آخرین بروز رسانی: 15ام خرداد, 1401

بررسی گجت هوشمند NFC شیائومی Mi Band 7

از زمان عرضه اولین Mi Band، سال هاست که کل […]

از زمان عرضه اولین Mi Band، سال هاست که کل بازار پوشیدنی های هوشمند پر از محصولات ارزان قیمت مشابه بوده است. با این حال، سری Mi Band هنوز هم بهترین آنهاست و با موفقیت به مدل نسل هفتم آپدیت شده است. در رویداد معرفی Redmi Note 11T که به تازگی پایان یافته است،شیائومی Mi Band 7 به طور رسمی در چین عرضه شد. Mi Band جدید نه تنها با صفحه نمایش کمی بزرگتر ارتقا یافته است، بلکه از ردیابی ورزشی غنی تر و سایر ویژگی های جدید نیز پشتیبانی می کند.

برای کسانی که به دنبال یک پوشیدنی با قابلیت ردیابی هوشمند برای ورزش خود هستند، Mi band 7 بدون شک در لیست آرزوهای آنها قرار خواهد گرفت.

بسته بندی شیائومی Mi Band 7 :

بررسی شیائومی می بند 7

خوب، بسته بندی شبیه مدل های قبلی است، اگر فقط به بسته بندی و طراحی بند هوشمند نگاه کنید چیز خاصی نیست. به نظر می رسد که شیائومی نمی خواهد هزینه زیادی برای بسته بندی و طراحی بکند. اما واقعاً منطقی است اگر متوجه شوید که طراحی کل سری نسبت به مدل اول تغییر زیادی نکرده است. بندهای هوشمند هنوز دستگاه‌های ابتدایی در اکوسیستم پوشیدنی هوشمند هستند و موفقیت آنها عمدتاً به دلیل ویژگی‌های غنی و ارزان بودن آنهاست.

ویژگیهای شیائومی Mi Band 7 :

بررسی شیائومی می بند 7

مدلی که ما در دست داریم نسخه Mi Band 7 NFC است که از کپی کارت های دسترسی یا پرداخت NFC پشتیبانی می کند. علاوه بر آن ویژگی‌های ارتقا یافته، تقریباً تمام ویژگی‌های شیائومی بند 6 را به ارث برده است. به عنوان مثال، از ردیابی ورزشی متعدد، ردیابی خواب، و حالت شنا با ضد آب 5ATM پشتیبانی می‌کند. Mi Band 7 همچنین ردیابی داده های کلیدی بدن از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون و شاخص استرس را امکان پذیر می کند. در ردیابی ضربان قلب، کاربران می توانند فرکانس نظارت را تنظیم کرده و هشدارهایی را برای تشخیص ضربان قلب غیر طبیعی تنظیم کنند. و نه تنها ردیابی ضربان قلب در تمام روز، بلکه می تواند استرس را در کل روز نیز کنترل کند.

بررسی شیائومی می بند 7

برای ردیابی خواب، از نظارت بر ردیابی خواب شبانه و چرت روزانه پشتیبانی می کند، که در آن می توانید داده های خواب عمیق و سبک و سوابق حرکت سریع چشم خود را مشاهده کنید. جدا از داده‌های اولیه خواب، نظارت بر کیفیت تنفس در خواب نیز دارد که می‌تواند به تعیین اینکه آیا آپنه خواب وجود دارد یا خیر.

جدیدترین ارتقاء شیائومی Mi Band 7 :

اولین ارتقاء صفحه نمایش بزرگتر AMOLED است. نمای جلوی پیست مسابقه یک طراحی کلاسیک برای سری Mi Band است. در Mi Band 6 تراکم پیکسل رتینا 326PPI است، در حالی که در مدل جدید، اندازه صفحه نمایش از 1.56 به 1.62 اینچ با همان تراکم پیکسل افزایش یافته است. اما جدا از کمی عریض بودن، واقعاً تغییراتی در ابعاد جمع و جور آن ایجاد نشده است. و وزن 13.5 گرمی همچنان عالی است.

بررسی شیائومی می بند 7

در کنار نمایشگر بزرگتر، روشنایی و روان بودن آن نیز بهبود یافته است. Mi Band 7 با چیپست جدید Dialog ارتقا یافته است که قدرتمندتر است و می تواند به رندر گرافیکی GPU برسد. و جلوه‌های انیمیشن روان‌تر و تجربه بصری بهتری را به ارمغان آورد. در این میان، از نظر نرم افزاری نیز شیائومی تنظیماتی را در رابط کاربری اعمال کرده است که امکان نمایش محتوای بیشتری را فراهم کرده است. در طول تجربه، ما احساس کردیم که ترتیب اطلاعات نیز معقول تر است.

بررسی شیائومی می بند 7

با استفاده از این نمایشگر AMOLED، بالاخره ویژگی همیشه روی صفحه نمایش به سری Mi band می آید. اما خوشبختانه اضافه شدن این ویژگی جدید بر عمر باتری آن تأثیر نمی گذارد. مدل جدید با باتری بزرگتر حتی با استفاده زیاد می تواند 4 روز بیشتر دوام بیاورد.

بند وصل شده از مواد TPU ساخته شده و آنتی باکتریال است. و یک شکاف رسانای عرق جدید به داخل باند اضافه شده است. به نظر می رسد برای تخلیه سریع عرق یا آب مفید باشد.

ردیابی مدام اکسیژن خون :

در مورد ردیابی سلامت، ردیابی مداوم اکسیژن خون در تمام طول روز اکنون در شیائومی Mi Band 7 در دسترس است، که همچنین می‌تواند هشدارها را در زمان شناسایی کم اکسیژن خون به‌صورت لحظه‌ای ارسال کند.

در مقایسه با 30 حالت ورزشی که در Mi Band 6 پشتیبانی می شود . حداکثر 120 حالت ورزشی باعث می شود که دسته پوشیدنی جدید طیف وسیع تری از ورزش ها را انجام دهد. مانند پوشیدنی‌های هوشمند هواوی، Mi Band 7 نیز می‌تواند داده‌های ورزشی شما مانند جذب اکسیژن، اثر تمرین، زمان بازیابی و بار تمرینی را تجزیه و تحلیل کند. و اگر به اپلیکیشن گوشی بروید، گزارش کاملی از تمرین خود دریافت خواهید کرد. نگران نباشید که آیا از تلفن Mi استفاده می کنید یا نه .برنامه رسمی Mi Health اکنون در دسترس است . و در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به خوبی کار می کند.

ظرفیت موقعیت یابی جدید :

بررسی شیائومی می بند 7

یکی دیگر از ارتقاء بزرگ ظرفیت موقعیت یابی جدید آن است. Mi band 7 یک تراشه موقعیت یابی مستقل را برای پشتیبانی از GPS اضافه می کند . زیرا پیشینیان باید برای عملکرد موقعیت یابی به تلفن تکیه می کردند. اکنون می توانید بدون فعال کردن GPS گوشی از آن به طور جداگانه استفاده کنید.

بنابراین این همه ارتقاهایی است که ما در نسخه Mi Band 7 NFC داریم. اگرچه ما شاهد یک مدل کاملاً بازطراحی نشده بودیم، طراحی کلاسیک این سری عالی است . در حال حاضر قادر به حمل تمام ویژگی‌های جدید این پوشیدنی سطح پایه است. در واقع، ما واقعاً هیچ دلیلی نمی‌بینیم که چرا باید دوباره طراحی شود. مهمتر از آن، همچنان در قیمتی باقی می ماند که اکثر مردم توانایی پرداخت آن را دارند. اما از طرف دیگر، اگر واقعاً به ارتقاهایی که ذکر کردیم اهمیت نمی دهید . Mi Band 6 ارزانتر نیز می تواند گزینه عالی باشد.

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه