آخرین بروز رسانی: 16ام آذر, 1400

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch کمتر کسی وجود […]

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch

کمتر کسی وجود دارد که در زمینه ی ساعت های هوشمند و اسمارت واچ ها فعالیت کند، ولی نام ساعت های شیائومی mi watch را نشنیده باشد. این ساعت ها تقریبا یک سال است که وارد شده اند و در بین خریداران عرضه میشوند و بسیاری از کابران در حال استفاده از این ساعت میباشند. اما اگر به تازگی قصد دارید این ساعت های هوشمند را استفاده، خریداری یا راه اندازی کنید، در ادامه همراه ما باشید تا به توضیح درباره ی راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch بپردازیم.

روش راه اندازی  mi watch

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch بسیار ساده است زیرا این ساعت هم با دستگاه هایی که از سیستم اندروید پشتیبانی می کنند سازگاری دارد و هم با دستگاه هایی که دارای سیستم عامل iOS می باشند. در واقع اگر تلفن هوشمند شما دارای اندرویدی بالاتر از 4.4 یا سیستم عامل iOS بالاتر از 9  است میتوانید ساعت هوشمند خود را به آن متصل کنید. بنابراین نیازی نیست که شما نگران باشید که برند تلفن همراه شما چیست. این سری از ساعت های هوشمند که تولیدی  شرکت شیائومی هستند برخلاف mi band 4  که برای اتصال به تلفن همراه و راه اندازی تنها با یک اپلیکیشن سازگاری دارد، این قابلیت را دارند که از دو اپلیکیشن Xiaomi wear  و  Wear OS پشتیبانی کنند تا فرآیند راه اندازی و اتصال به تلفن همراه کاربران آسان تر شود.

در ادامه به مراحل  اتصال و راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch می پردازیم

گام نخست: برای راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی  mi watch و وصل کردن آن به تلفن همراه ابتدا باید نرم افزار Mi wear   وWear OS  را بر روی موبایل خود نصب کنید.

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch

گام دوم: پس از دانلود و نصب نرم افزاری هایی که  در بالا به آنها اشاره شد، برای راه اندازی ساعت هوشمند mi watch خود ابتدا را روشن کنید. در اولین برخورد با صفحه ای تیره با نوشته های به زبان اصلی روبرو خواهید شد. در این هنگام آیکون آبی رنگ در پایین صفحه را تا مرحله آخر فشار دهید تا به انتها برسد.

گام سوم: پس از انجام مراحل بالا بلوتوث تلفن همراه خود را روشن کنید و بررسی کنید که دستگاه شما حتما به اینترنت متصل باشد.

گام چهارم: نرم افزار Mi wear  را باز کنید سپس با انتخاب گزینه ی اول که به زبان چینی نوشته شده است مشاهده میکنید که به صفحه ی زرد رنگی هدایت میشوید. در این صفحه بر روی گزینه  Login کلیک کنید تا وارد شوید.

گام پنجم: گام پنجم برای راه اندازی ساعت هوشمند  mi watch ساخت اکانت میباشد بنابراین در صورتی که در گذشته بر روی گوشی خود اکانت Mi نداشتید در این بخش می توانید به سادگی و با کلیک بر روی بخش  create account یک اکانت Mi بسازید و وارد شوید.

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch

گام ششم: پس از ورود به حسابی که برای خود ساختید با صفحه ای رو به رو میشوید که در آن جا باید بر روی گزینه ی Add Device کلیک کنید.

گام ششم: در صفحه ای که برای شما ظاهر شده گزینه ی Mi watch  را انتخاب کنید. در صفحه بعدی که برای شما ظاهر میشود نیز مانند صفحه قبل همین گزینه را انتخاب کنید.

گام هفتم: در این هنگام با انتخاب گزینه ی مشکی رنگی که در پایین صفحه نمایش تلفن همراه شما ظاهر شده است به برنامه ی Wear OS هدایت خواهید شد. برای راه اندازی ساعت هوشمند  mi watch خود باید برنامه ای که بر روی تلفن همراه شما نصب شده است نسخه چینی باشد. در صورت نصب کردن نسخه های دیگر این برنامه، اقدام به پاکسازی آن کرده و نسخه ی اشاره شده را نصب کنید. اگر نسخه های دیگری را داشته باشید ساعت شما در برنامه Wear OS ظاهر نخواهد شد و در ادامه مراحل راه اندازی آن به مشکل بر خواهید خورد و نمیتوانید بقیه مراحل را ادامه دهید. خوب است بدانید اکثر کاربر ها در این مرحله و با نصب ورژن اشتباه این برنامه دچار مشکل در ادامه فرآیند راه اندازی خود میشوند.

گام هشتم: پس از عبور از مراحل بالا در صفحه ظاهر شده گزینه ی start setup را انتخاب کنید و در صفحه ی بعد بر روی گزینه ی Agree کلیک کنید.و سپس اندکی صبر کنید.

مهم ترین نکته در راه اندازی ساعت  mi watch

برای راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch خود، زبان تلفن همراه شما باید انگلیسی باشد اگر درحین راه اندازی و اتصال فارسی باشد، زبان ساعت هوشمند شما به صورت چینی در خواهد آمد بنابراین اگر تمایل دارید ساعت هوشمند شیائومی شما انگلیسی باشد باید زبان تلفن همراه خود را به انگلیسی تغییر دهید.

امید است از مطالبی که درباره ی راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch بوده است، اطلاعات خوبی را به دست آورده باشید.

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch

گام نهم: پس از صبر کردن یک پیام بر روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ظاهر خواهد شد که در این مرحله از راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch خود باید بر روی گزینه ی ok  کلیک کرده و اگر پیامی دیگر مشابه پیامی که در قبل ok  کردید مواجه شدید باز هم مثل مرحله قبل عمل کرده و بر روی گزینه ی ok دوباره کلیک کنید.

گام دهم: در این مرحله گوشی شما درخواستی مبنی بر pair  شدن را به ساعت هوشمند شما ارسال میکند و در این هنگام یک پین یا رمز بر روی صفحه ی ساعت شما نمایش خواهد داده شد. در این مرحله تیک گزینه ی Allow Access را بزنید و بر روی گزینه ی pair کلیک کنید.

گام یازدهم: در این مرحله راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch شما بر روی تلفن همراه انجام میشود.

گام دوازدهم: پس از راه اندازی ساعت هوشمند  mi watch بر روی تلفن در این مرحله  باید منتظر بمانید تا فرایند وصل شدن ادامه یابد . ممکن است این فرایند برای چند دقیقه ای طول بکشد.

گام سیزدهم: پس از سپری شدن مرحله بالا و رو به رو شدن با صفحه ی جدید، گزینه ی next  را انتخاب کنید. حالا نرم افزار به شما درخواست انواع دسترسی های ممکن را می دهد که شما با انتخاب گزینه ی Allow  اجازه ی تمام دسترسی های ممکن را به این برنامه میدهید. لازم به ذکر است این دسترسی ها برای راه اندازی ساعت هوشمند  mi watch و عملکرد صحیح آن لازم میباشد.

گام چهاردهم: در صورتی که شما از تلفن همراه هوشمند از برند شیائومی استفاده میکنید ، باید به برنامه Wear OS by Google اجازه دسترسی به اعلانات بدهید. توجه داشته باشید که در سایر گوشی ها نیز این فرآیند تفاوت چندانی ندارد.

گام پانزدهم: حالا باید صبر کنید تا مراحل نصب به پایان برسد این فرآیند ممکن است زمان گیر باشد و به حدود 5 الی 7 دقیقه زمان نیاز داشته باشد.

گام شانزدهم: پس از پایان مرحله بالا با صفحه ای رو به رو میشوید که باید گزینه ی open mi wear را انتخاب کنید تا برنامه ی Mi wear  باز شوند. سپس در صفحه ی ظاهر شده بر روی گزینه ی Finish  به معنی پایان کلیک کنید.

راه اندازی ساعت هوشمند شیائومی mi watch

گام هفدهم: در این قسمت با تصویری بر روی صفحه نمایش خود رو به رو می شوید که با کشیدن صفحه به سمت چپ مراحل آن را طی میکنید.

گام آخر: با مشاهده ی تصویر ساعت و تاریخ بر روی صفحه نمایشگر ساعت هوشمند شما به این معنی است که راه اندازی ساعت هوشمند  mi watch شما  با موفقیت به پایان رسیده است و شما میتوانید از آن استفاده کنید.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و بتونید به راحتی انجام بدید .

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

2 دیدگاه

  1. کریم اردیبهشت 21, 1402 در 1:49 ب.ظ - پاسخ

    سلام من برنامه mibro رو نصب کردم ولی هر کاری می کنم تو قسمت ثبت ایمل برای رجیستر کردن نمیشه ایمیل ثبت کرد البته فیلرشکنم وصل هست ولی فایده نداره همه همین مشکل رو دارند

    • alireza momtazi اردیبهشت 21, 1402 در 2:01 ب.ظ - پاسخ

      با سلام این ساعت با برنامه wear os و xiaomi wear کار میکنه ، آموزش راه اندازی را در کانال تلگرام ما ببینید
      barselmobile@