آخرین بروز رسانی: 9ام آذر, 1400

تمام اطلاعات مربوط به شیائومی 12

پایان سال نزدیک است، و می دانید این به چه […]

پایان سال نزدیک است، و می دانید این به چه معناست، درست است؟ نه، منظور ما جمعه سیاه یا «فصل خرید تعطیلات» نیست. کوالکام قرار است جدیدترین چیپست پرچمدار خود را در تاریخ 30 نوامبر رونمایی کند و پس از آن رقابت آغاز می شود – برای اولین تلفنی که در راس آن معرفی می شود.ظاهراً موتورولا و شیائومی امسال رقیب هم هستند و در حالی که مشخص نیست کدام یک برنده این رقابت مشکوک خواهد شد، طبق شایعاتی که امروز از چین منتشر شده است، تاریخ معرفی شیائومی 12 مشخص شده است (اگرچه هنوز عمومی نشده است. ).

این رویداد در 12 دسامبر خواهد بود، زیرا رونمایی از شیائومی 12در 12/12، و این نشان دهنده یک تقارن عالی است . ظاهرا ایده اولیه این بود که این رویداد در 16 دسامبر برگزار شود، اما روز 12 انتخاب شد برای ایجاد یک تقارن هیجان انگیز . بنابراین، اگر این اتفاق بیفتد، رونمایی در روز یکشنبه اتفاق می افتد، یعنی 12 دسامبر است.

قیمت شیائومی 12

یکی از شایعات اخیر ادعا کرد که Xiaomi 12X در کنار 12 در همان رویداد معرفی خواهد شد. با این حال، نفس خود را برای 12 Ultra حبس نکنید – تقریباً مطمئناً آن یکی بعداً، در سال 2022 خواهد آمد.

گفته می شود شیائومی 12 دارای صفحه نمایش خمیده با سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی، نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح ‘2K’، بلندگوهای دوگانه و سیستم دوربین پشت سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ یا سونی است. . از دیگر ویژگی های احتمالی می توان به شارژ سریع 120 واتی و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک اشاره کرد.

احتمالاً شیائومی 12 از روز اول با استفاده از MIUI 13 وارد بازار می شود – و احتمالاً این نرم افزار نیز در همان رویداد ارائه می شود. اگرچه مطمئناً ارائه MIUI 13 یک روز بعد منطقی تر خواهد بود؟ در حالی که برگزار کنندگان در حال بازی با اعداد و تاریخ هستند .

صفحه نمایش شیائومی 12

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند 12 و 12 ایکس یکی پرچمدار Snapdragon 8 Gen1 و دیگری با Snapdragon 870 ساده‌تر رونمایی شوند .

خرید شیائومی 12

اکنون، با اضافه شدن به مشخصات شایعه شده، ایستگاه گفتگوی دیجیتالی مشهور Weibo به اشتراک می‌گذارد که هر دو گوشی دارای نمایشگرهای منحنی خواهند بود. سری شیائومی 11 سال گذشته دارای شیائومی Mi 11 با ضلع تخت و Mi 11 Ultra خمیده بود.

نکته دیگر مربوط به بلندگوها است – طبق گفته افشاکننده، شیائومی 12 و 12X دارای مشبک های متقارن بلندگوهای استریو هستند که احتمالاً در بالا و پایین هر تلفن قرار گرفته اند . بلندگوهای Mi 11 و Mi 11 Ultra به صورت نامتقارن قرار گرفته اند – بلندگوی بالایی در سمت چپ و بلندگوی پایینی در سمت راست قرار دارد.

فروش شیائومی 12

شیائومی 12 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به روز شده، صفحه نمایش FHD+ AMOLED با رفرش 120 هرتز (که کاهشی نسبت به رزولوشن 1440p Mi 11 است)، اسکنر اثر انگشت اپتیکال بزرگتر و شارژ 100 واتی خواهد داشت.

شیائومی 12 نسبت صفحه نمایش به بدنه

گزارش جدیدی که توسط مشاور معروف Weibo، Digital Chat Station منتشر شده است، به ما ایده می دهد که طراحی شیائومی 12 آینده چگونه خواهد بود. نکته کلیدی این است که این گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی را ارائه می دهد.

مشخصات شیائومی 12

مطمئناً، پرچمداران دو سال گذشته طبق تعریف، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی دارند، اما چانه تا حدودی ضخیم تر از بقیه قاب ها باقی مانده است. تنها تعداد کمی از گوشی‌های موجود دارای حاشیه‌های باریک متقارن در اطراف هستند. شیائومی 12 احتمالاً دارای یک چانه کوچکتر خواهد بود که با کناره ها همخوانی دارد و این نسبت را حتی بیشتر از مدل قبلی خود افزایش می دهد.

همچنین یک انحنای جزئی در طرفین وجود خواهد داشت، که واقعاً تعجب آور نیست، اما با توجه به ترجمه ماشینی از چینی، مشاور راهنمای آن انحناهای کوچکتری را نسبت به قبل پیشنهاد می کند. علاوه بر این، بریدگی دوربین جلو به طور قابل توجهی کوچکتر از خانواده شیائومی Mi 11 خواهد بود.

این گزارش مشخص نمی کند که آیا این تغییرات برای هر دو مدل وانیلی و پرو اعمال می شود یا فقط برای مدل دوم.

سخت افزار شیائومی 12 :

یکی از افشاگران معتبر Digital Chat Station نشان می دهد که شیائومی و موتورولا دو سازنده برتر با گوشی های مجهز به اسنپدراگون 898 خواهند بود. او می گوید که موتو قصد دارد تا پایان سال گوشی خود را معرفی کند، اما شیائومی بار دیگر پیشگام تراشه جدید کوالکام خواهد بود.

سخت افزار شیائومی 12

در همین حال، افشاگر دیگری، IceUniverse، امتیازات Geekbench تراشه اسنپدراگون 898 آینده را به اشتراک گذاشت. آنها حدود 15 درصد بالاتر از اسنپدراگون 888 و حدود 5 درصد بهتر از 888+ هستند. این تست بدون شک روی سخت افزار غیر نهایی اجرا شده است، بنابراین ممکن است عملکرد بیشتری روی گوشی اصلی داشته باشد .

کوالکام به طور سنتی تراشه پرچمدار جدید خود را در اولین روزهای دسامبر عرضه می کند. در سه سال گذشته، مدیرعامل شیائومی در همان صحنه ظاهر شد و تعهد سازنده به آن را تایید کرد. با این حال، با شایعه تاخیر سامسونگ در عرضه سری گلکسی S22 برای فوریه 2022، موتورولا ممکن است رقیب کره ای خود را برای دومین سازنده ای که از آن استفاده می کند، پیشی بگیرد.

دوربین شیائومی 12 :

شیائومی در سه سال گذشته از سنسورهای مختلف 108 مگاپیکسلی استفاده زیادی کرده است، از جمله در Mi 11 و Mix 4 استفاده شده است. با این حال، ماژول های فوق عریض و تله فوتو همچنان از حسگرهایی با وضوح نسبتاً پایین استفاده می کنند، اغلب در محدوده 8-13 مگاپیکسل.

دوربین شیائومی 12

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، این شرکت برای نسل 12 شیائومی (به یاد داشته باشید، دیگر ‘Mi’ وجود ندارد)، این شرکت از تنظیمات سه گانه 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این به معنای دوربین های اصلی 50 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی فوق عریض و 50 مگاپیکسلی تله فوتو است.

این آخری ظاهراً از پریسکوپ 5 برابری استفاده می کند. گفته می‌شود شیائومی پریسکوپ 10 برابری دارد، اما این فاصله کانونی غیرعملی است – لنز 5x همراه با سنسور با وضوح بالا می‌تواند زوم صاف و با کیفیت بالا را در محدوده 5x تا 10x ارائه دهد.

پیش از این، سنسور 200 مگاپیکسلی آینده سامسونگ توسط شایعات ذکر شده بود، اما احتمالاً برای Xiaomi 12 Ultra محفوظ خواهد بود. این شرکت هنوز در مرحله تأیید طراحی سری 12 DCS است، بنابراین جزئیات سخت افزاری نهایی ممکن است متفاوت باشد.

اخیرا، رقیب ZTE از Axon 30 Ultra با دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد، اگرچه پریسکوپ در این دوربین تنها دارای سنسور 8 مگاپیکسلی بود (دوربین 64 مگاپیکسلی سوم دارای لنز 35 میلی متری بود که زوم اپتیکال حداقلی را ارائه می کرد). پریسکوپ همراه با حسگرهای با وضوح بالا نادر است. Mi 11 Ultra شیائومی دارای یک دوربین (48 مگاپیکسلی)، همراه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و فوق عریض 48 مگاپیکسلی است.

به هر حال، انتظار می‌رود که شیائومی 12 دارای صفحه نمایش LTPO AMOLED با نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​در محدوده 1 تا 120 هرتز باشد. همچنین این گوشی ها از چیپست اسنپدراگون 898 با رم LPDDR5X بهره خواهند برد.

شیائومی 12X :

گزارش‌هایی که تاکنون در مورد خط تولید آتی شیائومی 12 منتشر شده، حاکی از آن است که این شرکت این سری را در چند رویداد در چند هفته و چند ماه رونمایی خواهد کرد، که در ماه دسامبر با شیائومی 12 وانیلی شروع می‌شود. با این حال، یک گزارش جدید اکنون می گوید که ما حداقل دو عضو را در رویداد اعلام اولیه ماه آینده دریافت خواهیم کرد.

شیائومی 12 ایکس که به تازگی وارد شایعات شده است، در کنار شیائومی 12 معرفی خواهد شد. طبق اطلاعات فعلی، قرار است این یک پرچمدار مقرون به صرفه و جمع و جور با چیپست اسنپدراگون 870 و صفحه نمایش 6.28 اینچی OLED باشد. یک شوتر اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت آن انتظار می رود که قرار داشته باشد .

گفته می شود شیائومی 12 ایکس یک AMOLED 6.28 اینچی با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز ارائه می دهد. اندازه نمایشگر آن را به یکی از کوچکترین گوشی های شیائومی در چند سال اخیر تبدیل می کند .

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه