)

ساعت هوشمند جدید شیائومی

ویژگی های دیگر ساعت هوشمند جدید شیائومی :

جدیدترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه شیائومی Mibro A1 دارای کنترل از راه دور دوربین موبایل، کنترل موسیقی، یافتن تلفن، یادآوری تماس، رد تماس، حالت مزاحم نشوید، ساعت زنگ دار، آب و هوا، تایمر و کرونومتر است. ساعت Youpin Mibro A1 Mi همچنین دارای اعلان‌های پیام یادآوری برای WeChat، QQ، SMS، ایمیل، واتس‌اپ و غیره است. بنابراین، این ساعت‌های هوشمند اقتصادی مردانه و زنانه از Youpin واقعاً از نظر قیمت ساعت هوشمند با سایر دستگاه‌های پوشیدنی ارزان قیمت و سلامت رقابت می‌کنند. این بندهای ردیابی دارای مزیتهای دیگر مانند مقاومت در برابر آب 5ATM و حالت Swimming Pool برای ردیابی فعالیت شنا هستند .

Mibro Watch A1 یک ساعت هوشمند ضد آب با ظرفیت 5ATM است که تا عمق 50 متری محافظت می کند. می توان آن را بدون نگرانی برای استفاده روزانه یا هنگام شنا پوشید. این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب است که اطلاعات ضربان قلب ما را در مدت 24 ساعت جمع آوری می کند. این پوشیدنی همچنین به شما کمک می کند تا به لطف مانیتور خواب کامل خود، خواب خود را کنترل کنید. همچنین دارای گام شمار است و به ما اجازه می دهد کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنیم.

راهنمای کاربری:

پس از دریافت این ساعت هوشمند Mibro A1! شما باید این دو مرحله ساده را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن Mibro Fit را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید که هم در فروشگاه App و هم در فروشگاه Play موجود است.
  2. دستگاه خود را از طریق بلوتوث با ساعت هوشمند جفت کنید، سپس زمان بندی ساعت هوشمند به طور خودکار تنظیم می شود.

خودشه! بنابراین اکنون می‌توانید تماس‌ها را ارسال کنید، تقویم خود را همگام‌سازی کنید یا اعلان‌های تلفن هوشمند را مستقیماً از ساعت هوشمند دریافت کنید، همچنین می‌توانید تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ساعت هوشمند مانند ضربان قلب، تعداد گام‌ها یا کیفیت خواب را مستقیماً به تلفن هوشمند خود برای نمایشگر بزرگ‌تر نمایش دهید. تجزیه و تحلیل بهتر داده ها

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه